Burgerownie rosną w siłę

Bobby Burger otwiera swoje lokale w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Czwartek
10.12.2015
Bobby Burger planuje w ciągu trzech lat zbudować sieć liczącą sto lokali. Na razie ma ich 30.
 

Bobby Burger zaczynał w 2012 roku, od jednego food trucka. W ciągu trzech lat sieć rozrosła się do 30 burgerowni.
– W 2015 roku otworzyliśmy już 20 restauracji, a do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa lokale – mówi Olek Pobikrowski, dyrektor marketingu Bobby Burgera. – Nasz plan zakłada, że do końca 2018 roku otworzymy ich w sumie 100.

We franczyzie lub w ajencji

Lokale serwują slofoodowe hamburgery, ze zdrowym mięsem i świeżymi dodatkami. Bobby Burger otwiera swoje punkty w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Najlepsze na burgerowanie są lokale w centrach miast, przy głównych ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Mogą to być zarówno lokalizacje blisko skupisk biurowców, jak i imprezowe ulice, często odwiedzane przez młodych ludzi.
– Sugerujemy, aby lokal miał od 80 do 120 m2. Projekty wszystkich wnętrz wykonuje jedna firma, co pozwala nam zachować wewnętrzną spójność. Wspólnym mianownikiem dla restauracji BB jest styl industrialny, który nawiązuje do loftów i hal produkcyjnych w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku – tłumaczy Olek Pobikrowski.

Kwota inwestycji to około 200 tys. zł netto liczona wraz z kosztami ewentualnego remontu i wyposażenia lokalu. Opłata wstępna wynosi 17,8 tys. zł i zawiera projekt aranżacji lokalu, system informatyczny, szkolenia, ogólnosieciową strategię marketingową oraz pełne wsparcie podczas otwarcia i pierwszych miesięcy działania biznesu. Miesięczna opłata franczyzowa to 8-10 proc. od obrotu.
– Ostatnio uruchomiliśmy program partnerski, w ramach którego na zasadach ajencyjnych udostępniamy lokale własne osobom prowadzącym już działalność gospodarczą. Taka forma pozwala spełnić marzenie o prowadzeniu własnego biznesu tym, którzy mają ograniczony budżet na inwestycję, ponieważ partner wpłaca jedynie kaucję za lokal – dodaje Olek Pobikrowski.

Szacowany przez licencjodawcę okres zwrotu z inwestycji w lokal Bobby Burger wynosi od roku do dwóch lat.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa