Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
The Real Pizza Company wywodzi się z Wielkiej Brytanii. To rodzinna firma, którą nadal zarządzają założyciele. Podstawowe filary jej oferty to tradycyjne receptury oraz wypiekanie pizzy rzemieślniczej, w piecach gazowych lub opalanych drewnem. Restauracje tej marki oferują zarówno posiłki na miejscu, jak i dania na wynos lub z dowozem. Koncept opiera się na prostym, skalowalnym modelu biznesowym, który łączy nowoczesne skomputeryzowane systemy zarządzania z rzemieślniczym charakterem kuchni.
Master franczyzobiorca poszukiwany
W Polsce marka chce budować sieć poprzez współpracę z partnerami franczyzowymi, ale zamierza znaleźć też master franczyzobiorcę, który będzie rozwijał pizzerie The Real Pizza Company w całym kraju. Taka sytuacja ma miejsce w Indiach, gdzie RPC pozyskała master franczyzobiorcę.
– Oferta The Real Pizza Company jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się w branży gastronomicznej, mają zmysł biznesowy i pasję do wysokiej jakości jedzenia. RPC poszukuje partnerów gotowych na długofalową współpracę i rozwijanie sieci na danym obszarze – mówi Matt Fielder, jeden z założycieli The Real Pizza Company. – Idealnie byłoby znaleźć partnera gotowego zostać masterfranczyzobiorcą, tak jak na rynku indyjskim. Jesteśmy jednak otwarci na współpracę z pojedynczymi franczyzobiorcami i uruchomienie master franczyzy w kolejnym kroku
Marka jest skłonna rozpocząć współpracę od otwarcia jednej wzorcowej restauracji. Taki franczyzobiorca uzyska wyłączność na określone terytorium, a w przyszłości będzie mógł ubiegać się o master franczyzę. W Polsce The Real Pizza Company współpracuje z firmą PROFIT system, która odpowiada za rekrutację franczyzobiorców.
Know-how z UK
Wstępna inwestycja w otwarcie restauracji zaczyna się od 500 - 700 tys. zł i obejmuje adaptację lokalu, wyposażenie, szkolenia oraz koszty działań marketingowych. Ostateczna kwota zależy od konkretnej lokalizacji.
Franczyzobiorcy The Real Pizza Company — jak zapewnia centrala — mogą liczyć na kompleksowe wsparcie ze strony franczyzodawcy: od przygotowania projektu lokalu, przez szkolenia personelu w Wielkiej Brytanii, aż po system obsługi zamówień i optymalizacji dostaw, know-how oraz strategię marketingową. Marka dzieli się swoją wiedzą w zakresie prowadzenia restauracji, zarządzania personelem i utrzymania wysokiej jakości produktu.
W Polsce działa wiele pizzerii, lokalnych i sieciowych. The Real Pizza Company podkreśla jednak, że wnosi doświadczenie z mocno rozwiniętego rynku, z wyższymi kosztami pracy, a know-how marki powstało w oparciu o zapewnienie najwyższej jakości produktu, przy optymalizacji procesów zarządzania, organizacji produkcji i dostaw. Matt Fielder spodziewa się, że segment produktów premium w polskiej gastronomii będzie się mocno rozwijał, przy jednoczesnym utrzymaniu marżowości.
Rodzinny biznes / The Real Pizza Company to wywodząca się z Wielkiej Brytanii firma rodzinna. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Restauracja z japońskim menu
/27.11.2025
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali