Telepizza to bezpieczny i dochodowy pomysł na biznes, który sprawdza się w Polsce od 20 lat.
Czwartek
25.10.2012
Telepizza przygotowała specjalną ofertę dla nowych partnerów z Krakowa i okolic. Zaprezentuje ją podczas spotkań z inwestorami 15 i 16 listopada 2012 r.
 

Telepizza jest zainteresowana współpracą zarówno z przedsiębiorcami już prowadzącymi pizzerie, jak i z biznesmenami prowadzącymi inną niż gastronomia działalność gospodarczą, a także z osobami bez doświadczenia biznesowego. Przedstawiciele firmy są po rozmowach z właścicielami kamienic oraz pośrednikami nieruchomości, którzy oferują powierzchnie do wynajęcia pod przyszłe restauracje. Są to lokale w korzystnych cenach i w atrakcyjnych miejscach Krakowa.

Firma planuje zwiększenie liczby pizzerii w mieście, ponieważ docenia potencjał zakupowy Krakowa. Ze względu na liczne ośrodki uniwersyteckie oraz osiedla wokół miast duża liczba potencjalnych klientów może korzystać z flagowej usługi Telepizza - dowozu na telefon.

- Chętnie nawiążemy współpracę z właścicielami już istniejących pizzerii, którzy chcą działać pod logo Telepizza oraz z osobami, które rozpoczną działalność od zera we wskazanej przez nas lokalizacji. Istnieje również możliwość zainwestowania w kilka placówek naraz oraz przejęcia pizzerii będących własnością Telepizzy - mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Polska.

Szczegóły ofert zostaną przedstawione na indywidualnych spotkaniach z inwestorami.

Telepizza posiada niemal 1000 restauracji w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal firmy powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala Telepizzy. W Polsce sieć liczy 113 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu. Inwestycja w Telepizzę wymaga co najmniej 100 tysięcy złotych.

Szczegółowych informacji udziela Krzysztof Petrykowski, tel. +48 797 026 900, mail franchising@telepizza.pl Więcej na ten temat

(mk)
doradca we franczyzie