Companeros jest S’poco
Jako pierwszy we franczyzie wystartował koncept S’poco Loco, który swoją ofertę przedstawił na ubiegłorocznych Targach Franczyzy. Jego właścicielem jest Tomasz Jakubiak, gospodarz telewizyjnych programów kulinarnych. - Wymyśliłem fast food, który przygotowuje się „slowfoodowo”, czyli od podstaw, z naturalnych składników i smacznie. Jakością nie ustępuje potrawom restauracyjnym, a kosztuje znacznie mniej, zakładając, że każdy klient ma w kieszeni 20 zł dziennie do wydania na konsumpcję – wyjaśnia Tomasz Jakubiak.
Jak na razie pod logo S’poco Loco działają dwa lokale – oba w Warszawie. W tym roku zadebiutowała z kolei marka Companeros. Ale Meksyk!, którą zarządza Grupa Gastromall. Grupa do tej pory we franczyzie rozwijała koncept restauracji serwujących jedzenie na wagę. Pod logo Olimp działa 18 punktów, w tym 7 franczyzowych. Do tej pory Grupa Gastromall uruchomiła dwa lokale Companeros. Pierwszy z nich działa w podziemnym pasażu dworca PKP w Krakowie, drugi natomiast ruszył w miniony weekend w Galerii Korona w Kielcach.
- Restauracja Companeros. Ale Meksyk! oferuje proste, sycące, pikantne dania z doskonałego mięsa, świeżej natki kolendry, fasoli pinto, pikantnej papryki jalapeno, kminu rzymskiego i soku ze świeżych limonek. Wszystkie przepisy inspirowane są oryginalnymi, meksykańskimi recepturami, tortille do tacos dostarcza Molino – jedyny w Polsce producent placków z czystego ciasta kukurydzianego – opisuje menu Izabela Domaradzka, koordynator ds. projektów w Grupie Gastromall. - Dla potencjalnych franczyzobiorców przygotowaliśmy kompleksowy podręcznik operacyjny zawierający wszystkie informacje potrzebne do prowadzenia działalności pod marką Companeros.
To nie jedyny przypadek, kiedy franczyzodawca oferuje w branży gastronomicznej więcej niż jeden koncept. Sfinks Polska prowadzi, poza restauracjami Sphinx, także lokale Wook i Chłopskie Jadło. Wychodząc poza gastronomię – grupa LPP posiada w swoim portfolio marki House, Cropp, Reserved, Mohito. Wynika z tego konkretna korzyść związana z pozyskiwaniem lokalizacji. Firmy mogą wynegocjować z jedną galerią handlową korzystniejsze warunki finansowe najmu dla wszystkich swoich marek. Większa liczba lokali po prostu przekłada się na większą powierzchnię najmu, a tym samym silniejszą pozycję negocjacyjną.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Warsztaty kulinarne dla dzieci, które łączą zabawę z nauką zdrowych nawyków żywieniowych, to dobry pomysł na biznes, zwłaszcza w czasach, gdy coraz więcej osób zwraca uwagę na zdrowy styl życia.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...