Pizzeria po rebrandingu

Franczyzę jako drogę rozwoju wybrało wiele sieci: Telepizza, Da Grasso, Stopiątka. Do tego grona dołączyła też Pizza Dominium, która jeszcze przed wakacjami planuje otwarcie dwóch franczyzowych restauracji – w Ostrołęce i Świnoujściu. Franczyzodawca chce pozyskiwać partnerów głównie w miastach od 40 tys. mieszkańców.
– Już od kilku lat nosiliśmy się z zamiarem wejścia we franczyzę, jednak najpierw chcieliśmy wprowadzić zmiany wewnątrz marki. Zależało nam, by oferta i pakiet franczyzowy były pod każdym względem atrakcyjne dla potencjalnego franczyzobiorcy. Przeprowadzony proces rebrandingu sieci miał na celu wzmocnienie pozycji i zwiększenie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju. Ocieplone wnętrza, w których pojawiły się włoskie akcenty mają przybliżyć klientom atmosferę Włoch, by jeszcze bardziej zachęcić do odwiedzin. Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. Efektem wprowadzonych zmian był znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, co skłoniło nas do rozwoju sieci za pomocą franczyzy – wyjaśnia Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu w spółce Dominium.
Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. O wyborze lokalizacji pod pizzerię Dominium decyduje m.in. wysokość czynszu, natężenie ruchu, sąsiedztwo oraz konkurencja. Firma jest zainteresowana zarówno lokalizacjami w centrach handlowych, jak i innych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Minimalna powierzchnia lokalu to 100 m2, optymalna ok. 200 m2. Potencjalni franczyzobiorcy zazwyczaj proponują swoją lokalizację, którą następnie akceptuje centrala. Jeśli przedsiębiorca jest zainteresowany poprowadzeniem biznesu w konkretnym mieście, ale nie dysponuje lokalem, wówczas franczyzodawca pomaga wybrać ten najlepszy.
– Lokal franczyzobiorcy będzie dopasowany do standardów Pizzy Dominium. Udzielamy fachowej pomocy w uruchomieniu i prowadzeniu działalności na wszystkich etapach trwania współpracy. Przekazujemy franczyzobiorcy projekt aranżacji lokalu zgodny z naszymi wymogami, a także włączamy w centralny system dostaw oraz realizacji zamówień. Lokal franczyzowy jest spójny zarówno wizerunkowo, jak i organizacyjnie z pozostałymi lokalami w sieci – zapewnia Małgorzata Ptasińska.
Pizza Dominium nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia branżowego. Know-how przekazane w trakcie szkoleń, według franczyzodawcy gwarantuje skuteczne zarządzanie restauracją. Minimalna kwota inwestycji w biznes wynosi 250 tys. zł.

ZOBACZ W KATALOGU






















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
Do wszystkiego trzeba mieć predyspozycje. Zarówno do rysowania, jak i do prowadzenia biznesu – mówi Andrzej Mleczko, rysownik satyryczny, właściciel dwóch galerii.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali