Franczyzobiorcy podczas szkolenia. Obecnie sieć franczyzowa Getin Banku liczy ponad 250 placówek partnerskich.
Poniedziałek
04.03.2013
Centrala przeszkoli franczyzobiorców i ich pracowników z wiedzy o rynku finansowym i ubezpieczeniowym.
 

W styczniu Getin Bank rozpoczął cykl obowiązkowych szkoleń w placówkach partnerskich. Celem projektu jest rozwój kompetencji doradców klienta oraz podnoszenie jakości obsługi. Franczyzobiorcy oraz pracownicy placówek partnerskich, którzy ukończą kurs oraz pomyślnie zdadzą egzamin pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego, otrzymają certyfikaty uprawniające do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych.

- Inwestycja w kompetencje franczyzobiorców i ich pracowników to jeden z najbardziej efektywnych sposobów rozwoju sieci franczyzowej – mówi Tomasz Majewski, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej, Getin Noble Bank. – Dzięki tym szkoleniom partnerzy będą mogli oferować w swoich placówkach również produkty ubezpieczeniowe, zyskując dodatkowe źródło przychodów.

Projekt rozwijania kompetencji partnerów koordynuje specjalnie powołany zespół Trenerów Franczyzowych. Każdy nowy franczyzobiorca i pracownik placówki partnerskiej odbywa obowiązkowe szkolenia wstępne z zakresu jakości obsługi i obowiązujących procedur. Dla wszystkich doradców klienta opracowano system certyfikowanych szkoleń wewnętrznych, dotyczących poszczególnych produktów bankowych. Dodatkowo, kierownicy placówek mają do wyboru szereg warsztatów z zakresu rozwoju umiejętności menadżerskich.

(emka)


doradca we franczyzie