Porównują ubezpieczenia

- Nastały dobre czasy dla multiagencji – twierdzi Monika Grabowska, odpowiedzialna za wsparcie rozwoju sieci franczyzowej multiagencji CUK Ubezpieczenia. - Klienci zaczęli doceniać potrzebę porównywania cen polis. Towarzystwa ubezpieczeniowe coraz częściej odchodzą od dystrybucji polis tylko za pośrednictwem agentów wyłącznych. Według informacji podawanych przez ubezpieczycieli, niektórzy z nich opierają na multiagentach nawet 90 proc. swojej sprzedaży. Te informacje znajdują też potwierdzenie w danych Komisji Nadzoru Finansowego: rynek pośrednictwa ubezpieczeniowego wszedł w 2013 rok z liczbą 15,4 tys. multiagentów, to już 44,6 proc. spośród ogółu 34,3 tys. pośredników.
Pod logo CUK funkcjonuje 127 placówek – 42 własne i 85 franczyzowych. W 2013 roku powstało 28 punktów, w tym roku ma to być jeszcze większa liczba. W pierwszej kolejności placówki będą otwierane w miastach, gdzie firma do tej pory nie jest obecna. Wielkość miejscowości, w której partner chce poprowadzić punkt CUK nie ma większego znaczenia. Przewagą dużych miast jest większa liczba potencjalnych klientów, w przypadku małych – franczyzobiorca lepiej zna lokalny rynek: konkurencję oraz zwyczaje, dzięki czemu jest mu łatwiej zbudować portfel lojalnych klientów.
Warunkiem do podjęcia współpracy jest wkład własny w wysokości 15 tys. zł. Optymalna powierzchnia lokalu wynosi 30 m2, najlepiej aby znajdował się on przy głównej ulicy handlowo-usługowej i sąsiadował z parkingiem.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.