Klient inwestuje w biznes
W 2015 roku DepilConcept planuje przyspieszyć rozwój sieci salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Firma celuje głównie w duże miasta i poszukuje franczyzobiorców m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Białymstoku i w Łodzi, ale biznes dedykowany jest także miejscowości powyżej 40 tys. mieszkańców.
– Planujemy szkolenia dla właścicieli już działaljących gabinetów kosmetycznych, aby nauczyć ich zarabiać na tym biznesie. To właśnie dla nich stworzyliśmy format DepilConcept InSide, który umożliwia rozszerzenie dotychczasowej działalności o specjalistyczne usługi. W tej chwili jesteśmy na rynku jedyną siecią franczyzową w segmencie fotodepilacji, a jeszcze w 2012 roku było ich aż 12. Część nie utrzymała się na rynku, a pozostali rozszerzyli ofertę na inne zabiegi oferując współpracę partnerską – wyjaśnia Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
Ostatnio powstały dwa salony w Krakowie, Katowicach i trzy w Warszawie.
– To dobry czas na otwarcie salonu DepilConcept. Właśnie wystartowało pięć nowych placówek franczyzowych i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami, którzy chcieliby rozpocząć współpracę jeszcze w tym roku – mówi Mariusz Włoczkowski. – Na poprowadzenie drugiego salonu DepilConcept w stolicy zdecydował się jeden z naszych obecnych partnerów, a pozostałe dwa nowe salony są własnością klientek naszej sieci. Swój drugi salon planuje otworzyć również franczyzobiorczyni z Wrocławia – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
Jak twierdzi franczyzodawca DepilConcept, nowy salon może być rentowny już w pierwszym miesiącu działalności. W tym celu intensywna współpraca z centralą zaczyna się jeszcze przed otwarciem i obejmuje: wsparcie we wszystkich obszarach biznesu, jak wybór i aranżacja lokalu, rekrutacja pracowników, ale zaznacza, że dla powodzenia tego biznesu to nie lokalizacja jest najważniejsza, ale stosowanie się do przekazanego know-how oraz odpowiedni marketing.
– Unikalność naszego know-how polega na połączeniu czterech najważniejszych czynników sukcesu: specjalizacji, sprzedaży, obsługi klienta i wsparcia masterdawcy. Aktywnie promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Każdy franczyzobiorca wie co ma robić, bo nigdy nie jest zostawiony sam ze swoim biznesem – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
(kk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.