Zarabiaj z Biedronką i Lotosem

Masz szansę otworzyć własny biznes pod szyldem Lotosu, Biedronki i BZ WBK. Sprawdź, jak to zrobić. Przekonaj się też, czy warto otworzyć salon fryzjerski dla dzieci i czy opłaca się programować aplikacje mobilne. Jeśli korzystasz ze służbowego auta, przeczytaj, jakie koszty możesz odliczyć. Franczyzodawcy dowiedzą się, jak zabezpieczyć swoją markę i know-how przed kradzieżą.
 

W lipcowym numerze 7/2014 (113)

Biznes na czasie

Zarabiaj z największymi

Niewielu ma szansę założyć drugi PKN Orlen albo stworzyć nową Biedronkę. Ale każdy może spróbować zarabiać wraz z nimi.

Moim zdaniem

Mówiły jaskółki… i nie miały racji

U podnóża najwyższych biznesowych szczytów leży zwyczajna ludzka przyjaźń.

Etat to za mało

Doskonale rozumiem osoby, które szukają pomysłu na dodatkowy zarobek. Sam go szukałem przez dobre 10 lat. Aż w końcu znalazłem.

Fakty trendy

Nowe zabawki Eurocashu

Franczyzodawca Abc i Groszka będzie kierować rozwojem Inmedio i 1minute.

Smażalnia lubi ruch

Właściciele Biesiadowa rozwijają kolejny koncept – sieć mobilnych smażalni ryb Rybkodajnia.

Stało się

Zasłyszane w sieci…

Echa stadionów powoli milkną, a my jak co miesiąc nadstawiamy uszu, by wyłowić co ciekawsze nowinki z rynku franczyzy. Komu wzrosło, komu spadło?

Mam firmę

Daj nura w biznes

Konkurencja wśród szkół nurkowania jest coraz zacieklejsza. Jak zostać grubą rybą na rynku?

Firma na drewnianych nogach

Szybkie i niedrogie w budowie, zdrowe i energooszczędne w użytkowaniu. Zalet domów drewnianych jest wiele. Ale czy Polacy chcą je kupować?

Wyczesany interes

Za Atlantykiem pierwsi bywalcy salonów fryzjerskich dla dzieci już dawno osiągnęli pełnoletność i wychowują kolejne pokolenie klientów. W Polsce takie usługi dopiero raczkują.

Franczyza na miarę

Pieniądz czuje chemię

Krzysztof Gawor pokonał ponad 800 kilometrów, aby zostać pierwszym franczyzobiorcą Arcory.

Prestiż na koncie

Placówka bankowa to biznes równie wymagający, co prestiżowy. Jego dochodowość zależy od zaangażowania partnera i jakości systemu, na który się zdecydował – mówi Wojciech Gąsiennica, partner Meritum Banku.

E-firma

Biznes na telefon

Aplikacje pozwalają swoim twórcom być blisko klienta przez 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu. I zarabiać nawet wtedy, gdy użytkownik ściągnie je za darmo.

Lokal na Biznes

Knajpa „na legalu”

Lokal, w którym będzie prowadzona działalność gastronomiczna, musi być przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w obowiązujących ustawach i rozporządzeniach.

Biznes Regionalny

Czy eko się opłaca?

Dostosowanie gospodarstwa do wymogów rolnictwa ekologicznego wymaga wyrzeczeń. Jest jednak o co powalczyć, gdyż w 2015 roku wartość rynku żywności ekologicznej może przekroczyć 700 mln zł.

Własny biznes

Na czym zarabia Cezik?

Występy u Szymona Jaewskiego dały mi popularność. Tyle że po nich byłem kojarzony wyłącznie ze śpiewaniem od tyłu, a to nigdy nie było moim celem – mówi Cezary CeZik Nowak, muzyk, youtuber.

Supertemat

Pieniądze ukryte w domu i ogrodzie

Sprzedaż na raty, poprzez sklep internetowy, realizacja nietypowych zamówień, bezpłatna pomoc architekta wnętrz.  Właściciele sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz co rusz testują nowe rozwiązania, których celem jest pozyskanie klienta.

E-zakupy do domu i ogrodu

Polacy coraz częściej kupują materiały potrzebne do remontu i wyposażenia mieszkania w internetowych sklepach.

Wzrośnie Spadnie

Biznesowa mapa Polski

Planujesz rozwijać sieć na terenie całej Polski? Dajemy wskazówki, czego możesz spodziewać się w poszczególnych regionach.

Biznes style

Pieniądz lubi przestrzeń

Jeśli chcesz, by twoja firma zarabiała więcej, zaprojektuj biuro zgodnie z zasadami feng shui. Chińska wiedza o aranżacji przestrzeni zyskuje coraz większą popularność w świecie biznesu – na razie poza granicami naszego kraju.

Na Prawo Patrz

Złodzieje pomysłów na biznes

Znana marka może spodobać się franczyzobiorcy tak bardzo, że po rozwiązaniu umowy spróbuje ją skopiować.  Jak temu zapobiec?

Sonda

Najważniejszy pierwszy krok

Dobre wrażenie czy bogate doświadczenie? Sprawdź, na co zwracają uwagę franczyzodawcy z różnych branż podczas pierwszego kontaktu z przyszłymi partnerami.

ABC firmy

Przedsiębiorca za kratką

1 kwietnia 2014 roku weszły w życie nowe przepisy odliczania podatku VAT od samochodów z homologacją ciężarową. Dla większości przedsiębiorców, niestety, mniej korzystne.

Kasa na Start

Pożyczka na dobry początek

Nowy program rządowy ma zachęcić studentów i młodych absolwentów do zakładania własnych firm. Jak załapać się na zastrzyk gotówki?

ABC franczyzy

Franczyzodawca patrzy na ręce

Jednym z atutów sieci jest powtarzalność oferty i standardów obsługi. Jeśli sprzedawca lub właściciel nie będzie ich przestrzegał, straci nie tylko on, ale także franczyzodawca i pozostali franczyzobiorcy działający pod wspólnym logo.

Steki menedżera

Filozofia ubierania

Nasz biznes nie polega na sprzedaży ubrań, ale na zmienianiu wizerunku klientów – mówi Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający Pawo.

Mój franchising

Dobry zwyczaj - pożyczaj

Żeby prowadzić punkt pośrednictwa leasingowego, nie trzeba mieć skończonych studiów ekonomicznych. O wiele ważniejsze są odpowiednie cechy charakteru – komunikatywność i uczciwość – mówi Adam Bejda, partner sieci GO-leasing.

Pięta Biznesmęta

Wydziarany biznesmen

Przedsiębiorcy i menedżerowie nie stronią od tatuaży. Ale na wszelki wypadek zdobią ciało w miejscach nierzucających się w oczy.


Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748