Trend rozwojowy
Trendy Hair Fashion to sieć salonów fryzjerskich, która w Polsce działa już od ponad 20 lat. Dysponując 70 salonami spółka zachowała status największej sieci fryzjerskiej w kraju. To jednak wciąż o 5 mniej, niż w 2011 roku. Po lekkich turbulencjach związanych z kryzysem można jednak zaobserwować, że Trendy Hair Fashion znów nabiera rozpędu. Na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy spółka powiększyła się o 5 nowych placówek, wkrótce planowane jest otwarcie dwóch kolejnych.
W 2013 roku grupa THF otworzyła pierwszą placówkę zagraniczną na Słowacji, następna ma powstać jeszcze w tym roku w Czechach. Niewykluczona jest również ekspansja na rynek rosyjski. Od pięciu lat właściciele rozwijają równolegle markę Mc Hair Fast Styling, której grupą docelową są głównie młodzi ludzie. Mogą oni liczyć na szybką obsługę oraz przyjść do salonu bez wcześniejszych zapisów. Taki format biznesu jest wersją ekonomiczną podstawowej działalności grupy. Oznacza to, że wszystko w salonach Mc Hair Fast Styling jest tańsze - zarówno cennik usług, jak i koszt franczyzy. Biorca licencji oszczędzi głównie na powierzchni salonu oraz jego wystroju.
- Kryzys przetrwaliśmy nie tracąc przy tym swojej pozycji, czyli numeru jeden wśród najliczniejszych sieci fryzjerskich w Polsce. Dokonaliśmy tego, ponieważ utrzymaliśmy stałe ceny, kładąc nacisk na wzrost jakości usług. Zadbaliśmy także o dobry marketing – mówi Bobbies Karampotis, menedżer.
Grupa Trendy Hair Fashion współpracuje ze stacjami telewizyjnymi (TVP2, TVN). Właściciele zajmują się również organizacją konkursu Hair Revolution dla fryzjerów, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Japonii. Sesje zdjęciowe najnowszych kolekcji publikowane są w magazynach fryzjerskich na całym świecie.
Opłata franczyzowa w Trendy Hair Fashion wynosi co najmniej 1 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć koszty dostosowania lokalu o powierzchni ok. 60 m2 do prowadzenia salonu fryzjerskiego, co szacowane jest na minimum 30 tys. zł. W przypadku Mc Hair Fast Styling, zarówno powierzchnia lokalu, jak i koszt franczyzy będą mniejsze. (amp)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.