Kebab King ma chrapkę na południe Polski

Kebab King to sieć restauracji serwujących dania kuchni kurdyjskiej. Dotychczas marka była znana głównie w Warszawie, gdzie działa 16 lokali. Poza stolicą Kebab King można spotkać także we Wrocławiu, ale jeszcze w tym roku sieć chce się pojawić w pięciu kolejnych miastach.
– Szczególnie zależy nam na pozyskaniu partnerów z południa Polski. Kluczowe lokalizacje to Wrocław, gdzie działa nasza własna restauracja oraz Kraków, Tarnów, Rzeszów i cały region aglomeracji śląskiej. Wiążemy spore nadzieje na współpracę z osobami, które spotkaliśmy podczas targów „Pomysł na firmę” w Katowicach. Przeprowadziliśmy bardzo rokujące rozmowy, które mamy nadzieję doprowadzą do otwarcia nowych restauracji – mówi Piotr Pęszyński, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Kebab King.
Obecnie trwają przygotowania do uruchomienia franczyzowej restauracji w nowo powstającej galerii w Tomaszowie Mazowieckim. Są też kolejni zainteresowani z Warszawy i Płocka. Jak przyznaje franczyzodawca znacznie trudniejsze niż pozyskanie franczyzobiorcy okazuje się znalezienie odpowiedniej lokalizacji. Restauracje mają powstawać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Do wyboru są trzy formaty restauracji w zależności czy lokal położony jest w centrum handlowym, na osiedlu czy przy głównej ulicy centrum miasta. Niektóre bary oferują również sprzedaż na wynos. Zamówienia można składać przez telefon, internet lub poprzez darmową aplikację mobilną.
Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie przy poszukiwaniu lokalizacji, analizę rentowności danego lokalu, pomoc przy otwarciu restauracji oraz szeroki pakiet szkoleń. Właściciele Kebab King dbają również, aby jakość serwowanych dań była jednakowa we wszystkich restauracjach. Jako jedyna sieć w tej branży posiada własny zakład produkcyjny, w którym wytwarzane są mięso, pieczywo, baklawy, sosy i mieszanki przypraw według własnej receptury.
– W styczniu tego roku uruchomiliśmy własny zakład produkcyjny, piekarnię i centrum dystrybucji w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. W związku z planami rozwoju, jesteśmy przygotowani na zaopatrzenie sieci na znacznie większą skalę. Na razie wykorzystujemy ok. 20 proc. możliwości produkcyjnych. Nie wykluczamy również produkcji na potrzeby zewnętrznych odbiorców – dodaje Piotr Pęszyński.
Za przystąpienie do sieci Kebab King franczyzobiorca musi zapłacić 90 tys. zł. Koszt dostosowania lokalu do wymogów sieci waha się od 150 do 500 tys. zł w zależności od wielkości, stanu i jego przygotowania do świadczenia usług gastronomicznych. Co miesiąc franczyzodawca pobiera opłatę licencyjną w wysokości 6 proc. od obrotu restauracji i 1,5 proc. opłaty marketingowej. Na zwrot z inwestycji – według zapewnień dawcy licencji – partnerzy mogą liczyć już po pierwszym roku działalności.
– Kebab od lat jest w Polsce bardzo popularny. Kolejki przed lokalam serwującymi ten przysmak, nawet o 3 nad ranem, to częsty widok. Nic nie wskazuje na to, aby moda na kebaby miała przeminąć. Jednak, co obserwujemy, coraz chętniej dania tego typu jemy w restauracjach, zarówno w przerwie na lunch, jak i w weekend z rodziną – stwierdza Piotr Pęszyński.

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali