Pizzeria po rebrandingu
Franczyzę jako drogę rozwoju wybrało wiele sieci: Telepizza, Da Grasso, Stopiątka. Do tego grona dołączyła też Pizza Dominium, która jeszcze przed wakacjami planuje otwarcie dwóch franczyzowych restauracji – w Ostrołęce i Świnoujściu. Franczyzodawca chce pozyskiwać partnerów głównie w miastach od 40 tys. mieszkańców.
– Już od kilku lat nosiliśmy się z zamiarem wejścia we franczyzę, jednak najpierw chcieliśmy wprowadzić zmiany wewnątrz marki. Zależało nam, by oferta i pakiet franczyzowy były pod każdym względem atrakcyjne dla potencjalnego franczyzobiorcy. Przeprowadzony proces rebrandingu sieci miał na celu wzmocnienie pozycji i zwiększenie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju. Ocieplone wnętrza, w których pojawiły się włoskie akcenty mają przybliżyć klientom atmosferę Włoch, by jeszcze bardziej zachęcić do odwiedzin. Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. Efektem wprowadzonych zmian był znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, co skłoniło nas do rozwoju sieci za pomocą franczyzy – wyjaśnia Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu w spółce Dominium.
Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. O wyborze lokalizacji pod pizzerię Dominium decyduje m.in. wysokość czynszu, natężenie ruchu, sąsiedztwo oraz konkurencja. Firma jest zainteresowana zarówno lokalizacjami w centrach handlowych, jak i innych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Minimalna powierzchnia lokalu to 100 m2, optymalna ok. 200 m2. Potencjalni franczyzobiorcy zazwyczaj proponują swoją lokalizację, którą następnie akceptuje centrala. Jeśli przedsiębiorca jest zainteresowany poprowadzeniem biznesu w konkretnym mieście, ale nie dysponuje lokalem, wówczas franczyzodawca pomaga wybrać ten najlepszy.
– Lokal franczyzobiorcy będzie dopasowany do standardów Pizzy Dominium. Udzielamy fachowej pomocy w uruchomieniu i prowadzeniu działalności na wszystkich etapach trwania współpracy. Przekazujemy franczyzobiorcy projekt aranżacji lokalu zgodny z naszymi wymogami, a także włączamy w centralny system dostaw oraz realizacji zamówień. Lokal franczyzowy jest spójny zarówno wizerunkowo, jak i organizacyjnie z pozostałymi lokalami w sieci – zapewnia Małgorzata Ptasińska.
Pizza Dominium nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia branżowego. Know-how przekazane w trakcie szkoleń, według franczyzodawcy gwarantuje skuteczne zarządzanie restauracją. Minimalna kwota inwestycji w biznes wynosi 250 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes na szkle, nie na plastiku
/14.12.2025
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali