W jaki biznes warto zainwestować?

Sklep znanej marki / Wśród wystawców z branży art. spożywczych i przemysłowych pojawią się m. in.: Carrefour, Duży Ben, Groszek, Intermarche oraz Żabka – partner strategiczny Targów Franczyza.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
 

17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy obecnych i przyszłych przedsiębiorców będzie wybierać pomysły na własny biznes. Po raz siedemnasty spotkają się tu obie strony franczyzowego biznesu  przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. W tegorocznych targach poza markami już działającymi w Polsce pojawią się koncepty m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Włoch, Węgier, Chorwacji i Ukrainy.

Jesteśmy na Targach Franczyzy, bo wciąż się rozwijamy i poszukujemy nowych franczyzobiorców. W poprzednich edycjach goście targów chętnie odwiedzali nasze stoisko i nie powinno nas zabraknąć także w tym roku  mówi Krzysztof Stępień, senior franchising supervisor McDonald’s Polska.

Wybierz markę

O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Już teraz zarejestrowało się 120 wystawców reprezentujących 150 marek i codziennie przybywają kolejni. Pierwsze stoiska zostały sprzedane jeszcze w czasie ubiegłorocznej edycji targów.

Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia  na tegorocznych targach zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne m.in.: Bafra Kebab, Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Gruby Benek, Krowa Mać, Kurcze Pieczone, Lodolandia, Makarun, McDonald’s, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Papa John’s, Pijalnia Wódki i Piwa, Soup Culture, Subway, So! Coffee, Tel Aviv Urban Food, Western Chicken czy Western Tortilla.

Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych. Na Targach Franczyza jako franczyzodawcy zadebiutują Auchan oraz Biedronka. Wśród wystawców z tej branży pojawią się również Carrefour, Duży Ben, Groszek, Intermarche oraz Żabka – partner strategiczny Targów Franczyza. Branża modowa będzie reprezentowana m.in. przez marki z Grupy Vistula (Wólczanka, Vistula, Bytom), brandy reprezentowane przez GPoland (np. Armani Exchange, Calvin Klein, Emporio Armani, Imperial, LIU JO, Pollini, Patrizia Pepe, Tom Tailor, Twinset). Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty choćby PZU, Conditor, Monetii oraz marek bankowych: Getin Noble Banku, Nest Banku, PKO Banku Polskiego a także Santander Bank Polska.

Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał. Franczyzodawcy mają jasno określone kryteria, doskonale wiedzą, kogo szukają i jacy kandydaci pasują do profilu franczyzobiorcy. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają najczęściej odwiedzający, którzy na targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Warto więc zapoznać się z listą wystawców, wybrać interesujące nas marki i zaplanować wizytę na targach. Bilet na targi ważny jest przez trzy dni, dzięki czemu odwiedzający mają możliwość odbycia rozmów z wieloma franczyzodawcami.

Codziennie aktualizowana lista wystawców dostępna jest na stronie franczyza.pl. Bilety można też kupić online: bilet.franczyza.pl.


Wybierz biznes / 17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie po raz siedemnasty spotkają się obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy.