Amerykańska pizzeria włącza drugi bieg

Po dziewięciu latach nieobecności amerykańska sieć pizzerii Domino’s Pizza powróciła do Polski na początku 2011 roku. Dziś pod szyldem z kostką domina funkcjonuje 13 lokali mieszczących się na terenie Warszawy i Pruszkowa. W drugiej połowie roku sieć przedstawi swoją ofertę franczyzową. Według planu, pierwszy lokal prowadzony przez partnera zostanie otwarty w 2013 roku.
- Mamy już wielu chętnych – mówi Peter Shaw, dyrektor zarządzający Domino's Pizza Poland. - Zapytania o możliwość otwarcia lokalu pod szyldem Domino’s Pizza zaczęły pojawiać się już w kwietniu zeszłego roku, kiedy to dopiero zaczynaliśmy wprowadzać sieć na polski rynek. Wierzymy, że z liczbą 15 lokali własnych, którą planujemy posiadać do końca 2012 roku, będziemy w pełni gotowi, aby otworzyć pierwszą pizzerię działającą na zasadzie franczyzy.
Pierwotny plan rozwoju sieci zakładał, że pierwsze 20 pizzerii będzie kontrolowane przez spółkę, zaś kolejna restauracja zostanie powierzona franczyzobiorcy.
- Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie franczyzy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy – informuje Maciej Jania, dyrektor zarządzający Domino’s Pizza. - Powodem tej decyzji był szybki rozwój naszych zdolności operacyjnych, które dają nam pewność, iż będziemy w stanie efektywnie i z sukcesem dalej rozwijać markę Domino’s na polskim rynku, również poprzez lokale franczyzowe.
Otwarcie lokalu pod szyldem Domino’s Pizza będzie wymagało dużego nakładu finansowego i czasu. Ostateczna wysokość inwestycji będzie zależna od lokalizacji, jak i stanu lokalu. Franczyzobiorcy powinni liczyć się z tym, że w roku otwarcia będą musieli dokładać do interesu.
- Wierzymy, że Polska, jako kraj, który staje się jednym z liderów gospodarczych w Europie, ma duży potencjał, aby w ciągu najbliższej dekady przyjąć od 200 do 300 lokali Domino’s – dodaje Peter Shaw. - W bliższej perspektywie, w ciągu najbliższych 5 lat, spodziewamy się otwarcia ponad 100 lokali pod szyldem Domino’s.
(boa)

ZOBACZ W KATALOGU





















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali