Agencja ubezpieczeniowa z bonusem

Partner CUK aranżuje wnętrze biura według własnych potrzeb, korzystając z gotowego katalogu mebli.
Czwartek
30.10.2014
Każdy, kto odwiedził stoisko CUK na Targach Franczyzy i otworzy biznes pod szyldem firmy do połowy 2015 roku, otrzyma oznakowanie zewnętrzne za darmo.
 

Pod logo CUK Ubezpieczenia działają agencje specjalizujące się w doradztwie i sprzedaży ubezpieczeń, oferowanych przez ok. 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Przeszło 200 multiagencji CUK obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i firmy.
- Szerszy zasięg to od zawsze jeszcze lepszy sposób na dotarcie do nowych, potencjalnych klientów. Doskonale wiedzą o tym czołowe towarzystwa ubezpieczeniowe, które widzą we współpracy z CUK Ubezpieczenia spory potencjał dla siebie oraz nowe kanały dystrybucji swoich produktów. Dobrym przykładem są tu takie firmy jak Liberty Ubezpieczenia, Axa czy Link 4, które jeszcze do niedawna bazowały wyłącznie na modelu sprzedaży telefonicznej (direct), a obecnie bardzo dynamicznie wchodzą w system sprzedaży bezpośredniej - mówi Monika Grabowska, dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.

Nowe placówki CUK powstają w miejscowościach, które liczą minimum 5 tys. mieszkańców.
- Każdy franczyzobiorca przed uruchomieniem biura otrzymuje od nas nieodpłatnie tzw. pakiet startowy, który zawiera materiały reklamowe oraz gadżety, pozwalające właściwie funkcjonować w pierwszych miesiącach działalności – mówi Monika Grabowska. - Dla osób, które odwiedziły stoisko CUK na ostatnich Targach Franczyzy przygotowaliśmy specjalną promocję - każda z tych osób, która zdecyduje się na przystąpienie do sieci franczyzowej CUK Ubezpieczenia i uruchomi placówkę do końca czerwca 2015 roku otrzyma od nas w prezencie pełny zestaw oznakowania zewnętrznego.

Punkt franczyzowy pod szyldem CUK Ubezpieczenia może otworzyć zarówno osoba fizyczna jak i osoba prawna. Firma poszukuje do współpracy osób przedsiębiorczych, samodzielnych, zorganizowanych i kreatywnych. Mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu oraz znajomość branży ubezpieczeniowej, ale nie jest to główne kryterium decydujące o współpracy z franczyzodawcą. Przedsiębiorcy rozpoczynający współpracę mogą liczyć na profesjonalne szkolenia, dzięki którym zaznajomi się ze specyfiką branży, produktów oraz obsługi programu sprzedażowego CUK.

- Nasz potencjalny partner musi posiadać ok. 15 tys. zł na uruchomienie agencji, w tym aranżację lokalu, wizualizację zewnętrzną oraz zakup sprzętu biurowego i komputerowego – wylicza dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia. - Nasz franczyzobiorca powinien posiadać także zabezpieczenie finansowe pozwalające na „przetrwanie” pierwszych miesięcy funkcjonowania placówki.

 


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz