Poczta w sklepie
Rynek usług kurierskich każdego roku rośnie, co jest zasługą m.in. sklepów internetowych. Siódemka od blisko 15 lat doręcza przesyłki, a miesięcznie realizuje ok. 1,5 mln zleceń. Strukturę firmy tworzy 40 oddziałów, w których zatrudnienie znajduje 3 tys. pracowników. Pod logo Siódemki funkcjonuje ponad 200 punktów przyjęcia paczek. Do końca roku klienci będą mogli odebrać paczkę w jednej z tysiąca placówek.
– Tak zwane Service Pointy powstają w dogodnych lokalizacjach, takich jak centra handlowe i główne ulice miast liczących minimum 30 tys. mieszkańców. Jednym z kryterium doboru partnerów jest prowadzenie działalności gospodarczej, która nie koliduje z usługami Siódemki, a także posiadanie prawa do lokalu – mówi Roman Jobda, kierownik ds. Service Point.
Partnerzy Siódemki mają do dyspozycji materiały promocyjne oraz elementy wizualizacji lokalu. Ponadto właściciele punktów przechodzą szkolenie. Siódemka wspiera funkcjonowanie Service Pointów systematycznymi akcjami promocyjnymi.. Klienci Siódemki otrzymują dostęp do nowoczesnych usług umożliwiających śledzenie statusu przesyłki za pomocą informacji sms lub e-mail.
– Komfort, jaki daje sieć Service Point, odczuwa się np. w okresie przedświątecznym. Kupując prezenty, mamy możliwość natychmiastowej ich wysyłki w pobliskim punkcie – zapewnia Roman Jobda.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...