Naturhouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Naturhouse to największa w Polsce sieć Centrów Dietetycznych – lider w dziedzinie dietetyki i żywienia. Firma oferuje kompleksowe kuracje pomagające zwalczyć nie tylko nadwagę i otyłość, ale również wiele innych problemów związanych z odżywianiem. Ta kompleksowość jest tym, co wyróżnia Naturhouse na tle innych gabinetów dietetycznych. Stała opieka i wsparcie eksperta, indywidualny plan żywieniowy i suplementacja oparta na naturalnych ekstraktach jest kluczem do sukcesu! Główną ideą, jaka przyświeca kuracjom, jest nauka prawidłowych nawyków żywieniowych, które skutkują zgrabną sylwetką, dobrym zdrowiem i wspaniałym samopoczuciem.

Naturhouse działa od 1992 roku, obecnie posiada ponad 2300 oddziałów w ponad 40 krajach na całym Świecie! W Polsce firma rozpoczęła działalność w roku 2006. Na chwilę obecną posiada prawie 350 punktów, z czego zdecydowana większość to jednostki franczyzowe. Plany firmy zakładają dalszy dynamiczny rozwój na terenie kraju w większych miastach (powyżej 40 tys. mieszkańców)  i mniejszych miejscowościach (około 20 tys. mieszkańców1)).

Naturhouse to firma wielokrotnie nagradzana w rankingach: Top 100 Global Franchises, Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa. Według Franchise Direct jedyna hiszpańska franczyza wśród 30 najlepszych na świecie!

Firma nie pobiera opłaty wstępnej ani opłaty od utargu. Opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł + VAT płatne z góry za każdy rok obowiązywania umowy franczyzowej. Czas trwania umowy to 5 lat z możliwością przedłużenia.

Firma zapewnia cykl merytorycznych szkoleń dla personelu, które są obowiązkowe oraz szkolenia dla inwestorów. Szkolenia te są bezpłatne, a franczyzobiorca pokrywa jedynie koszty przejazdu, zakwaterowania i wyżywienia osób odbywających szkolenie.

Firma oferuje 2 rozwiązania: Naturhouse Standard oraz Naturhouse MINI.

Naturhouse Standard to rozwiązanie oferowane w większych miejscowościach (powyżej 40 tys. mieszkańców), dla Dietetyków i przedsiębiorców, którzy nie mają wykształcenia typowo dietetycznego, ale chcą prowadzić własną firmę pod szyldem znanej marki i zatrudniać wykwalifikowany personel.

Naturhouse MINI to doskonałe rozwiązanie, gdy jesteś Dietetykiem i chcesz otworzyć swój prywatny gabinet pod szyldem rozpoznawalnej marki. Model ten przewiduje możliwość otwarcia placówki na zasadzie franczyzy w mniejszych miastach do 20 tys. mieszkańców i prowadzenie działalności gospodarczej na zasadzie samozatrudnienia. Franczyzobiorca jest zatem jednocześnie dietetykiem pracującym w punkcie i osobą zarządzającą swoim biznesem. Takie rozwiązanie znacznie ogranicza koszty pracy.

Aby podjąć współpracę z siecią Naturhouse należy dysponować kwotą 50-90 tys. zł, potrzebną do przystosowania lokalu zgodnie za standardami sieci. Kwota ta obejmuje: środki na zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego, koszty identyfikacji wizualnej. Dodatkowo na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć ok. 25 tys. zł.

Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) o powierzchni około 30-50 m2 (w zależności od tego czy ma być to lokal Standard czy MINI), najlepiej usytuowanym w sąsiedztwie innych placówek handlowych. Koszty remontu pomieszczenia, w którym będzie prowadzona działalność, mieszczą się w granicach 5-20 tys. zł, w zależności od jego stanu ogólnego. Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji trwa od 4 do 8 miesięcy.

JEDNOSTKI WŁASNE

43

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

280

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Doradztwo w wyborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie zasadności inwestycji w poszczególnych miejscowościach, czy lokalizacjach w danym mieście
  • Wsparcie w zakresie rekrutacji personelu
  • Doradztwo podczas przygotowania lokalu zgodnie z wizerunkiem i wymogami sieci
  • Bezpłatne kompleksowe szkolenia dla personelu i Franczyzobiorcy
  • Doradztwo w zakresie organizacji lokalnych działań reklamowych
  • Zaopatrzenie w szeroką gamę markowych produktów
  • Opieka Koordynatorki Regionalnej
  • Szeroko zakrojone ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe
  • Promocja placówki w Magazynie branżowym: Peso Perfecto, poprzez zamieszczenie w nim wywiadów z personelem oraz klientami placówki

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Koszt inwestycji – 50 - 90 tys. zł
  • Opłata licencyjna – 2400 zł + VAT rocznie

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Lokal o powierzchni około 30-50 m2, własny lub wynajęty, z szybą wystawową
  • Dobre usytuowanie lokalu, miejsce uczęszczane, dogodne do prowadzenia działalności, najlepiej w sąsiedztwie innych placówek handlowych i usługowych
  • Dysponowanie środkami pozwalającymi na uruchomienie działalności.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Naturhouse Sp. z o.o.

ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź

801 11 12 13

biuro@naturhouse-polska.com

Naturhouse.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Karol Konikowski: karol.konikowski@naturhouse-polska.com – Polska zachodnia

Piotr Muniak: piotr.muniak@naturhouse-polska.com – Polska wschodnia

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Naturhouse.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.