Veni Vidi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dołącz do sieci Veni Vidi – lidera innowacji w branży optycznej!
Dlaczego Veni Vidi?
- Unikalność: Nasze salony wyróżniają się na tle rynku optycznego dzięki ekskluzywnemu wyborowi marek, indywidualnemu podejściu do klienta i zaawansowanym technologiom.
- Premium: Jako salony premium, zapewniamy nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także niezrównane doświadczenie zakupowe, które przyciąga najbardziej wymagających klientów.
- Zwrot inwestycji: Inwestując w Veni Vidi, stawiasz na sprawdzony model biznesowy, który oferuje szybki zwrot inwestycji dzięki silnej marce i lojalności klientów.
Jako nasz franczyzobiorca zyskujesz dostęp do sprawdzonego modelu biznesowego, który daje możliwość rozwoju w sprawnie działającej organizacji.
Salony Veni Vidi przechodzą częste audyty, aby stale podwyższać jakość oferowanych usług i produktów. Za co, w ciągu pierwszych dwóch lat działalności, zostaliśmy wielokrotnie nagrodzenia w różnych kategoriach:
- Najbardziej Kreatywna Marka Roku – Londyn 2023 – innowacyjne podejście do marketingu i zdobycia nowych klientów
- Sukces Roku – Londyn 2023 – za innowacyjne podejście i obsługę klienta
- Lider Najwyższej Jakości Kompleksowej Opieki Nad Wzrokiem
Nasze wsparcie obejmuje:
- Procesy i standardy: Wypracowane na bazie wieloletniego doświadczenia w branży optycznej, które pomogą Ci osiągnąć rentowność biznesu już w pierwszych miesiącach działalności.
- Podręcznik operacyjny: Kompleksowe know-how z detalami naszej autorskiej struktury prowadzenia salonów optycznych.
- Pakiet szkoleń: Wprowadzenie pracowników z każdego działu do działania zgodnie z procedurami Veni Vidi.
Opieka nad franczyzobiorcą: Oferujemy stałą opiekę i wsparcie na każdym etapie rozwoju twojego biznesu, w tym szeroki zakres szkoleń.
Dołącz do nas i zobacz więcej możliwości dla Twojego biznesu z Veni Vidi!
JEDNOSTKI WŁASNE
1 – Tarnów ul. Gumniska 3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1 – Mielec ul. Mała 8a
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz odpowiedniego lokalu.
- Wynegocjowanie najkorzystniejszych warunków czynszu i umowy najmu.
- Przygotowanie wizualizacji salonu optycznego Veni Vidi.
- Analiza rynku, konkurencji.
- Wybór sprzętu oraz aranżacja wnętrz.
- Pomoc w zatrudnieniu personelu oraz realizacja planu szkoleniowego.
- Program do prowadzenia salonu optycznego Veni Vidi.
- Stałe wsparcie menedżera ds. franczyzy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wstępna opłata franczyzowa w wysokości 35 tys. zł netto
- Bieżąca opłata franczyzowa, uiszczana miesięcznie od momentu otwarcia salonu, w wysokości 2 tys. zł netto przy miesięcznym obrocie netto salonu do 50 tys. zł.
5 proc. od wysokości sprzedaży netto po przekroczeniu miesięcznego obrotu netto 50 tys. zł - Miesięczna opłata na fundusz marketingowy w wysokości 1,9 tys. zł netto
- Koszt inwestycji uzależniony od wielkości lokalu.
- Towar – 200-300 tys. zł,
- Meble – około 90 tys. zł,
- Przystosowanie lokalu wraz z wyposażeniem – w zależności od wielkości, stanu i lokalizacji (lokal około 100 mkw., pełny remont około 100 tys. zł)
- Wyposażenie gabinetu około 40 tys. zł
Możliwe finansowanie leasingiem lub kredytem.
- Inwestycja – 500-800 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja: Wybór odpowiedniej lokalizacji jest kluczowy. Salon powinien znajdować się w prestiżowym miejscu, które przyciąga klientów z segmentu premium.
- Wiedza branżowa (mile widziane): Zrozumienie rynku optycznego i doświadczenie w prowadzeniu działalności handlowej będzie miało znaczący wpływ na sukces franczyzy.
- Kapitał początkowy: Franczyzobiorca musi dysponować odpowiednim kapitałem na start, który pokryje koszty wyposażenia salonu, zakupu pierwszego asortymentu oraz inne wydatki związane z otwarciem salonu.
- Standardy marki: Przestrzeganie wytycznych i standardów marki Veni Vidi, w tym utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta i prezentacji produktów.
- Szkolenie: Gotowość do uczestnictwa w programach szkoleniowych oferowanych przez Veni Vidi, które zapewnią wiedzę na temat produktów, technologii oraz technik sprzedaży i obsługi klienta.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Przemysław Bolek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Veni Vidi (ul. Gumniska 3//2, 33-100 Tarnów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Veni Vidi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie venividi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych.
Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.
Sieć Apteka Codzienna zapewnia, że obroty przyłączających się do niej aptek wzrastają co najmniej kilkukrotnie.
Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?
– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Maria Wilczak najpierw pracowała w sklepie medycznym, a później została jego właścicielką. Czy prowadzenie takiej placówki jest trudne?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.