Natura&Zdrowie

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Natura&Zdrowie - Twój biznes odporny na kryzys w stabilnej branży
Sieć Natura&Zdrowie jest polską szybko rozwijającą się firmą, której misją jest kompleksowe wspieranie społeczeństwa w drodze do zdrowia za pomocą naturalnych produktów i terapii. Chcemy stworzyć silną współpracująca ze sobą sieć sklepów zielarskich i ekologicznych które swoją przewagę rynkową będą budować jakością dostępnych towarów, nowoczesnym marketingiem oraz wspólną polityką zakupową. Chcemy dzielić się naszym wieloletnim doświadczeniem, chcemy wspierać polskie przedsiębiorstwa działające w naszej branży. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz , czy już od wielu lat prowadzisz sklep zielarski bądź ekologiczny – nasza franczyza to idealne rozwiązanie dla Ciebie. Dzięki nam zaczniesz lub rozwiniesz swój biznes na odpowiednim poziomie. Każdemu Partnerowi pomagamy na każdym etapie działalności – od momentu rozpoczęcia - po codzienną pracę.
Otwórz z nami franczyzę Natura&Zdrowie i stań się odpowiedzią na aktualne potrzeby rynku
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie dla partnerów
- Opieka doświadczonego koordynatora rozwoju rynku franczyzowego
- Priorytetowy DOSTĘP - współpracując z nami otrzymasz priorytetowy dostęp do oferowanego przez nas asortymentu dzięki czemu zmniejszysz ryzyko samodzielnego działania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
- Stały RABAT – otrzymasz od nas STAŁY RABAT oraz wyjątkowo korzystne warunki zakupu w naszej hurtowni.
WSPARCIE MARKETINGOWE:
- Ogólnopolska REKLAMA - Możliwość umieszczenia adresu i rekomendacji Twojego sklepu w wydawanym przez nas ogólnopolskim magazynie Natura&Zdrowie.
- Comiesięczne akcje PROMOCYJNE - dostarczymy Ci bezpłatne gazetki oraz ulotki promocyjne, doskonale wiemy że na początku działalności brakuje czasu na akcje promocyjne, dlatego oferujemy Ci nasze doświadczenie i pomoc w dotarciu do jak największej liczby potencjalnych klientów
- Materiały wspierające sprzedaż - dostarczymy Ci materiały edukacyjne dla Twoich klientów, BONY RABATOWE, PROMOCYJNE CENY NA DANE PRODUKTY
- Otrzymasz nasze wsparcie również w kampaniach na mediach społecznościowych oraz
- Promocje na naszym ogólnopolskim portalu Natura&Zdrowie
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Miesięczna opłata licencyjna – tylko 150 złotych
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy:
- Lokalu o powierzchni minimum 20m2
- Miesięcznego zatowarowania w naszej hurtowni Green Port, który ustalany jest indywidualnie w zależności od potencjału sprzedażowego sklepu
- Zaangażowania i aktywnego uczestnictwa w akcjach promocyjnych i marketingowych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Green Port Team sp. z o.o.
Ul. Matuszewska 20, 03-876 Warszawa
793-187-845
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Damian Pawlak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Green Port Team sp. z o.o. (Ul. Matuszewska 20, 03-876 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Natura&Zdrowie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie greenport.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W dniach 14-16 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości będzie wybierać pomysły na własny biznes.
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.

W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.
Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Salon optyczny to – wbrew pozorom – biznes dla każdego. Ile trzeba w niego zainwestować i jak szybko pojawią się zyski?
Sklep pod marką Medicanna Premium dobrze sprawdzi się zarówno w dużych miastach, jak i małych miasteczkach. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?

Jeszcze w tym roku otworzy się dziesięć sklepów franczyzowych pod marką Coffee Shop Poland. Czy to opłacalny biznes?
Sklepy medyczne w czasie pandemii nie zamknęły się nawet na jeden dzień. Czy każdy może prowadzić taką działalność?
Natalia Grabińska i Filip Guzdek byli po dwudziestce, gdy otworzyli gabinet Naturhouse. Jak sobie radzą w biznesie?
Sprzedaż zdrowej żywności to pomysł na biznes marki Spichlerz Zdrowia. Współpracę z firmą można nawiązać na dwa sposoby.
Obecnie szukamy alternatywnych sposobów na zbudowanie odporności i dobre zdrowie. A gdyby połączyć dbanie o zdrowie z zarabianiem pieniędzy?
– Inwestycja w salon optyczny powinna zwrócić się w 12-15 miesięcy – mówi Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander z sieci Dobre Oko.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.