McDonald’s o północy

Foodpanda realizuje zlecenia dla sieci restauracji, w tym dla McDonald’s, Salad Story, Da Grasso i Noodle w pudle. Serwis jest obecny w 40 krajach na 5 kontynentach.
Środa
29.10.2014
Głód może dosięgnąć każdego - bez względu na porę dnia. Dlatego McDonald’s wprowadza nocną dostawę.
 

Ofercie gastronomicznej Warszawy nie można niczego zarzucić. Portale rekomendujące (lub odradzające) odwiedzanie różnych lokali pokazują, że tych działa w stolicy ok. 1,2 tys. Niewiele jednak jest takich restauracji, które oferują dostawę do późnych godzin nocnych. Do tego wąskiego grona dołączył McDonald's. Zlecenia są realizowane za pośrednictwem foodpandy, aplikacji mobilnej i jednocześnie portalu internetowego umożliwiającego zamawianie posiłków z ponad 1,5 tys. restauracji w Polsce. Nocne zamówienie klientów McDonald's trafia do restauracji zlokalizowanej na Dworcu Centralnym i tam zostaje przygotowane. Potrzeba maksymalnie 30 minut na dostarczenie ciepłych burgerów i frytek przez kuriera w specjalnym termicznym opakowaniu.

W pierwszej fazie z usługi McDonald’s nocą będą mogli skorzystać mieszkańcy kilku warszawskich dzielnic – Śródmieścia, Saskiej Kępy, Mokotowa i Starej Ochoty.
- Zauważyliśmy, że oferta gastronomiczna Warszawy jest bardzo bogata za dnia. W nocy jest zupełnie inaczej – zauważa Michał Rokosz, dyrektor zarządzający foodpanda na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. - Dlatego we współpracy z siecią McDonald’s uruchomiliśmy nową usługę "McDonald’s nocą". Dzięki temu mieszkańcy Warszawy będą mogli zamówić jedzenie z bogatej oferty światowego lidera restauracji szybkiej obsługi nie tylko wciągu dnia, ale także w nocy.

Usługa "McDonald’s nocą" jest nowym projektem sieci fast food i serwisu foodpanda. Polski oddział Złotych Łuków na początku roku zdecydował się na realizację dostawy do klientów. Ta forma zamówień realizowana jest na razie tylko w Warszawie w kilku restauracjach. Jeśli centrala McDonald's uzna, że faza testów zakończy się pomyślnie, z dostawy być może będą mogli w przyszłości skorzystać także klienci z innych miast. (dw)


Daniel Wilk
dziennikarz