Oferta Getin Banku jest skierowana do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz korporacji.
Poniedziałek
26.05.2014
Partnerzy Getin Banku, którzy zdadzą egzamin pod nadzorem KNF, będą mogli sprzedawać produkty ubezpieczeniowe.
 

Z usług Getin Banku korzysta ponad 2,4 mln klientów. Oferowane produkty bankowe są dostępne w ponad pół tysiącu placówek, w samoobsługowych oddziałach Getin Point oraz u pośredników. Oddziały partnerskie powstają głównie w miastach liczących 20-30 tys. mieszkańców. Wiosną ruszyły placówki w Wieliczce, Limanowej, Hajnówce, Tucholi i Słupsku.
- Od franczyzobiorców oczekujemy doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu, znajomości lokalnego rynku oraz zdolności interpersonalnych. Poszukujemy osób, które będą ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów biznesowych. Doświadczenie w finansach nie jest obligatoryjne – mówi Tomasz Majewski, dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej, Getin Noble Bank.

Inwestycja w placówkę Getin Bank wynosi 39 tys. zł. Właśnie tyle potrzeba na wyposażenie i wizualizację lokalu. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej z tytułu przystąpienia do sieci. Wybór odpowiedniego lokalu należy skonsultować z centralą. Podstawowe wymagania to powierzchnia 20-70 m2, wejście oraz witryna od strony ulicy, dodatkowym atutem jest parking. Licencjobiorcy korzystają bezpłatnie z systemów informatycznych służących do sprzedaży produktów i obsługi klientów. W pakiecie franczyzowym znajdują się także tematyczne szkolenia dotyczące: obsługi klienta, technik sprzedaży, znajomości produktów i usług oraz rozwoju usług menedżerskich.

- Dodatkowo uruchomiliśmy obowiązkowe szkolenia z zakresu wiedzy o rynku finansowym i ubezpieczeniowym. Osoby, które ukończą kurs pomyślnie i zdadzą egzamin pod nadzorem KNF, otrzymają certyfikaty uprawniające do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych – dodaje Tomasz Majewski. – W najbliższym czasie branżę bankową nie czekają żadne rewolucyjne zmiany. Pracownicy banków muszą być natomiast przygotowani na ciągłe doskonalenie umiejętności sprzedażowych w zakresie dopasowania produktów do potrzeb klientów.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz