Bielscy fryzjerzy w Japonii
United Danks Cut Contest to prestiżowa impreza fryzjerska w Azji. Do olbrzymiej hali Yokohama Arena wykorzystywanej normalnie do organizacji meczów piłkarskich, turniejów sumo i koncertów rockowych zjechało 1187 ekip z czterech kontynentów. Oczywiście przeważali styliści z Azji, choć nie brakowało również zaproszonych gości: Szwedów, Brytyjczyków, Brazylijczyków, Australijczyków i Polaków.
- To nasz drugi występ na United Danks. W roku ubiegłym zdobyliśmy srebro i wyróżnienie. Teraz bogatsi o doświadczenia ubiegłoroczne wykorzystaliśmy szansę. Nasi styliści Mateusz Grzywa i Wojciech Loranc, pracujący na co dzień w bielskich salonach, okazali się rewelacyjni, a modelki Małgosia i Iwona (również bielszczanki), zrobiły w Yokohamie prawdziwą furorę. Bez fałszywej skromności możemy mówić, że wyjazd do Japonii okazał się prawdziwym sukcesem - opowiada Anna Kulec-Karampotis, dyrektor artystyczny sieci Trendy Hair Fasion.
Udział Trendy Hair Fashion w orientalnym konkursie ma swoją historię. Wszystko zaczęło się dość przypadkowo od spotkania w Warszawie Naoki Yoshihara, szefa Arte Japan sieci salonów fryzjerskich. To on zaproponował Annie Kulec-Karampotis przyjazd na konkurs. Jak dotąd styliści z Trendy, jako jedyni w Polsce dostali takie zaproszenie.
United Danks ma swoją specyfikę. Czternastoosobowe jury składające się z elity japońskiego świata mody i zaproszonych gości (w tym roku byli to między innymi styliści ze sławnej londyńskiej szkoły fryzjerskiej Toni & Guy), ocenie poddają nie tylko samą fryzurę, ale "efekt globalny". Przy takim systemie oceny liczy się praktycznie wszystko. Również makijaż czy kreacja w jakiej występuje modelka. Nie ma również jednej głównej nagrody. Każdy z jurorów może nagrodzić lub wyróżnić dowolną stylizację.
Mateusz Grzywa i Wojciech Loranc pracę z Iwoną i Małgosią rozpoczęli jeszcze w Bielsku-Białej. Tu wykonali pierwsze cięcia. W dniu konkursu praktycznie przez cały dzień w atelier kończyli modelować fryzury i dopracowywać kolorystykę. Ostatnie 40 minut, spędzone już na płycie Yokohama Arena przeznaczone było na ostatni szlif! Później do pracy przystąpili jurorzy.
- Specyfika United Danks jest niepowtarzalna. Tysiące stylistów, olbrzymia widownia, setki reporterów, głośna rockowa muzyka dodatkowo rozgrzewająca atmosferę. Nic więc dziwnego, że w takim otoczeniu powstają fryzury i kreacje totalne. Przekracza się granice wyobraźni i puszcza wodze fantazji. Wszystko jest dozwolone - opowiada Anna Kulec-Karampotis.
Inna sprawa, że nie zawsze ekstrawagancja znajduje uznanie u jurorów. Dowodem na to nagrody jakie zdobyli bielszczanie, prezentując wysmakowane, kobiece i subtelne fryzury. Uznanie wzbudziło harmonijne dopasowanie uczesania do twarzy modelek, koloryzacja fryzury do typu urody oraz ogólny efekt uzyskany przez bielskich stylistów.
(asmoli)ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Perfect Look Clinic to sieć salonów beauty, która już od 8 lat doskonali model biznesowy i dynamicznie rozwija się za pośrednictwem franczyzy oraz sieci własnej.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
Północ Nieruchomości oferuje elastyczny model współpracy z inwestycją od 4 tys. zł. Partnerzy korzystają z gotowego systemu, szkoleń i zaplecza operacyjnego. W sieci działa już ponad 70 biur.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.