Sandshotmoto – antykorozja podwozi pojazdów
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Antykorozyjne zabezpieczenia podwozi pojazdów
Firma Lasershot Sp z o.o. (marki: Sandshot i Sandshotmoto), znana przez
wiele lat głównie z działalności w zakresie antykorozji specjalistycznej i przemysłowej, w roku 2022 weszła na nowe tory i rynek rozwoju.
Korozja to problem, który od lat dotyka właścicieli pojazdów, szczególnie w klimacie charakteryzującym się wilgocią, zmiennymi temperaturami i zasoleniem dróg w okresach zimowych. Z biegiem lat, Sandshotmoto dostrzegło rosnącą potrzebę skutecznych rozwiązań w tej dziedzinie. Po dogłębnych analizach rynkowych i testach dostępnych rozwiązań i technologii, firma postanowiła stworzyć własną koncepcję usług oraz ich jakości, a także gwarancji dla klientów.
Nowy segment działalności Sandshotmoto obejmuje szeroki wachlarz wystandaryzowanych usług łączących w sobie procesy czyszczenia strumieniowo – ściernego, z procesami nakładania mas, powłok i renowacji.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi ochrony przed korozją, firma rozszerzyła swoją działalność o nowy segment: “antykorozyjne zabezpieczenie podwozi pojazdów”. Co więcej, Sandshotmoto rozwija ten biznes poprzez model franczyzowy, co stanowi doskonałą okazję dla przedsiębiorców szukających stabilnej inwestycji.
Sandshotmoto postrzega franczyzę jako idealne rozwiązanie, które pozwoli na szybki rozwój na szeroką skalę, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości oferowanych usług. Franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z know-how firmy, nowoczesnych technologii oraz wsparcia w każdym etapie prowadzenia biznesu.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 – Małopolska (Kraków – Czernichów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1 – Dolnośląskie (Świdnica)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzony model biznesowy.
- Wsparcie operacyjne, marketingowe i prawne.
- Wyłączność na rynku (tylko 1 franczyzobiorca / województwo).
- System ERP do zarządzania klientami w oparciu o wymagania jakościowe normy ISO 9001:2015
- Kompletne wyposażenie punktu w maszyny, narzędzia i urządzenia niezbędne do rozpoczęcia pracy i równoczesnej możliwości obsługi minimum 2 pojazdów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 50 000,00 zł/ jednorazowo
- Opłata licencyjna 1 rok – 7 500 / miesięcznie
- Opłata marketingowa – 2 500 / miesięcznie
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Działalność gospodarcza lub gotowość do otwarcia.
- Wiedza i doświadczenie z zakresu mechaniki, antykorozji, obróbki powierzchniowej lub pokrewne.
- Lokal (własność / lub najem długoterminowy) – minimalna wysokość 4,50 metra, powierzchnia do 200 metrów kw z możliwością podzielenia, parking przy lokalu na około 10-15 pojazdów, media w tym siła, możliwość okresowego wjazdu aut dostawczych.
- Lokalizacja poza siedzibami ludzkimi ze względu na procesy piaskowania i szkiełkowania podwozi.
- Weksel – zabezpieczenie powierzonego sprzętu (nowe maszyny, urządzenia i narzędzia)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lasershot Sp z o.o.
32-070 Czernichów, ul. Wadowicka 16 Małpolska
+48 609 910 968
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Liro
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lasershot Sp z o.o. (32-070 Czernichów, ul. Wadowicka 16 Małpolska). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sandshotmoto – antykorozja podwozi pojazdów oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sandshotmoto.pl .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Elomoto.eco buduje sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych. To dobry pomysł dla tych, którzy szukają pasywnego dochodu.
– Na handlu używanymi samochodami nadal można zarobić – przekonuje Dawid Błachucki, franczyzodawca marki Handlarzyki.pl.
Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?
Franczyzodawca Blinkee.city zapewnia, że inwestycja w jego biznes zwraca się przeważnie w jeden sezon.
Franczyzodawca Handlarzyki.pl zapewnia, że minimalna marża na sprzedaży używanego auta to 2-3 tys. zł, a czasem nawet dwa razy więcej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Polacy coraz chętniej zamiast kupować samochód, decydują się na jego wynajem. Trend ten zamierza wykorzystać firma Rentis, która szuka partnerów zainteresowanych uruchomieniem nowoczesnej wypożyczalni samochodów.
Marka Giant szuka partnerów, którzy otworzą wraz z nią sklep rowerowy.
Inwestycja w sklep LucArt Automotive to 80 tys. zł. Jak szybko może się zwrócić?
Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.