Trend rozwojowy

Trendy Hair Fashion to sieć salonów fryzjerskich, która w Polsce działa już od ponad 20 lat. Dysponując 70 salonami spółka zachowała status największej sieci fryzjerskiej w kraju. To jednak wciąż o 5 mniej, niż w 2011 roku. Po lekkich turbulencjach związanych z kryzysem można jednak zaobserwować, że Trendy Hair Fashion znów nabiera rozpędu. Na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy spółka powiększyła się o 5 nowych placówek, wkrótce planowane jest otwarcie dwóch kolejnych.
W 2013 roku grupa THF otworzyła pierwszą placówkę zagraniczną na Słowacji, następna ma powstać jeszcze w tym roku w Czechach. Niewykluczona jest również ekspansja na rynek rosyjski. Od pięciu lat właściciele rozwijają równolegle markę Mc Hair Fast Styling, której grupą docelową są głównie młodzi ludzie. Mogą oni liczyć na szybką obsługę oraz przyjść do salonu bez wcześniejszych zapisów. Taki format biznesu jest wersją ekonomiczną podstawowej działalności grupy. Oznacza to, że wszystko w salonach Mc Hair Fast Styling jest tańsze - zarówno cennik usług, jak i koszt franczyzy. Biorca licencji oszczędzi głównie na powierzchni salonu oraz jego wystroju.
- Kryzys przetrwaliśmy nie tracąc przy tym swojej pozycji, czyli numeru jeden wśród najliczniejszych sieci fryzjerskich w Polsce. Dokonaliśmy tego, ponieważ utrzymaliśmy stałe ceny, kładąc nacisk na wzrost jakości usług. Zadbaliśmy także o dobry marketing – mówi Bobbies Karampotis, menedżer.
Grupa Trendy Hair Fashion współpracuje ze stacjami telewizyjnymi (TVP2, TVN). Właściciele zajmują się również organizacją konkursu Hair Revolution dla fryzjerów, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Japonii. Sesje zdjęciowe najnowszych kolekcji publikowane są w magazynach fryzjerskich na całym świecie.
Opłata franczyzowa w Trendy Hair Fashion wynosi co najmniej 1 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć koszty dostosowania lokalu o powierzchni ok. 60 m2 do prowadzenia salonu fryzjerskiego, co szacowane jest na minimum 30 tys. zł. W przypadku Mc Hair Fast Styling, zarówno powierzchnia lokalu, jak i koszt franczyzy będą mniejsze. (amp)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Nasza misja to nie tylko promowanie zdrowego stylu życia, ale także dostarczanie stabilnego i rentownego modelu biznesowego dla naszych franczyzobiorców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.