Steki i burgery dają zarobić

Bar 7th Street Bar&Grill najlepiej otworzyć w galerii handlowej, centrum miasta, przy ruchliwej ulicy albo na dużym osiedlu mieszkaniowym.
Środa
18.05.2016
Franczyzodawcy 7th Street Bar&Grill zależy na otwarciu baru w Katowicach, Krakowie i Gdańsku. Na inwestycję trzeba mieć minimum 80 tys. zł.
 

Pod szyldem 7th Street Bar&Grill działa jedenaście lokali franczyzowych i jeden własny. Najnowszy otwarto niespełna miesiąc temu, w warszawskiej galerii Ferio. W barach tej marki serwowane są m.in. burgery, steki, panierowane kurczaki i inne dania, kojarzone z kuchnią amerykańską.
Nie zakładamy jakiejś konkretnej liczby otwarć w tym roku – mówi Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci 7th Street oraz Meat&Fit. – Nie zależy nam na tym, by za wszelką cenę otwierać kolejne lokale, ale na tym, by znaleźć solidnych franczyzobiorców. Potencjalnym partnerom uświadamiamy, że prowadzenie lokalu gastronomicznego to ciężka praca.

Miasta, w których franczyzodawca najchętniej uruchomiłby restauracje w najbliższym czasie to Katowice, Kraków i Gdańsk. Generalnie lokale 7th Street Bar&Grill to propozycja dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Chyba, że mamy do czynienia z mniejszymi, ale wybitnie turystycznymi miejscowościami, o długo trwającym sezonie – zastrzega Anna Chmielecka.– Tam przepływ ludzi też jest odpowiednio duży.

Restaurację marki najlepiej otworzyć w galerii handlowej, centrum miasta, przy ruchliwej ulicy albo na dużym osiedlu mieszkaniowym. Lokal powinien mieć minimum 100 m2 powierzchni, wskazane jest też miejsce na letni ogródek. Minimalna kwota inwestycji to 80 tys. zł, jeżeli lokal był już wcześniej przygotowany na potrzeby gastronomii. Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł netto. W zamian franczyzodawca zapewnia szkolenia dla franczyzobiorcy oraz jego personelu, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, pomoc w przygotowaniu i uruchomieniu restauracji. Może też za darmo użyczyć franczyzobiorcy część wyposażenia i sprzętu, o wartości do 20 tys. zł (np. zamrażarki, lodówki, drobny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie ogródka sezonowego). Ponadto partnerzy uzyskują możliwość nieodpłatnego korzystania z aplikacji na urządzenia mobilne, ułatwiającej pracę restauracji i promocję lokalu.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa