Naturhouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Naturhouse to największa w Polsce sieć Centrów Dietetycznych – lider w dziedzinie dietetyki i żywienia. Firma oferuje kompleksowe kuracje pomagające zwalczyć nie tylko nadwagę i otyłość, ale również wiele innych problemów związanych z odżywianiem. Ta kompleksowość jest tym, co wyróżnia Naturhouse na tle innych gabinetów dietetycznych. Stała opieka i wsparcie eksperta, indywidualny plan żywieniowy i suplementacja oparta na naturalnych ekstraktach jest kluczem do sukcesu! Główną ideą, jaka przyświeca kuracjom, jest nauka prawidłowych nawyków żywieniowych, które skutkują zgrabną sylwetką, dobrym zdrowiem i wspaniałym samopoczuciem.
Naturhouse działa od 1992 roku, obecnie posiada ponad 2300 oddziałów w ponad 40 krajach na całym Świecie! W Polsce firma rozpoczęła działalność w roku 2006. Na chwilę obecną posiada ponad 300 punktów, z czego zdecydowana większość to jednostki franczyzowe. Plany firmy zakładają dalszy dynamiczny rozwój na terenie kraju w większych miastach (powyżej 40 tys. mieszkańców) i mniejszych miejscowościach (około 20 tys. mieszkańców1)).
Naturhouse to firma wielokrotnie nagradzana w rankingach: Top 100 Global Franchises, Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa. Według Franchise Direct jedyna hiszpańska franczyza wśród 30 najlepszych na świecie! Firma nie pobiera opłaty wstępnej ani opłaty od utargu. Opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł + VAT płatne z góry za każdy rok obowiązywania umowy franczyzowej. Czas trwania umowy to 5 lat z możliwością przedłużenia. Franczyzodawca zapewnia cykl merytorycznych szkoleń dla personelu, które są obowiązkowe oraz szkolenia dla inwestorów. Szkolenia te są bezpłatne, a franczyzobiorca pokrywa jedynie koszty przejazdu, zakwaterowania i wyżywienia osób odbywających szkolenie.
Firma oferuje 2 rozwiązania: Naturhouse Standard oraz Naturhouse MINI.
Naturhouse Standard to rozwiązanie oferowane w większych miejscowościach (powyżej 40 tys. mieszkańców), dla Dietetyków i przedsiębiorców, którzy nie mają wykształcenia typowo dietetycznego, ale chcą prowadzić własną firmę pod szyldem znanej marki i zatrudniać wykwalifikowany personel.
Naturhouse MINI to doskonałe rozwiązanie, gdy jesteś Dietetykiem i chcesz otworzyć swój prywatny gabinet pod szyldem rozpoznawalnej marki. Model ten przewiduje możliwość otwarcia placówki na zasadzie franczyzy w mniejszych miastach do 20 tys. mieszkańców i prowadzenie działalności gospodarczej na zasadzie samozatrudnienia. Franczyzobiorca jest zatem jednocześnie dietetykiem pracującym w punkcie i osobą zarządzającą swoim biznesem. Takie rozwiązanie znacznie ogranicza koszty pracy.
Aby podjąć współpracę z siecią Naturhouse należy dysponować kwotą 50-90 tys. zł, potrzebną do przystosowania lokalu zgodnie za standardami sieci. Kwota ta obejmuje: środki na zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego, koszty identyfikacji wizualnej. Dodatkowo na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć ok. 25 tys. zł.
Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) o powierzchni około 30-50 m2 (w zależności od tego czy ma być to lokal Standard czy MINI), najlepiej usytuowanym w sąsiedztwie innych placówek handlowych. Koszty remontu pomieszczenia, w którym będzie prowadzona działalność, mieszczą się w granicach 5-20 tys. zł, w zależności od jego stanu ogólnego. Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji trwa od 4 do 8 miesięcy.
JEDNOSTKI WŁASNE
20
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- doradztwo w wyborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie zasadności inwestycji w poszczególnych miejscowościach, czy lokalizacjach w danym mieście,
- wsparcie w zakresie rekrutacji personelu,
- doradztwo podczas przygotowania lokalu zgodnie z wizerunkiem i wymogami sieci,
- bezpłatne kompleksowe szkolenia dla personelu i franczyzobiorcy,
- doradztwo w zakresie organizacji lokalnych działań reklamowych,
- zaopatrzenie w szeroką gamę markowych produktów,
- opieka koordynatorki regionalnej,
- szeroko zakrojone ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- promocja placówki w magazynie branżowym: Peso Perfecto, poprzez zamieszczenie w nim wywiadów z personelem oraz klientami placówki.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszt inwestycji - 50-90 tys. zł,
- opłata licencyjna - 2,4 tys. zł + VAT rocznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni około 30-50 mkw., własny lub wynajęty, z szybą wystawową,
- dobre usytuowanie lokalu, miejsce uczęszczane, dogodne do prowadzenia działalności, najlepiej w sąsiedztwie innych placówek handlowych i usługowych,
- dysponowanie środkami pozwalającymi na uruchomienie działalności.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Naturhouse Sp. z o.o.
ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź
801 11 12 13
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Konikowski: karol.konikowski@naturhouse-polska.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Naturhouse Sp. z o.o. (ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Naturhouse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie naturhouse.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Natalia Grabińska i Filip Guzdek byli po dwudziestce, gdy otworzyli gabinet Naturhouse. Jak sobie radzą w biznesie?
Karolina Chylińska i Anna Mazurek-Halo wspólnie zainwestowały we franczyzę Naturhouse. Czy spółka wyszła im na zdrowie?
Są marki, które jak magnes działają na franczyzobiorców. Sprawdzamy od kogo i dlaczego warto kupić licencję na biznes.
Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?

– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Maria Wilczak najpierw pracowała w sklepie medycznym, a później została jego właścicielką. Czy prowadzenie takiej placówki jest trudne?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?
Kodano Optyk gwarantuje franczyzobiorcom marżę na poziomie minimum 60 proc. W przypadku gdy takiej marży nie uda się osiągnąć - franczyzodawca refunduje różnicę.

W tym roku VisionOptyk otworzył już 12 nowych salonów. Ile trzeba zainwestować w biznes optyczny i jak długo czeka się na zwrot?
– To franczyza nie tylko dla osób z wykształceniem medycznym. Naszym franczyzobiorcą może zostać też dobry menedżer – mówi Arkadiusz Stępniewski z Salveo Medical Devices.
W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.
Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.