W jaki biznes warto zainwestować?
17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy obecnych i przyszłych przedsiębiorców będzie wybierać pomysły na własny biznes. Po raz siedemnasty spotkają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. W tegorocznych targach poza markami już działającymi w Polsce pojawią się koncepty m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Włoch, Węgier, Chorwacji i Ukrainy.
– Jesteśmy na Targach Franczyzy, bo wciąż się rozwijamy i poszukujemy nowych franczyzobiorców. W poprzednich edycjach goście targów chętnie odwiedzali nasze stoisko i nie powinno nas zabraknąć także w tym roku – mówi Krzysztof Stępień, senior franchising supervisor McDonald’s Polska.
Wybierz markę
O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Już teraz zarejestrowało się 120 wystawców reprezentujących 150 marek i codziennie przybywają kolejni. Pierwsze stoiska zostały sprzedane jeszcze w czasie ubiegłorocznej edycji targów.
Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia – na tegorocznych targach zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne m.in.: Bafra Kebab, Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Gruby Benek, Krowa Mać, Kurcze Pieczone, Lodolandia, Makarun, McDonald’s, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Papa John’s, Pijalnia Wódki i Piwa, Soup Culture, Subway, So! Coffee, Tel Aviv Urban Food, Western Chicken czy Western Tortilla.
Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych. Na Targach Franczyza jako franczyzodawcy zadebiutują Auchan oraz Biedronka. Wśród wystawców z tej branży pojawią się również Carrefour, Duży Ben, Groszek, Intermarche oraz Żabka – partner strategiczny Targów Franczyza. Branża modowa będzie reprezentowana m.in. przez marki z Grupy Vistula (Wólczanka, Vistula, Bytom), brandy reprezentowane przez GPoland (np. Armani Exchange, Calvin Klein, Emporio Armani, Imperial, LIU JO, Pollini, Patrizia Pepe, Tom Tailor, Twinset). Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty choćby PZU, Conditor, Monetii oraz marek bankowych: Getin Noble Banku, Nest Banku, PKO Banku Polskiego a także Santander Bank Polska.
Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał. Franczyzodawcy mają jasno określone kryteria, doskonale wiedzą, kogo szukają i jacy kandydaci pasują do profilu franczyzobiorcy. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają najczęściej odwiedzający, którzy na targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Warto więc zapoznać się z listą wystawców, wybrać interesujące nas marki i zaplanować wizytę na targach. Bilet na targi ważny jest przez trzy dni, dzięki czemu odwiedzający mają możliwość odbycia rozmów z wieloma franczyzodawcami.
Codziennie aktualizowana lista wystawców dostępna jest na stronie franczyza.pl. Bilety można też kupić online: bilet.franczyza.pl.


ZOBACZ W KATALOGU






























































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W 2020 roku do sieci Groszek dołączyło o 100 sklepów więcej niż w poprzednim. W tym roku firma chce rosnąć jeszcze szybciej.
W jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski? Oto nasze podpowiedzi.
Marek Sawa prowadzi dwa sklepy Bricomarché. Przejmował placówki już funkcjonujące. W jaki sposób poradził sobie z biznesem działającym w silnym otoczeniu konkurencyjnym?
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.
Wesołe czepki dla lekarzy, ubranie na złamanie, kawiarenka snu, suwaki do sznurowanych butów... Biznes można zrobić (prawie) na wszystkim. Trzeba tylko mieć pomysł.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Joanna Tabisz zainwestowała w pierwszy sklep pod szyldem Al. Capone tuż przed pandemią, a drugi otworzyła w jej trakcie. Czy udało jej się zarobić?
Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?
W co zainwestować – czy warto porzucić ciepły etat i wybrać własną firmę? Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
POPULARNE NA FORUM
Księgowość na własny rachunek
Do rozliczeń firmy korzystam z taxeon - wg mnie najprostszy program do rozliczania działalności i wszystko za 19 pln :) polecam
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Cześć! Piszę mgr o franczyzie bankowej i niestety brakuję mi materiałów :( Ktoś poratuje ?
Wolność kocham i rozumiem
Panie rzeczniku , chyba powinien Pan już przejść na zasłużoną emeryturę.
Franczyzobiorcy zabki
Witam, jestem studentką FIR i proszę o wypełnienie ankiety na temat "franczyza jako źródła finansowania przedsiębiorstwa". Link...
Klient może spać spokojnie
czy dotyczy to umów frnczyzowych podpisanych listownie
Monitoring sklepu w niewielkiej miejscowości
Teraz alarm to podstawa, nie wyobrażam sobie sklepu bez systemu alarmowego. My tez oczywiście go mamy.
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Z mojego doświadczenia wynika, że najważniejszy jest program do pełnej księgowości to zdecydowanie był świetny zakup.
Prośba o pomoc w wypełnianiu ankiety do pracy licencjackiej
Szanowni Państwo, prowadzę badania wśród franczyzobiorców do pracy licencjackiej. Jeśli ktoś z Państwa zechciałby wypełnić moją krótką ankietę byłabym bardzo...