Burgerownie rosną w siłę

Bobby Burger otwiera swoje lokale w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Czwartek
10.12.2015
Bobby Burger planuje w ciągu trzech lat zbudować sieć liczącą sto lokali. Na razie ma ich 30.
 

Bobby Burger zaczynał w 2012 roku, od jednego food trucka. W ciągu trzech lat sieć rozrosła się do 30 burgerowni.
– W 2015 roku otworzyliśmy już 20 restauracji, a do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa lokale – mówi Olek Pobikrowski, dyrektor marketingu Bobby Burgera. – Nasz plan zakłada, że do końca 2018 roku otworzymy ich w sumie 100.

We franczyzie lub w ajencji

Lokale serwują slofoodowe hamburgery, ze zdrowym mięsem i świeżymi dodatkami. Bobby Burger otwiera swoje punkty w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Najlepsze na burgerowanie są lokale w centrach miast, przy głównych ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Mogą to być zarówno lokalizacje blisko skupisk biurowców, jak i imprezowe ulice, często odwiedzane przez młodych ludzi.
– Sugerujemy, aby lokal miał od 80 do 120 m2. Projekty wszystkich wnętrz wykonuje jedna firma, co pozwala nam zachować wewnętrzną spójność. Wspólnym mianownikiem dla restauracji BB jest styl industrialny, który nawiązuje do loftów i hal produkcyjnych w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku – tłumaczy Olek Pobikrowski.

Kwota inwestycji to około 200 tys. zł netto liczona wraz z kosztami ewentualnego remontu i wyposażenia lokalu. Opłata wstępna wynosi 17,8 tys. zł i zawiera projekt aranżacji lokalu, system informatyczny, szkolenia, ogólnosieciową strategię marketingową oraz pełne wsparcie podczas otwarcia i pierwszych miesięcy działania biznesu. Miesięczna opłata franczyzowa to 8-10 proc. od obrotu.
– Ostatnio uruchomiliśmy program partnerski, w ramach którego na zasadach ajencyjnych udostępniamy lokale własne osobom prowadzącym już działalność gospodarczą. Taka forma pozwala spełnić marzenie o prowadzeniu własnego biznesu tym, którzy mają ograniczony budżet na inwestycję, ponieważ partner wpłaca jedynie kaucję za lokal – dodaje Olek Pobikrowski.

Szacowany przez licencjodawcę okres zwrotu z inwestycji w lokal Bobby Burger wynosi od roku do dwóch lat.


POPULARNE NA FORUM

Otwieramy kebab

Kebab to świetny pomysł na tani i dochodowy biznes. Do otworzenia małej budki nie potrzeba wielkiego kapitału, a jak zdecydujemy się na zakup przyczepy gastronomicznej to...

4 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2021
Franczyza dla inwestora

Model biznesowy, który w 100% finansuje inwestor a Franszyzodawca oddaje udziały w spółce inwestora jakiemuś menagerowi aby zmotywować go do pracy wydaje się dość...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.11.2021
Czy opłaca się otworzyć mobilny kebab?

Jeśli chodzi o tego typu biznes to trzeba trafić z miejscem. Jak jest dobry punkt to można wyciągnąć całkiem sporą dniówkę. No i co najważniejsze wszystko dostaje...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.10.2021
Kanapki oscar

Witam, moje pytanie jest skierowane do ludzi z warszawet lub tych co byli i napotkali kanapki Oscary na dworcu centralnym. Jestem zainteresowana otwarcien takiego wlasnie...

1 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2021
Zyski na rowerze

ceny rowerów to jakis kosmos hahah. Niezłego idioty szukacie który nie ma kalkulatora

1 wypowiedzi
ostatnia 04.08.2021
Własna firma

A w jakiej lokalizacji są te YamYay'e? :D

3 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2021
Bobby Burger

Co do przydatnych namiarów to ja was odsyłam do zakładów mięsnych Starmeat, mają w ofercie są mięsa kurczaka i indyka, mięsa typu baader oraz mom. My regularnie się u...

15 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2021
Opinie na temat współpracy z Western Chicken

Nie polecam wchodzić w współprace z tą firmą.

9 wypowiedzi
ostatnia 04.07.2021