Da Grasso odświeża pizzerie
Centralne zakupy produktów, grupa zakupowa energii elektrycznej, opiekun franczyzobiorcy, a do tego jeszcze odświeżenie wizerunku marki i scentralizowanie działań marketingowych – to wszystko już niebawem stanie się udziałem sieci pizzerii Da Grasso. Zmiany zostały poprzedzone badaniami przeprowadzonymi wśród franczyzobiorców. Na wdrożenie wszystkich nowości Da Grasso daje sobie rok.
- Celem wprowadzanych przez nas zmian jest zwiększenie dochodów franczyzobiorców. Szacujemy, że działania ograniczające koszty oraz zwiększone przychody spowodują, że zyski naszych partnerów wzrosną do 30 proc. do 2014 roku – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci Da Grasso.
Nowy wygląd restauracji i nowe logo to zmiany, które będą widoczne już na pierwszy rzut oka. Klienci będą mogli też zamawiać pizzę przez internet za pośrednictwem strony internetowej Da Grasso. Wprowadzana aranżacja ma być również tańsza w przygotowaniu, co powinno obniżyć koszty inwestycji o ok. 30 proc.
Wszystkie koszty związane z pracami poprzedzającymi rebranding, a więc koszty opracowania nowych materiałów marketingowych, serwet, obrusów, wystrojów lokali, brandingu skuterów i samochodów oraz całej strategii komunikacyjnej poniesie centrala, która zapłaci również za wymianę szyldów we wszystkich restauracjach.
- Po stronie franczyzobiorców zostaną koszty związane z wymianą wyposażenie. Wiele restauracji będzie mogło skorzystać z już istniejących mebli. Proces zmian jest także bardzo "rozciągnięty" w czasie i nie będzie wiązał się z dużym obciążeniem dla naszych partnerów. Dodatkowo wszelkie zakupy prowadzone są przez Centralny System Zakupów, który - dzięki skupieniu się w ramach silnej grupy - znacznie obniża koszty nabycia. Przedsiębiorcy prowadzący lokale gastronomiczne muszą poza tym, co czas jakiś dokonywać wymiany elementów wyposażenia, stąd rebranding będzie w naturalny sposób wpisywał się w proces modyfikacji - mówi Magdalena Piróg.
Wsparciem dla właścicieli pizzerii ma być opiekun franczyzobiorcy, który będzie pomagał w uruchomieniu restauracji, przekazaniu know-how oraz będzie wspierał w prowadzeniu restauracji na co dzień. W ten sposób sieć chce zacieśnić więzy między centralą a franczyzobiorcami Da Grasso.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Końcówka roku obfituje w nowe otwarcia w wielu sieciach franczyzowych. Przegląd tygodnia 9-16 grudnia.
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Obecnie działa blisko 190 pizzerii, a już wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.
Da Grasso rozpycha się w stolicy, Empik świętuje 75-lecie, a właściciel Circle K zdradza swoje plany. Przegląd tygodnia 21-28 października.
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...