Solo Pizza wchodząc do galerii handlowych zmieniła swój wizerunek. Nowy, bardziej nowoczesny wystrój już od jakiegoś czasu można zobaczyć m.in. w C.H. Galeria Łódzka, Manufaktura oraz Port Łódź w Łodzi, w C.H. Agora w Bytomiu, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz Mazovia w Płocku.

Na zdjęciu Beata Bednarek – Zielińska, właścicielka sieci Solo Pizza.
Piątek
16.09.2011
Solo Pizza wprowadziła do menu nowy produkt – SoloTillę. Do końca roku zamierza również otworzyć kolejną pizzerię.
 

Solo Pizza działa na rynku od 15 lat, jednakże dopiero od trzech i pół roku oferuje współpracę na zasadzie franczyzy. Obecnie w sieci Solo jest 10 pizzerii: cztery własne i sześć franczyzowych. Pierwsza pizzeria została otwarta na ulicy Piotrkowskiej, w centrum wieczornej rozrywki Łodzian. Wszystkie własne placówki sieci mieszczą się w Łodzi, gdzie działają również dwie pizzerie franczyzowe. Pozostałe cztery lokale znajdują się w Piotrkowie Trybunalskim, Płocku, Bytomiu oraz w Niechorzu.

W lokalach Solo Pizza, oprócz pizzy, dostępnych jest blisko 50 rodzajów gotowych sałatek. Od dwóch lat można także samemu je komponować z ponad 30 składników i 10 sosów. Najnowszy produkt w menu sieci – SoloTilla, umożliwia klientom zawinięcie wybranej sałatki w tortillę.

– Każdy z naszych Klientów może skomponować swoją sałatkę, a następnie zawinąć ja w tortillę zwaną SoloTillą – mówi Anna Owczarek, kierownik ds. PR i marketingu sieci Solo Pizza. – Podstawą jest tortilla, którą klient może wypełnić miksem sałat, warzywami, mięsem, nabiałem, rybą oraz posypką i sosem.

Oprócz wprowadzania nowych produktów, Solo Pizza zaczęła otwierać swoje placówki w galeriach handlowych w strefie food court. W szczególności firmę interesują galerie znajdujące się na terenie miast liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. W Solo Pizzę trzeba zainwestować 150-200 tyś. zł. Idealny lokal ma ok. 70 m2

- Do końca roku chcemy otworzyć nowy lokal własny, zaś w przyszłym dwa franczyzowe – zapowiada Anna Owczarek. - Łącznie w fazie planowania są trzy nowe punkty. Aktualnie poszukujemy partnerów m.in. z Pomorza, Mazowsza i Dolnego Śląska.

Franczyzobiorcy otrzymują dostęp do know-how, wsparcie ze strony personelu franczyzodawcy, stałą pomoc koordynatora podczas przygotowań do otwarcia lokalu oraz przez cały okres współpracy.

- Od potencjalnych franczyzobiorców nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej, a jedynie zaangażowania i determinacji do osiągnięcia sukcesu we własnej firmie – zachęca Beata Bednarek – Zielińska, właściciel sieci Solo Pizza.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022