Oprócz restauracji właściciel MacJack zdecydował się także na rozwój lodziarni pod logo Lody Marsjano. W tym roku ma ruszyć kilka lodziarni Lodów Marsjano.
Wtorek
14.01.2014
Bary szybkiej obsługi MacJack stawiają na zróżnicowane menu. Czy przypadnie ono do gustu warszawiakom?
 

Pierwsza restauracja MacJack powstała 8 lat temu. W menu lokali znajduje się kebab ze świeżego, nieprzetworzonego mięsa z warzywami i różnymi kompozycjami sosów. Jest to firmowe danie MacJacka. Opcjonalnie klienci mogą także zamówić pizzę. Obecnie w sieci działa 11 barów typu fast food, w tym osiem franczyzowych. Są one zlokalizowane nie tylko na Mazowszu skąd pochodzi firma, ale także na Wybrzeżu, Podkarpaciu i w Małopolsce. Wkrótce również klienci ze stołecznego Ursynowa i Pragi oraz z Łodzi będą mieli okazję spróbować potraw MacJacka.

- Poszukujemy franczyzobiorców z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Ich zadaniem będzie znalezienie lokalu na dużym osiedlu, przy ruchliwej ulicy lub w centrum miasta, o powierzchni 80-100 m2, który następnie zaakceptujemy. Franczyzobiorca i jego personel przechodzą w centrali czterodniowe szkolenie. Podpowiadamy partnerowi jakie oprogramowanie wybrać do restauracji, które zadba o właściwe zatowarowanie. Posiadamy także technologa, który przygotowuje projekt technologiczny lokalu do akceptacji Sanepidu – mówi Jacek Pietrzak, właściciel MacJack.

Przedsiębiorca musi być przygotowany na inwestycję w wysokości 80-120 tys. zł w zależności od wielkości lokalu. Franczyzodawca pobiera stałą miesięczną opłatę w kwocie 1 tys. zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz