Jest jeszcze wiele miast, w których nie zagościło logo Biesiadowo lub Crazy Piramid Pizza. Chcemy zostać największą siecią pizzerii w naszym kraju.
Wojciech Goduński, właściciel Biesiadowa
Czwartek
17.01.2013
Promocje ze skuterem do rozwożenia pizzy czy piecem za 1 zł pomogły w rozwoju sieci, dlatego planujemy kolejne - mówi Wojciech Goduński z sieci Biesiadowo.
 

Jak podsumuje Pan minione dwanaście miesięcy z punktu widzenia własnych sieci, ale i całego rynku gastronomicznego?
Rok 2012 był dla nas bardzo udany. Dynamiczny wzrost pozwolił nam na osiągnięcie wyniku 85 restauracji w sieciach Biesiadowo i Crazy Piramid Pizza. Zauważyliśmy, że Polacy coraz chętniej spożywają posiłki w restauracjach i zamawiają catering, co ułatwia nam szukanie nowych franczyzobiorców. Dodatkowo, spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi konceptami gastronomicznymi dzięki współpracy z portalem Pizzaportal.pl. Kolejny kanał sprzedaży pozytywnie wpłynie na wysokość obrotów uzyskiwanych przez franczyzobiorców. Nie spodziewam się, by koniunktura w gastronomii zmieniła się w widoczny sposób. O ile jednak segment fast food będzie się nadal intensywnie rozwijał, o tyle obawiam się, że najdroższe restauracje z segmentu premium mogą mieć kłopoty z utrzymaniem sprzedaży.

Kolejne otwarcia były częściowo spowodowane intensywnymi promocjami. Czy w tym roku będzie podobnie?
Promocje ze skuterem do rozwożenia pizzy czy piecem za 1 zł zadziałały rewelacyjnie. Zachęceni rezultatem, już planujemy kolejne promocje. Ale jeszcze za wcześnie aby mówić o konkretach.

Obecnie liczba pizzerii z logo Biesiadowa przekracza 70. Czy w planach jest powiększenie sieci do konkretnej liczby placówek, czy raczej utrzymanie obecnego "stanu posiadania", ze względu na fakt, że rynek może być trudniejszy niż dotąd?
Głównym celem jest przekroczenie liczby 100 pizzerii. Jest jeszcze wiele miast, w których nie ma Biesiadowa lub Crazy Piramid Pizza. Chcemy zostać największą siecią pizzerii w naszym kraju, a dzięki dogodnym warunkom współpracy i jakości naszych produktów wierzymy, że jesteśmy w stanie to osiągnąć.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022