Inwestycja w sklep Intermarché wynosi 400 tys. zł.
Poniedziałek
19.05.2014
Intermarché otwiera jubileuszowy sklep w stolicy Małopolski. Następny w kolejce jest Piotr i Paweł.
 

Najważniejszym wyznacznikiem w trendach zakupowych Polaków jest wciąż cena. Trzy czwarte konsumentów wybiera dyskonty, a ponad 50 proc. najchętniej uzupełni koszyk w zagranicznych sieciach supermarketów, takich jak Real, Tesco czy Intermarche. Tak wynika z przeprowadzonych w 2013 roku badań agencji PBS. Krajowe sieci supermarketów wybiera 26 proc. Polaków. Z delikatesów najbardziej cenimy Almę oraz Piotra i Pawła. Polacy narzekają na wysokie ceny w krajowych supermarketach, ale doceniają jakość i różnorodność produktów. 

Wielkopolskie sieci supermarketów coraz pewniej stawiają kroki na nowych rynkach. Piotr i Paweł ma już sklep w każdym województwie i planuje kolejne otwarcia, głównie na Śląsku i Mazowszu. Grupa Muszkieterów staje się coraz bardziej rozpoznawalna na wschodzie Polski – w województwach podkarpackim i lubelskim jest już 12 supermarketów spożywczych Intermarche i 3 markety typy „dom i ogród” Bricomarché. Na  swoją kolej czeka jeszcze województwo podlaskie.

Obie marki wkraczają też stopniowo do Małopolski. Muszkieterowie przetarli szlaki już wcześniej –  w regionie działa obecnie 11 sklepów pod logo Intermarche (m.in. w Krynicy, Andrychowie i Nowym Sączu) i 5 Bricomarche (m.in. w Brzesku i Limanowie). Trzysetny, jubileuszowy sklep Grupy został otwarty 10 kwietnia w Krakowie.
- To dla nas wyjątkowo ważne, że trzysetny punkt sprzedaży Grupy Muszkieterów w Polsce uruchomiony został właśnie w stolicy Małopolski. Mamy nadzieję, że spełnimy oczekiwania i odpowiemy na gusta mieszkańców Krakowa i okolic – mówią Małgorzata i Dariusz Kopka, właściciele supermarketu

Piotr i Paweł ma już dwa supermarkety w Małopolsce - w Chrzanowie i Niepołomicach.  Jeszcze w tym roku rusza budowa centrum handlowego Serenada, w którym sieć otworzy swoją pierwszą krakowską placówkę. W delikatesowej branży na południu Polski prym do tej pory wiodła Alma, jednak Piotr i Paweł optymistycznie ocenia swoje szanse na nowym rynku.
- Nie pierwszy raz pojawiamy się w nowym miejscu, gdzie działają już inne, silne sieci. Badania, które zleciliśmy potwierdziły, że w Krakowie znajdą się klienci gotowi robić zakupy w Piotrze i Pawle - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, rzecznik prasowy sieci. (mt)


Małgorzata Tomczak

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022