Da Grasso odświeża pizzerie
Centralne zakupy produktów, grupa zakupowa energii elektrycznej, opiekun franczyzobiorcy, a do tego jeszcze odświeżenie wizerunku marki i scentralizowanie działań marketingowych – to wszystko już niebawem stanie się udziałem sieci pizzerii Da Grasso. Zmiany zostały poprzedzone badaniami przeprowadzonymi wśród franczyzobiorców. Na wdrożenie wszystkich nowości Da Grasso daje sobie rok.
- Celem wprowadzanych przez nas zmian jest zwiększenie dochodów franczyzobiorców. Szacujemy, że działania ograniczające koszty oraz zwiększone przychody spowodują, że zyski naszych partnerów wzrosną do 30 proc. do 2014 roku – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci Da Grasso.
Nowy wygląd restauracji i nowe logo to zmiany, które będą widoczne już na pierwszy rzut oka. Klienci będą mogli też zamawiać pizzę przez internet za pośrednictwem strony internetowej Da Grasso. Wprowadzana aranżacja ma być również tańsza w przygotowaniu, co powinno obniżyć koszty inwestycji o ok. 30 proc.
Wszystkie koszty związane z pracami poprzedzającymi rebranding, a więc koszty opracowania nowych materiałów marketingowych, serwet, obrusów, wystrojów lokali, brandingu skuterów i samochodów oraz całej strategii komunikacyjnej poniesie centrala, która zapłaci również za wymianę szyldów we wszystkich restauracjach.
- Po stronie franczyzobiorców zostaną koszty związane z wymianą wyposażenie. Wiele restauracji będzie mogło skorzystać z już istniejących mebli. Proces zmian jest także bardzo "rozciągnięty" w czasie i nie będzie wiązał się z dużym obciążeniem dla naszych partnerów. Dodatkowo wszelkie zakupy prowadzone są przez Centralny System Zakupów, który - dzięki skupieniu się w ramach silnej grupy - znacznie obniża koszty nabycia. Przedsiębiorcy prowadzący lokale gastronomiczne muszą poza tym, co czas jakiś dokonywać wymiany elementów wyposażenia, stąd rebranding będzie w naturalny sposób wpisywał się w proces modyfikacji - mówi Magdalena Piróg.
Wsparciem dla właścicieli pizzerii ma być opiekun franczyzobiorcy, który będzie pomagał w uruchomieniu restauracji, przekazaniu know-how oraz będzie wspierał w prowadzeniu restauracji na co dzień. W ten sposób sieć chce zacieśnić więzy między centralą a franczyzobiorcami Da Grasso.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Koszty dzielimy po partnersku
/25.03.2025
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 13-14 marca na Targi Franczyza na PGE Narodowym i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali