Wojna na promocje

Dziś w Polsce, jak również w Czechach, Słowacji oraz na Ukrainie obchodzony jest już po raz 60. dzień dziecka. Najmłodsi mogą liczyć tego dnia na spędzenie więcej czasu ze swoimi rodzicami, którzy starają się zapewnić im możliwie ciekawe atrakcje, za które oczywiście trzeba zapłacić. Nie jest to trudne, bo wiele firm, bez względu na branżę, w której działają, przygotowały specjalne promocje i eventy. Szczególnie gastronomia postarała się o dodatkowych klientów. Pizzerie zrzeszone w sieciach dobrze wiedzą jak wykorzystać świeckie święta do uzyskania większego utargu.
Na przykład Telepizza oferuje dwie pizze w cenie jednej oraz lody lub popcorn w prezencie. Promocja obowiązuje we wszystkich 113 lokalach.
- Chociaż w Telepizzy zawsze obowiązują promocyjne oferty, jednak Dzień Dziecka to święto wyjątkowe, do którego starannie się przygotowujemy - zapewnia Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizzy. - W tym roku może trochę nietypowo, postanowiliśmy by każdy - bez względu na wiek, kto chociaż trochę ma w sobie duszy dziecka mógł skorzystać z naszej oferty i otrzymać niespodziankę.
Na obiad w swoje podwoje zaprasza dziś także pizzeria Domino's Pizza, która oprócz zestawu promocyjnego za 1 zł organizuje zabawy dla dzieci w lokalu w Pruszkowie. - Dzień Dziecka to głównie święto dla najmłodszych, jednak my podeszliśmy do tego w nieco inny sposób. Ponieważ uważamy, że każdy z nas jest dzieckiem, dlatego też namawiamy, aby 1 czerwca zrobić sobie drobny prezent – nie gotować obiadu i zamówić pizzę z lokalu Domino’s – mówi Eliza Fabijańczyk, szef działu marketingu w Domino’s Pizza.
Gratisy w postaci puszki pepsi dostaną przygotowała dziś również Solo Pizza. - Nasz pomysł na Dzień Dziecka jest przygotowany z myślą o najmłodszych, którzy na co dzień nie jedzą pizzy, a na wypicie pepsi rodzice pozwalają tylko raz na jakiś czas – mówi Anna Owczarek, PR & marketing manager sieci Solo Pizza. - Akcja ta skierowana jest również do rodziców, którzy nie chcą tego dnia spędzać w domu, a szykują niespodziankę dla swoich dzieci i przy okazji chcą je zaprosić na „małe co nieco”.
Noc restauracji
Gastronomia stara się pozyskać klientów na wiele sposobów. Wydarzenia jak Dzień Dziecka, Dzień Matki czy Walentynki są świetną okazją na zorganizowanie akcji promocyjnej w lokalu. Wolnych miejsc w kalendarzu jest jeszcze sporo, więc kolejny dzień, a właściwie noc została mianowana - nocą restauracji.
Impreza odbyła się w ostatni piątek maja równolegle w trzech miastach. Wiele poznańskich, gdyńskich oraz białostockich restauracji otwartych było dłużej niż zwykle. Uczestnicy mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 procent. Noc restauracji ma na celu promowanie oryginalnej kuchni w rozsądnej cenie. A podobno jedzenie w nocy jest niezdrowe...
Gastronomia będzie starała się ugrać swoje także podczas EURO 2012. Najpopularniejszym restauratorom impreza umożliwi nawet kilkukrotne zwiększenie obrotu. Lokale prześcigają się w piłkarskich promocjach, by zwabić w swoje progi jak największą rzeszę kibiców. Na przykład sieć restauracji Sphinx na czas nadchodzących mistrzostw wprowadza specjalną ofertę ośmiu dań typowych dla narodowych kuchni drużyn grających podczas mistrzostw w naszym kraju.
(boa)

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali