Środa
31.01.2001
Niekonwecjonalna promocja franchisingu Krispy Kreme Corp.
 

Roy Spence, wspólnik „Glazing Saddles" nowego właściciela franchisingu Krispy Kreme, stał tego dnia na trybunach: – Wszyscy odwrócili uwagę od meczu, to był fantastyczny sposób na reklamę nowego sklepu w mieście – powiedział Los Angeles Time.

Sklep ma powierzchnię 4 tysięcy stóp kwadratowych i znajduje się w niedalekim sąsiedztwie Dunkin' Donuts, swojego największego konkurenta. Klientów ma przyciągnąć neon „Teraz gorące pączki", zapalany zawsze, kiedy do sklepu zostanie dostarczona świeża porcja ciastek. Sklep Krispy Kreme będzie otwarty każdego dnia od 5.30 do północy. Natomiast całą dobę będzie czynne okienko dla kierowców, które ma zaspokoić potrzeby pączkowych maniaków. Chociaż właściciele planują wejście na giełdę w kwietniu, to kwestia, czy pączkowy franchising będzie kontynuował ekspansję w dotychczasowym tempie, pozostaje otwarta. Greg Schroeder, analityk rynku, spodziewa się, że pączkowy franchising ma przed sobą przyszłość, bo bazuje na wysokiej rozpoznawalności marki Krispy Kreme.

- Kiedy Starbucks wszedł na giełdę w 1992 roku, ludzie uważali go tylko za „firmę kawową" - mówi Schroeder. - Jednak Starbucks’owi udało się zbudować markę. Firma ta udowodniła, że produkty uznawane za wyjątkowe, nie będą przelotnym ptakiem na rynku. Teraz kolej na Krispy Kreme ...

info: Los Angeles Time, 22 stycznia 2001
Opracowanie: Katarzyna Krawczyk, Arkadiusz Słodkowski

Pomysły na cukiernie, kawiarnie i lodziarnie znajdują się w katalogu franczyz.


PROFIT system

POPULARNE NA FORUM

McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022
Bobby Burger

Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...

16 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2022
MEET & Fit slow Food

Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku

6 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2022
MEET & Fit slow Food

Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...

6 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2022