Od kandydatów do pracy w banku oczekujemy otwartości, dobrej komunikacji interpersonalnej, umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych
Tomasz Majewski, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej w Getin Banku
Poniedziałek
14.05.2012
O planach rozwoju Getin Banku i wyłączności terytorialnej partnerów opowiada Tomasz Majewski, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej.
 

Jak ocenia pan rozwój sieci placówek w 2011 roku?
W 2011 roku podjęło z nami współpracę kilkunastu partnerów, którzy wcześniej działali pod logo innego banku. Jednocześnie nikt nie zerwał umowy, a już jedna trzecia partnerów prowadzi co najmniej dwie placówki Getin Banku. Takie wyniki pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość, dlatego w bieżącym roku liczymy na uruchomienie 60 punktów w miastach liczących 15-60 tys. mieszkańców.

Jakie są zasady dotyczące otwarcie nowego punktu?
W miastach, gdzie już działa nasza placówka, kolejna powinna być od niej oddalona o co najmniej 1 km. Przy wyborze lokalizacji sprawdzamy również, gdzie znajduje się nasza konkurencja. Nie jest to jednak podstawowe kryterium. Ważna jest opinia partnera i obserwacja poczynione przez bank. Wpływ na wyniki finansowe placówki ma natężenie ruchu pieszego w okolicy, witryna skierowana w stronę ulicy oraz widoczne wejście. Optymalna powierzchnia lokalu to 40-70 m2.

Kto najlepiej sprawdza się w roli pracownika placówki bankowej?
W placówce banku, obok partnera, powinny być zatrudnione trzy osoby. Wynika to z szerokiej oferty produktowej i chęci zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi klienta. Od kandydatów do pracy w banku oczekujemy otwartości, dobrej komunikacji interpersonalnej, umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz sprawnego przyswajania wiedzy o produktach bankowych.

Rozmawiał (dw)