Wyposażenie baru stacjonarnego Rybkodajni ma być podobne, jak w przypadku przyczep. Dodatkowym elementem będzie witryna grzewcza, do przechowywania gotowych dań.
Sobota
13.06.2015
Rybkodajnia chce wejść do galerii handlowych. To nowy pomysł firmy Wojtex na rozruszanie rybnego biznesu.
 

Rybkodajnia to z założenia mobilne smażalnie ryb, zamontowane w przyczepach gastronomicznych. Markę wymyśliła firma Wojtex, właściciel takich konceptów gastronomicznych, jak Biesiadowo czy Western Chicken. Jednak jak na razie nie ma zbyt wielu amatorów na przyczepę z rybnym menu. 
– W tej chwili mamy trzy punkty mobilne, m.in. w Sochaczewie – informuje Dominik Lewandowski, specjalista ds. PR w firmie Wojtex. – Jeszcze w czerwcu rusza czwarty. Jesteśmy też w trakcie kilku kolejnych rozmów.

Aby nadać więcej impetu rybnemu konceptowi firma wpadła na pomysł, aby nawiązać współpracę z centrami handlowymi. W tej chwili ze swoją ofertą rybnych fast foodów bezapelacyjnie króluje tam Nort Fish.

Pracują nad szczegółami

Pierwsza „galeryjna” Rybkodajnia pojawi się w Gorzowie Wielkopolskim, w galerii Manhattan, której otwarcie planowane jest na wrzesień. Będzie to właściwie okienko podawcze, na terenie food courtu.
– Ten lokal ma powierzchnię 22 m2. Jednak w przypadku, gdyby lokal mieścił się poza strefą gastronomiczną galerii, potrzeba byłoby nieco więcej miejsca, około 40-50 m2mówi Dominik Lewandowski. – W tej chwili jesteśmy w trakcie dopracowywania koncepcji punktów stacjonarnych.

Licencjodawca zakłada, że inwestycja w lokal wyniesie maksimum 20 tys. zł, wraz z pełnym wyposażeniem i pierwszym zatowarowaniem. Wyposażenie ma być podobne, jak w przypadku przyczep. Dodatkowym elementem będzie witryna grzewcza, do przechowywania gotowych dań. Chodzi o to, by przyspieszyć proces obsługi. Menu na razie pozostaje takie samo, jak w smażalniach mobilnych, choć firma rozważa jego rozszerzenie. Franczyzobiorca będzie płacił 800 zł netto miesięcznie opłaty franczyzowej.
– Obecnie prowadzimy też rozmowy z zarządcą nowo powstającej galerii handlowej w Stalowej Woli. Niewykluczone, że tam otworzymy kolejny punkt stacjonarny Rybkodajni – mówi Dominik Lewandowski.

Franczyzodawca nadal chce też rozwijać sieć franczyzową mobilnych Rybkodajni. Przyczepa z wyposażeniem kosztuje 34 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi tyle samo co w stacjonarnych barach marki 800 zł.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa