Canappka wyżywi studentów

Canappka powstała w 2008 roku w Poznaniu. Obecnie posiada też 2 lokale we Wrocławiu i planuje rozwój w największych miastach w Polsce dzięki przygotowanej ofercie franczyzy.
Poniedziałek
02.09.2013
Wraz z początkiem roku szkolnego barom z sandwiczami przybędzie klientów, dlatego zmienia się restauracyjne menu.
 

Jak co roku po wakacjach sieć restauracji Canappka zmienia menu w swoich lokalach. Od pierwszego września w ofercie sieci pojawią się nowe kanapki, zestawy śniadaniowe i obiadowe – w sumie 24 nowe pozycje. Z początkiem roku szkolnego w lokalach Canappki można kupić sandwicze na słodko, na ostro oraz w wersji mięsnej i wegetariańskiej.
- Zmiana menu jest związana z chęcią wprowadzania nowości na rynek w momencie kiedy wzrasta ruch, kiedy możemy od samego początku uczyć klientów nowych smaków. Jesienią znacząco wzrasta liczba klientów. Szczególnie w studenckich miastach takich jak Poznań i Wrocław, gdzie obecnie mieszczą się nasze lokale. Sezonowość w Canappce jest bardzo podobna do innych lokali gastronomicznych. Najwięcej klientów odnotowujemy w takich okresach jak miesiące wrzesień-październik oraz marzec-kwiecień. W pozostałych miesiącach bardzo duży wpływ na frekwencje w lokalach mają okresy wolne od pracy czy święta - wyjaśnia Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka.

Biznes skoro świt

Oprócz kanapek w ofercie znajdują się także makarony. Ze względu na charakter restauracji, te zamykane są stosunkowo wcześnie. - Lokale zamykamy o 18, z wyjątkiem baru przy ul. Św. Mikołaja we Wrocławiu, gdzie ruch jest bardzo duży w godzinach wieczornych. Takie godziny są również podyktowane przez naszych gości, chcemy bowiem by mogli zaopatrywać się w śniadanie jeszcze przed wyjściem do pracy lub szkoły, dlatego lokale są otwierane już o godzinie 7 rano.

By zostać partnerem sieci trzeba dysponować lokalem o powierzchni min. 80 m2 usytuowanym w mieście liczącym powyżej 200 tys. mieszkańców. Kapitał wymagany na rozpoczęcie działalności pod szyldem sandwich baru to 150 tys. zł. Z comiesięcznych obrotów franczyzobiorca musi przeznaczyć 2 proc. na cele marketingowe oraz 4 proc. tytułem opłaty bieżącej. W zamian franczyzobiorca może liczyć na wsparcie w przygotowaniu i adaptacji lokalu, pomocny system komputerowy, bazę receptur i kontaktów do dostawców, szkolenie personelu oraz stronę internetową.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022