Wyposażenie baru stacjonarnego Rybkodajni ma być podobne, jak w przypadku przyczep. Dodatkowym elementem będzie witryna grzewcza, do przechowywania gotowych dań.
Sobota
13.06.2015
Rybkodajnia chce wejść do galerii handlowych. To nowy pomysł firmy Wojtex na rozruszanie rybnego biznesu.
 

Rybkodajnia to z założenia mobilne smażalnie ryb, zamontowane w przyczepach gastronomicznych. Markę wymyśliła firma Wojtex, właściciel takich konceptów gastronomicznych, jak Biesiadowo czy Western Chicken. Jednak jak na razie nie ma zbyt wielu amatorów na przyczepę z rybnym menu. 
– W tej chwili mamy trzy punkty mobilne, m.in. w Sochaczewie – informuje Dominik Lewandowski, specjalista ds. PR w firmie Wojtex. – Jeszcze w czerwcu rusza czwarty. Jesteśmy też w trakcie kilku kolejnych rozmów.

Aby nadać więcej impetu rybnemu konceptowi firma wpadła na pomysł, aby nawiązać współpracę z centrami handlowymi. W tej chwili ze swoją ofertą rybnych fast foodów bezapelacyjnie króluje tam Nort Fish.

Pracują nad szczegółami

Pierwsza „galeryjna” Rybkodajnia pojawi się w Gorzowie Wielkopolskim, w galerii Manhattan, której otwarcie planowane jest na wrzesień. Będzie to właściwie okienko podawcze, na terenie food courtu.
– Ten lokal ma powierzchnię 22 m2. Jednak w przypadku, gdyby lokal mieścił się poza strefą gastronomiczną galerii, potrzeba byłoby nieco więcej miejsca, około 40-50 m2mówi Dominik Lewandowski. – W tej chwili jesteśmy w trakcie dopracowywania koncepcji punktów stacjonarnych.

Licencjodawca zakłada, że inwestycja w lokal wyniesie maksimum 20 tys. zł, wraz z pełnym wyposażeniem i pierwszym zatowarowaniem. Wyposażenie ma być podobne, jak w przypadku przyczep. Dodatkowym elementem będzie witryna grzewcza, do przechowywania gotowych dań. Chodzi o to, by przyspieszyć proces obsługi. Menu na razie pozostaje takie samo, jak w smażalniach mobilnych, choć firma rozważa jego rozszerzenie. Franczyzobiorca będzie płacił 800 zł netto miesięcznie opłaty franczyzowej.
– Obecnie prowadzimy też rozmowy z zarządcą nowo powstającej galerii handlowej w Stalowej Woli. Niewykluczone, że tam otworzymy kolejny punkt stacjonarny Rybkodajni – mówi Dominik Lewandowski.

Franczyzodawca nadal chce też rozwijać sieć franczyzową mobilnych Rybkodajni. Przyczepa z wyposażeniem kosztuje 34 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi tyle samo co w stacjonarnych barach marki 800 zł.


ZOBACZ W KATALOGU

7 Street – Bar & Grill
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BoBoQ
Browar Pinta
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili
Chop Chop Lody Tajskie
Cleopatra
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Crazy Bubble
Crazy Piramid Pizza
Crema Caffe
Cukiernia Fit Cake
Da Grasso
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Fabryka Pizzy
Fornetti
Fresh Gelato
Frytki Belgijskie w Krakowie
Gloria Jean’s Coffees
Gruby Benek
Jack’s Bar & Restaurant
Kebab King
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Lepione
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Marsjano
Lody Przygoda & Lavazza
Lody Smaki Natury
Makarun Spaghetti and Salad
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
MOJITO LEMON
Mr Hamburger
Mr. Kebab
Naleśnikarnia Gramofon
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Olimp
Organic Coffee & more
Pan Naleśnik
Papa John’s Pizza
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Red Hot Chicken
Restauracje Sphinx
Sbarro
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Bar
Sevi Kebab
Shrimp House
So! Coffee
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
Subway
Telepizza
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Willisch
Zdrowa Krowa Slow Food Fast
Zdrowa Micha bistro piekarnia