Chińczyk w pudełku

Pod logo Chińskiej Patelni funkcjonuje dziś 14 punktów, wszystkie są własnością firmy. Sieć restauracji z chińskim makaronem z warzywami sprzedawanym w kartonowych pudełkach powstała w 2005 roku. Produkt miał być zdrową alternatywą dla jedzenia serwowanego w barach typu fast-food.
- Potrawy serwowane w naszych restauracjach są bardzo popularne w Azji, czy w USA, dlatego postanowiliśmy wprowadzić je również w Polsce. Kiedy startowaliśmy z naszym biznesem najwięcej trudności sprawiło nam znalezienie producenta i dostawcy kartonowych opakowań. Dziś nasza sieć cieszy się dużą popularnością i zaufaniem klientów – wspomina Katarzyna Łaz, właścicielka sieci Chińska Patelnia.
Niedawno Chińska Patelnia wprowadziła w swoich lokalach możliwość dowozu zamówienia do klienta. Zmieniło się również menu, do którego dodane zostały zestawy dla dzieci. Jednak największym wydarzeniem, jakie w tym roku miało miejsce w Chińskiej Patelni była decyzja o rozwoju sieci poprzez franczyzę.
- Przez lata zgłaszało się do nas wiele osób zainteresowanych kupnem licencji na nasz biznes. My jednak nie chcieliśmy niczego robić przedwcześnie. Teraz mamy już wiedzę i doświadczenie, którym możemy podzielić się z franczyzobiorcami – wyjaśnia Katarzyna Łaz.
Lokale Chińskiej Patelni powinny mieć co najmniej 30 m2. Firma chce otwierać swoje bary w miejscowościach liczących więcej niż 25 tys. mieszkańców. Na przygotowanie lokalu trzeba przeznaczyć 35-70 tys. zł, opłata wstępna wynosi 6 tys. zł. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu lokalu, otrzymają materiały reklamowe, przejdą także szkolenie produktowe oraz z zakresu obsługi klienta.
(mak)

ZOBACZ W KATALOGU






















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali