Agent dobrze ubezpieczony

Rynek ubezpieczeń kręci się w Polsce wokół samochodów. Jeszcze w 1989 roku było ich ok. 330 tys., a obecnie po naszych drogach jeździ 19 milionów pojazdów. Każdy z nich potrzebuje obowiązkowej polisy OC. Spada natomiast liczba kierowców zainteresowanych wykupieniem autocasco, którą posiada połowa właścicieli samochodów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARG Rynek i Opinia, najczęstszą tego przyczyną jest fakt, że ich samochody są stare (62 proc. wskazań) oraz że polisa autocasco jest zbyt droga (ponad 50 proc.). Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy rzadziej niż własny samochód ubezpieczają życie i dom lub mieszkanie.
Często agenci ubezpieczeniowi są nagradzani dodatkowymi prowizjami i wycieczkami przez ubezpieczycieli za sprzedaż ich oferty. Może się to przyczynić do sytuacji, w której agenci, zamiast wybierania najkorzystniejszej oferty, wolą sprzedać tę, która jest dla nich finansowo najkorzystniejsza. Dariusz Daraż, dyrektor rozwoju sieci Superpolisy nie zgadza się z tą opinią.
- Agenci Superpolisy działają w oparciu o równoczesny dostęp do ofert wielu towarzystw ubezpieczeniowych, a wyniki kalkulacji prezentują klientowi. To sprawia, że przy wyborze danej oferty zawsze kierują się optymalnym zakresem ubezpieczenia i korzystną ceną dla obsługiwanego w danym momencie klienta - mówi menedżer.
Uczciwość wobec klienta to jedna z kilku pożdanych cech agentów. Tych Superpolisa będzie poszukiwała na XII edycji Targów Franczyzy, które jak co roku odbędą się w Warszawie.
- Nastawiamy się na pozyskanie wiarygodnych, stabilnych i nastawionych na sukces partnerów, gotowych wspólnie z nami rozwijać markę Superpolisy. Trudno mówić o idealnym partnerze – każdy, kto jest solidny, pracowity i otwarty na kontakt z klientem może rozpocząć z nami współpracę i odnieść sukces, niezależnie od tego, czy miał w swej zawodowej przeszłości kontakt z ubezpieczeniami, czy nie - twierdzi Dariusz Daraż.
Inwestycja w biuro Superpolisy wynosi 10 tys. zł. Franczyzodawca pomaga partnerom w kilku elementach prowadzenia biznesu, w tym zapewnia system, który jest zarówno porównywarką cenową i zarazem rozbudowaną platformą sprzedażową. Superpolisa oferuje także pomoc finansową przy otwieraniu placówki, urządzaniu jej oraz organizuje szkolenia dla franczyzobiorców. W rozwiązywaniu bieżących problemów pomagają dyrektorzy regionalni.
- Dyrektorzy regionalni udzielają naszym partnerom wsparcia - zarówno w przypadku spraw merytorycznych związanych z produktami poszczególnych zakładów ubezpieczeń, jak funkcjonowania samego systemu sprzedażowego Superpolisy. Agent działający w naszym systemie partnerskim ma dzięki temu jedną dedykowaną mu osobę, z którą kontaktuje się i omawia wszystkie sprawy związane ze współpracą. Dzięki temu w swojej bieżącej pracy nie musi kontaktować się z menedżerami w poszczególnych zakładach ubezpieczeń - wyjaśnia Dariusz Daraż.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Nie trzeba być fanem horrorów, by prowadzić escape room. Ale bez pasji, kreatywności i cierpliwości ten biznes może być trudny do udźwignięcia. Obejrzyj wywiad z Adamem Brykczyńskim, współwłaścicielem Black Cat Escape Room.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.