PAF rozwija usługi dla klientów internetowych

Usługa paczka pobraniowa skierowana jest głównie do osób prowadzących sklepy internetowe i ich klientów.
Czwartek
27.09.2007
Nowa usługa PAF, paczka pobraniowa z gwarancją zawartości, zwiększa bezpieczeństwo zakupów w sieci. Klient sklepów internetowych wie za co płaci, a sprzedający otrzymuje pieniądze w ciągu jednej doby.
 

Obecnie prym w obsłudze zakupów w internecie wiedzie Poczta Polska. Realizacja przesyłek trwa zazwyczaj długo, co jednocześnie wydłuża termin zapłaty za zakupiony towar. PAF Operator Pocztowy wyszedł naprzeciw klientom internetowym i oferuje tzw. przesyłkę pobraniową. Usługa korzystna jest zarówno dla nadawcy przesyłki ponieważ otrzymuje pieniądze w ciągu 1 doby, jak również dla odbiorcy, który ma gwarancję zawartości paczki. Transakcja odbywa się za pośrednictwem PAFu. Adresat przesyłki płaci należność za paczkę prywatnemu operatorowi, który następnie przekazuje pieniądze nadawcy. Zanim jednak proces zakupu zostanie sfinalizowany adresat przesyłki musi potwierdzić, że jej zawartość spełnia jego oczekiwania. Pod tym warunkiem PAF przekazuje pieniądze nadawcy. Dodatkowym zabezpieczeniem jest kod identyfikacyjny, który musi być jednakowy dla obu stron transakcji. Dzięki temu PAF zawsze wypłaca należność właściwiej osobie.

Koszty usługi wynoszą od 6,99 zł do 9,99 zł. Cena uzależniona jest od wagi i objętości paczki. Wpłata za przesyłkę może zostać dokonana za pośrednictwem przekazu pocztowego w ciągu 24 godzin lub na konto odbiorcy w ciągu 48 godzin. Listonosz PAFu może również dostarczyć należność za przesyłkę bezpośrednio do klienta.

- Klient PAFu ma również możliwość śledzenia losu paczki zamówionej w internecie. Służy do tego system informatyczny, który ułatwia kontrolować korespondencję - mówi Marek Sadowski, członek zarządu sieci PAF Operator Pocztowy. – Nasi klienci otrzymują hasło i login do strony internetowej, gdzie są informacje o aktualnym etapie wędrówki ich przesyłek – dodaje Marek Sadowski.

Wartość sprzedaży w internecie ma osiągnąć do 2010 r. 16 miliardów złotych. Do tego czasu PAF zamierza pozyskać jak najwięcej klientów internetowych i mieć szeroki udział w ich obsłudze. Obecnie współpracuje z wydawnictwami, księgarniami i sklepami z akcesoriami informatycznymi.

PAF Operator Pocztowy posiada w całej Polsce ok. 273 placówek pocztowych.

(agaka)


Agnieszka Turska

POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021