Wyposażenie baru stacjonarnego Rybkodajni ma być podobne, jak w przypadku przyczep. Dodatkowym elementem będzie witryna grzewcza, do przechowywania gotowych dań.
Sobota
13.06.2015
Rybkodajnia chce wejść do galerii handlowych. To nowy pomysł firmy Wojtex na rozruszanie rybnego biznesu.
 

Rybkodajnia to z założenia mobilne smażalnie ryb, zamontowane w przyczepach gastronomicznych. Markę wymyśliła firma Wojtex, właściciel takich konceptów gastronomicznych, jak Biesiadowo czy Western Chicken. Jednak jak na razie nie ma zbyt wielu amatorów na przyczepę z rybnym menu. 
– W tej chwili mamy trzy punkty mobilne, m.in. w Sochaczewie – informuje Dominik Lewandowski, specjalista ds. PR w firmie Wojtex. – Jeszcze w czerwcu rusza czwarty. Jesteśmy też w trakcie kilku kolejnych rozmów.

Aby nadać więcej impetu rybnemu konceptowi firma wpadła na pomysł, aby nawiązać współpracę z centrami handlowymi. W tej chwili ze swoją ofertą rybnych fast foodów bezapelacyjnie króluje tam Nort Fish.

Pracują nad szczegółami

Pierwsza „galeryjna” Rybkodajnia pojawi się w Gorzowie Wielkopolskim, w galerii Manhattan, której otwarcie planowane jest na wrzesień. Będzie to właściwie okienko podawcze, na terenie food courtu.
– Ten lokal ma powierzchnię 22 m2. Jednak w przypadku, gdyby lokal mieścił się poza strefą gastronomiczną galerii, potrzeba byłoby nieco więcej miejsca, około 40-50 m2mówi Dominik Lewandowski. – W tej chwili jesteśmy w trakcie dopracowywania koncepcji punktów stacjonarnych.

Licencjodawca zakłada, że inwestycja w lokal wyniesie maksimum 20 tys. zł, wraz z pełnym wyposażeniem i pierwszym zatowarowaniem. Wyposażenie ma być podobne, jak w przypadku przyczep. Dodatkowym elementem będzie witryna grzewcza, do przechowywania gotowych dań. Chodzi o to, by przyspieszyć proces obsługi. Menu na razie pozostaje takie samo, jak w smażalniach mobilnych, choć firma rozważa jego rozszerzenie. Franczyzobiorca będzie płacił 800 zł netto miesięcznie opłaty franczyzowej.
– Obecnie prowadzimy też rozmowy z zarządcą nowo powstającej galerii handlowej w Stalowej Woli. Niewykluczone, że tam otworzymy kolejny punkt stacjonarny Rybkodajni – mówi Dominik Lewandowski.

Franczyzodawca nadal chce też rozwijać sieć franczyzową mobilnych Rybkodajni. Przyczepa z wyposażeniem kosztuje 34 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi tyle samo co w stacjonarnych barach marki 800 zł.


ZOBACZ W KATALOGU

All Cafe Smaki Miast
Amori Pomodori
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bobby Burger
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili Crispy Chicken & Chill
Chinkalnia Restauracja Gruzińska
Ciacho bez cukru
Coffeeloffee
Cofix
Comparello Bello
Crazy Bubble
Crazy Corn
Cudo Vegan Sushi
Cukrem i Solą
Da Grasso
Dobra Pączkarnia
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Dolci Sapori - Mniami
Domino’s Pizza
Donuterie
Drewno i Ogień
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Pizza American Style
Falla
Falla Wrap
Fit&Food
Fit Cake
Frentzza – Pizza & Friends
Fresh Gelato
Grube Pierogi
Gruby Benek
Halong
HEJ PIZZA
Ice'n'go
Jabeerwocky® Craft Beer
Japanos
Jenn’s Burger & More
Koku Sushi
Kotlet w Bułce
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kurcze Pieczone
Little Caesars Pizza
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Marsjano
Los Chupitos
Lviv Handmade Chocolate
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Meron
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Olio
Pączkownia
Papa John’s Pizza
Picburger
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizza Point Good Eatin’ American Style
Pizzeria Stopiątka
proKURAtura
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Pyszna Zupka
SETA DISCO 24/7
Setka Restauracja Polska
SiGelato
So! Coffee
Speedy Romano
Stava - niezawodne dowozy
Steiku Haoss
Strefa DISCO 24/7
Subway
Sushi Bistro
Sushi Wok
Sushi World
Tavolo
thai vege gluten free
The White Bear Coffee
The William Wallace whisky bar & restaurant
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wege Gang
Western Chicken
Western Tortilla
ZajeBISTRO
zaParowani
ŻarWOK
Zdrowa Krowa
Zjedz