Szef McDonald’s odchodzi

Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy McDonald’s Polska zapewnia, że przekazanie władzy na szczycie odbędzie się bez uszczerbku dla pozycji marki, a globalna strategia rozwoju nie ulegnie zmianom.
Środa
11.04.2012
Co dla franczyzobiorców oznacza zmiana na szczytach władzy amerykańskiej firmy?
 

Podczas gdy nad Wisłą McDonald's prowadzi promocyjną ofensywę związaną z nadchodzącymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej, w jego centrali w Stanach Zjednoczonych za kilka miesięcy dojdzie do zmiany na najwyższym stanowisku. Na emeryturę wybiera się bowiem 67-letni Jim Skinner, który z siecią związany jest od 41 lat, a funkcję prezesa pełni od listopada 2004 roku. Za jego kadencji nie było roku, którego światowy gigant gastronomii nie zamknąłby zyskiem.

Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy McDonald's Polska zapewnia jednak, że przekazanie władzy na szczycie odbędzie się bez uszczerbku dla pozycji marki, a globalna strategia rozwoju nie ulegnie zmianom.

- Dotychczasowego prezesa Jima Skinnera zastąpi z dniem 1 lipca Don Thompson, który dotychczas pełnił kluczową w strukturze całej korporacji McDonald’s funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych. Ta decyzja personalna oznacza niewątpliwie wolę kontynuowania głównych kierunków działań wyznaczonych przez aktualną strategię McDonald’s, która sprawdza się globalnie bez zarzutu. Oczywiście, każdy ma swój styl zarządzania, ale jesteśmy pewni konsekwentnej realizacji sprawdzonych, skutecznych praktyk – mówi Krzysztof Kłapa.

Tymczasem w Polsce sieć spod znaku „Złotych Łuków” nie zwalnia tempa i regularnie powiększa się o kolejne lokalizacje. W krakowskich Czyżynach rozpoczęła się budowa już 15-tego obiektu McDonald's w stolicy Małopolski. Restauracja ma być gotowa w lipcu. Jeszcze w czerwcu natomiast gotowy będzie punkt w Poznaniu. Położony w bliskim sąsiedztwie stadionu Lecha Poznań lokal ma być więc gotowy na przyjęcie kibiców odwiedzających miasto podczas EURO 2012.

McDonald's dołączył też do grona najemców kieleckiej Galerii Korona, której otwarcie jest planowane w połowie maja. Przedstawiciele nowego centrum handlowego nie kryją zadowolenia z obecności globalnej marki w ich obiekcie.

- Firma występuje w większości najlepszych galerii handlowych, dlatego zdawaliśmy sobie sprawę, że nasi przyszli klienci oczekują jej w naszym obiekcie. Dzięki McDonald’s Galeria Korona Kielce będzie mogła zaoferować jeszcze szerszą ofertę – tłumaczy Izabela Ironmonger, menedżer ds. marketingu Galerii Korona Kielce.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022