Zarobią podwójnie

Kredigo od początku roku uruchomiło 31 placówek, w których udzielane są pożyczki krótkoterminowe. Wkrótce sieć powiększy się o kolejne - w Bydgoszczy, Rzeszowie i Katowicach. Dwie ostatnie poprowadzą obecni franczyzobiorcy Kredigo.
- Naszym partnerom wystarczyło 5 miesięcy, aby podjąć decyzję o otwarciu kolejnego punktu Kredigo. To przede wszystkim zasługa dobrych wyników osiąganych przez franczyzobiorców w już prowadzonych placówkach, ale także spore zainteresowanie tym biznesem wśród nowych potencjalnych partnerów – mówi Tomasz Gardy, dyrektor sieci Kredigo.
Powodzenie tego biznesu w dużej mierze zależy od właściwej oceny finansowej klienta. Ta wiedza jest podstawą know-how przekazywanego przez franczyzodawcę. Jednak, aby klient trafił wcześniej do placówki potrzebna jest odpowiednia reklama. – To biznes, który ma zasięg lokalny. Naszymi klientami są osoby, które mieszkają lub pracują w okolicy, dlatego najlepiej sprawdza się reklama bezpośrednia. Z naszego doświadczenia wynika, że najskuteczniejsze są ulotki, plakaty na słupach ogłoszeniowych albo zaproszenia w skrzynkach pocztowych – dodaje Tomasz Gardy.
Na bardziej niestandardową reklamę postawił franczyzobiorca z Tarnowa wybierając na nośnik w postaci autobusu miejskiego oklejonego barwami Kredigo. O formie lokalnej promocji decydują partnerzy, ale na decyzję wpływ mają także koszty reklamy. Część z nich pokrywana jest z opłaty marketingowej, którą franczyzobiorcy uiszczają na rzecz centrali Kredigo. Franczyzodawca przekazuje natomiast partnerom wzory i projekty graficzne materiałów reklamowych.
(kk)

ZOBACZ W KATALOGU





















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.