Na razie funkcjonuje jeden Klub Domówka - we Wrocławiu. Druga placówka własna oraz pierwsza franczyzowa są w trakcie budowy. Konkurencją dla Domówki są franczyzowe kluby Carpe Diem.
Wtorek
04.06.2013
Do tej pory dostępna była jedna oferta klubu we franczyzie. Z drugą dołącza Klub Domówka.
 

Klub Domówka, należący do spółki Kluby Muzyczne, powstał dwa lata temu. Właściciel zarządza już pięcioma tego typu lokalami działającymi pod różnymi markami, a także restauracją i hotelem. Koncept klubów okazał się na tyle popularny, że jego właściciele zdecydowali się przygotować ofertę franczyzową.

- Po dwóch latach prowadzenia klubu Domówka we Wrocławiu jesteśmy pewni, że jej popularność to nie przypadek – mówi Grzegorz Kurek, dyrektor zarządzający Klubami Muzycznymi. - Wszystko to wynik naszego 15-letniego doświadczenia i najwartościowszych pomysłów jakie stworzyliśmy przez te lata. Udało nam się, dlatego począwszy od dnia otwarcia, klub pęka w szwach.

Pierwsze zapytania o otwarcie kolejnych placówek franczyzodawca otrzymał od samych klubowiczów, którzy docierali do Wrocławia na imprezę z okolicznych miejscowości. Przyznaje również, że zwlekał z decyzją pozyskania franczyzobiorców, ale ostatecznie doszedł do wniosku, że franczyza jest najlepszym narzędziem do rozwoju firmy.

Franczyzowych klubów muzycznych w Polsce jest obecnie siedem. Wszystkie działają w sieci Carpe Diem, która jako jedyny klub do tej pory, oferował firmową licencję. Właściciele tego typu działalności bardzo rzadko decydują się na sprzedaż konceptu, stawiając na unikalność lokalu.

- Domówka na pewno jest powtarzalna jeżeli chodzi o wystrój i klimat wnętrza. Aranżacja została stworzona przez jednych z najbardziej utalentowanych projektantów młodego pokolenia, którzy będą mieli także za zadanie zaprojektować Domówkę w innych miastach Polski – dodaje Grzegorz Kurek. - Ważne akcenty zostaną zachowane tak, aby nie było problemu z rozpoznaniem, że jest lokal naszej sieci.

Potencjalny franczyzobiorca Klubu Domówka musi dysponować lokalem o powierzchni 300–500 m2, zlokalizowanym blisko centrum miasta. Wysokość inwestycji jest zależna od obecnego stanu placówki, jednak minimalna kwota to 300 tys. zł. Franczyzodawca poszukuje partnerów na terenie całego kraju.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa