Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski

Matt Fielder (po prawej), współzałożyciel The Real Pizza Company: / "Poszukujemy partnerów gotowych na długofalową współpracę i rozwijanie sieci na danym obszarze."
Piątek
05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
 

The Real Pizza Company wywodzi się z Wielkiej Brytanii. To rodzinna firma, którą nadal zarządzają założyciele. Podstawowe filary jej oferty to tradycyjne receptury oraz wypiekanie pizzy rzemieślniczej, w piecach gazowych lub opalanych drewnem. Restauracje tej marki oferują zarówno posiłki na miejscu, jak i dania na wynos lub z dowozem. Koncept opiera się na prostym, skalowalnym modelu biznesowym, który łączy nowoczesne skomputeryzowane systemy zarządzania z rzemieślniczym charakterem kuchni.

Master franczyzobiorca poszukiwany

W Polsce marka chce budować sieć poprzez współpracę z partnerami franczyzowymi, ale zamierza znaleźć też master franczyzobiorcę, który będzie rozwijał pizzerie The Real Pizza Company w całym kraju. Taka sytuacja ma miejsce w Indiach, gdzie RPC pozyskała master franczyzobiorcę.

– Oferta The Real Pizza Company jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się w branży gastronomicznej, mają zmysł biznesowy i pasję do wysokiej jakości jedzenia. RPC poszukuje partnerów gotowych na długofalową współpracę i rozwijanie sieci na danym obszarze – mówi Matt Fielder, jeden z założycieli The Real Pizza Company. – Idealnie byłoby znaleźć partnera gotowego zostać masterfranczyzobiorcą, tak jak na rynku indyjskim. Jesteśmy jednak otwarci na współpracę z pojedynczymi franczyzobiorcami i uruchomienie master franczyzy w kolejnym kroku

Marka jest skłonna rozpocząć współpracę od otwarcia jednej wzorcowej restauracji. Taki franczyzobiorca uzyska wyłączność na określone terytorium, a w przyszłości będzie mógł ubiegać się o master franczyzę. W Polsce The Real Pizza Company współpracuje z firmą PROFIT system, która odpowiada za rekrutację franczyzobiorców. 

Know-how z UK

Wstępna inwestycja w otwarcie restauracji zaczyna się od 500 - 700 tys. zł i obejmuje adaptację lokalu, wyposażenie, szkolenia oraz koszty działań marketingowych. Ostateczna kwota zależy od konkretnej lokalizacji.

Franczyzobiorcy The Real Pizza Company — jak zapewnia centrala — mogą liczyć na kompleksowe wsparcie ze strony franczyzodawcy: od przygotowania projektu lokalu, przez szkolenia personelu w Wielkiej Brytanii, aż po system obsługi zamówień i optymalizacji dostaw, know-how oraz strategię marketingową. Marka dzieli się swoją wiedzą w zakresie prowadzenia restauracji, zarządzania personelem i utrzymania wysokiej jakości produktu. 

W Polsce działa wiele pizzerii, lokalnych i sieciowych. The Real Pizza Company podkreśla jednak, że wnosi doświadczenie z mocno rozwiniętego rynku, z wyższymi kosztami pracy, a know-how marki powstało w oparciu o zapewnienie najwyższej jakości produktu, przy optymalizacji procesów zarządzania, organizacji produkcji i dostaw. Matt Fielder spodziewa się, że segment produktów premium w polskiej gastronomii będzie się mocno rozwijał, przy jednoczesnym utrzymaniu marżowości. 


Rodzinny biznes / The Real Pizza Company to wywodząca się z Wielkiej Brytanii firma rodzinna.

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022