Telepizza szuka przedsiębiorczych poznaniaków

Priorytetem Telepizzy w rozwoju sieci jest właściwy dobór lokalizacji. – Analizujemy strukturę lokalnego rynku pod względem konkurencji oraz liczby potencjalnych klientów. Bardzo starannie dobieramy lokalizacje. Placówki powstają tylko w najbardziej rokujących miejscach – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Polska.
Telepizza samodzielnie wybiera miejsca inwestycji. Sieć negocjuje ceny najmu oraz warunki korzystania z nowych powierzchni. Franczyzobiorcy zainteresowani konceptem biznesowym Telepizza mogą otworzyć pojedynczy lokal lub zainwestować w kilka pizzerii naraz.
W dniach 27–28 lutego Telepizza organizuje w stolicy Wielkopolski spotkanie informacyjne dla kandydatów na franczyzobiorców. Przedstawiciele firmy zaprezentują główne założenia związane z modelem biznesowym pizzerii oraz szczegóły dotyczące współpracy licencyjnej. - Spotkania odbędą się w restauracjach Telepizza. Dzięki temu potencjalni partnerzy poznają biznes „od kuchni”. Osoby zainteresowane współpracą zobaczą z bliska, na czym w praktyce polega prowadzenie restauracji: zarządzanie kucharzami, obsługą i stanem magazynowym – mówi Iwona Olbryś.
Wielkopolska wpisuje się w rozpoczętą w 2012 roku ogólnopolską strategię Telepizzy. Polega ona na restrukturyzacji i reorganizacji lokali w niektórych dużych miastach, do których zalicza się również Poznań. W 2012 roku Telepizza sprzedała ponad 6 mln sztuk pizzy, co oznacza kilkunastoprocentowy wzrost, oraz zrealizowała 3 mln zamówień telefonicznych.
(mk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Mimo wakacji franczyzodawcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 29 lipca-5 sierpnia.
Żabka ma 8 tys. franczyzobiorców, Telepizza ruszyła z modelem ajencyjnym, a Sfinks chwali się sprzedażą. Przegląd tygodnia 4-11 marca.
Telepizza porządkuje sieć – wymienia franczyzobiorców i przekształca lokale własne we franczyzowe.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Michał Piasecki i Daniel Piekarski to nowi właściciele Telepizza Poland. Czemu kupili nierentowną firmę? I co zamierzają z nią zrobić?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali