Bielscy fryzjerzy w Japonii
United Danks Cut Contest to prestiżowa impreza fryzjerska w Azji. Do olbrzymiej hali Yokohama Arena wykorzystywanej normalnie do organizacji meczów piłkarskich, turniejów sumo i koncertów rockowych zjechało 1187 ekip z czterech kontynentów. Oczywiście przeważali styliści z Azji, choć nie brakowało również zaproszonych gości: Szwedów, Brytyjczyków, Brazylijczyków, Australijczyków i Polaków.
- To nasz drugi występ na United Danks. W roku ubiegłym zdobyliśmy srebro i wyróżnienie. Teraz bogatsi o doświadczenia ubiegłoroczne wykorzystaliśmy szansę. Nasi styliści Mateusz Grzywa i Wojciech Loranc, pracujący na co dzień w bielskich salonach, okazali się rewelacyjni, a modelki Małgosia i Iwona (również bielszczanki), zrobiły w Yokohamie prawdziwą furorę. Bez fałszywej skromności możemy mówić, że wyjazd do Japonii okazał się prawdziwym sukcesem - opowiada Anna Kulec-Karampotis, dyrektor artystyczny sieci Trendy Hair Fasion.
Udział Trendy Hair Fashion w orientalnym konkursie ma swoją historię. Wszystko zaczęło się dość przypadkowo od spotkania w Warszawie Naoki Yoshihara, szefa Arte Japan sieci salonów fryzjerskich. To on zaproponował Annie Kulec-Karampotis przyjazd na konkurs. Jak dotąd styliści z Trendy, jako jedyni w Polsce dostali takie zaproszenie.
United Danks ma swoją specyfikę. Czternastoosobowe jury składające się z elity japońskiego świata mody i zaproszonych gości (w tym roku byli to między innymi styliści ze sławnej londyńskiej szkoły fryzjerskiej Toni & Guy), ocenie poddają nie tylko samą fryzurę, ale "efekt globalny". Przy takim systemie oceny liczy się praktycznie wszystko. Również makijaż czy kreacja w jakiej występuje modelka. Nie ma również jednej głównej nagrody. Każdy z jurorów może nagrodzić lub wyróżnić dowolną stylizację.
Mateusz Grzywa i Wojciech Loranc pracę z Iwoną i Małgosią rozpoczęli jeszcze w Bielsku-Białej. Tu wykonali pierwsze cięcia. W dniu konkursu praktycznie przez cały dzień w atelier kończyli modelować fryzury i dopracowywać kolorystykę. Ostatnie 40 minut, spędzone już na płycie Yokohama Arena przeznaczone było na ostatni szlif! Później do pracy przystąpili jurorzy.
- Specyfika United Danks jest niepowtarzalna. Tysiące stylistów, olbrzymia widownia, setki reporterów, głośna rockowa muzyka dodatkowo rozgrzewająca atmosferę. Nic więc dziwnego, że w takim otoczeniu powstają fryzury i kreacje totalne. Przekracza się granice wyobraźni i puszcza wodze fantazji. Wszystko jest dozwolone - opowiada Anna Kulec-Karampotis.
Inna sprawa, że nie zawsze ekstrawagancja znajduje uznanie u jurorów. Dowodem na to nagrody jakie zdobyli bielszczanie, prezentując wysmakowane, kobiece i subtelne fryzury. Uznanie wzbudziło harmonijne dopasowanie uczesania do twarzy modelek, koloryzacja fryzury do typu urody oraz ogólny efekt uzyskany przez bielskich stylistów.
(asmoli)ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.