ABC własnej firmy
Skuteczna i tania reklama małej firmy
Bez względu na to, jaki biznes otwierasz, potrzebna jest ci reklama. Sztuką jest dać się zauważyć, nie idąc przy tym z torbami. Podpowiadamy, jak to zrobić.Dobry szef, lepszy pracownik
Według książki Jak być wielkim szefem Jeffreya J. Foxa, dobry szef pobudza pracowników do działania. A gdy oni lepiej pracują, to firma więcej zarabia. Z książki Foxa dowiesz się, w jaki sposób szef powinien traktować podwładnych, aby byli wydajniejsi.Sprzedawca musi zaskakiwać klienta
Nowoczesny sprzedawca musi przełamywać schematy i ciągle zaskakiwać klienta. Tylko wtedy będzie mógł zwiększyć skuteczność swoich działań i pozyskiwać atrakcyjne kontrakty.Wizyta z wizytówką
Wizytówka tworzy wizerunek naszej firmy. Dlatego tak ważne jest, jak wygląda i co na niej napiszemy.Zarabiaj na stronie internetowej
Strona WWW to wizytówka firmy. W XXI wieku każdy powinien ją posiadać, żeby zaprezentować swoją ofertę. Na projektowaniu stron internetowych można też dużo zarobić, bo popyt na tą usługę ciągle rośnie.Negocjuj z zasadami
Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. Przedstawiamy zasady, które obowiązują podczas rozmowy kontrahentów.Coaching - szkolenie wyższego szczebla
Dochodzenie do sukcesu wymaga ciągłego treningu. Najzdolniejsi powinni uczyć się z osobistym trenerem. Pozostali muszą czytać książki lub brać udział w szkoleniach grupowych.Tajnos Zakupos
Klient przychodzi do sklepu odzieżowego: ubrania mu się podobają, ma pieniądze, mimo to nic nie kupuje. Prawdopodobnie zniechęciła go obsługa – wynika z badania „tajemniczy klient”.Jakość sprawdzaj za plecami
Każdy przedsiębiorca musi pamiętać, że u żadnego klienta nie ma szans na "drugie pierwsze wrażenie".Czarna broń, tajna broń
Agencje public relations niechętnie przyznają się do uprawiania tzw. „czarnego PR”. Klient zamawia poprawę swojego wizerunku, ale metodą na to staje się dyskredytacja konkurenta. Zamówienia na tego typu usługi składają artyści, politycy, a nawet firmy.Jak cię widzą, tak cię kupują
Dlaczego ludzie bez problemów rozpoznają daną markę? I na dodatek mają do niej zaufanie? Ogromny wpływ na ludzi ma logo - atrakcyjność jego kształtu, dobrane kolory i grafika.Sprzedaż kontra skuteczność
Struktura sprzedaży to nie wszystko. Liczy się też skuteczność, czyli ilu klientów odwiedzających sklep naprawdę dokonuje zakupów.Lojalka dla klienta
Dobry program lojalnościowy nie jest krótkotrwałym romansem z klientem.Majątek ucieka na zaplecze
Zbyt duża ilość towaru w sklepowym magazynie może doprowadzić właściciela do bankructwa.Spokojnie, to tylko nowa marka
Zmiana marki może być powierzchowną modyfikacją albo rewolucją. We franczyzie towarzyszy przejściom i migracjom między sieciami.Sprzedawca bezbłędny
Standaryzacja obsługi pozwala na uniknięcie błędów w sprzedaży i utrzymanie najlepszych klientów.Sztuka robienia szumu
Public Relations to działania, które promują firmę w mediach. Dobry kontakt z dziennikarzami gwarantuje jej rozgłos i popularność, a co za tym idzie - szybszy rozwój i większe zyski.Walcz o swoje, ale dbaj też o innych
Być uległym jak baranek i godzić się na wszystkie propozycje partnera czy też twardo jak skała stać przy swoim stanowisku? Którą ze strategii negocjacyjnych warto przyjąć podczas negocjacji z biznesowym partnerem, tak by osiągnąć zamierzony cel?Zapach wciąga
Aromamarketing to nic innego jak wodzenie klientów za nos. Rozpylanie kompozycji zapachowych w sklepie lub restauracji może poprawić wyniki placówki.Zysk ma swój zapach
Handlowcy znaleźli nową broń, dzięki której ustrzelą większą liczbę klientów, a w kasach zwiększą się utargi. Ta broń to marketing zapachowy.Muzyka to też produkt
Za jej użytkowanie również należy płacić. Jakie są więc zasady legalnego odtwarzania muzyki przez podmioty gospodarcze?Muzyka wyciąga z portfela
W nowoczesnym biznesie muzyka jest niezbędnym i skutecznym narzędziem sprzedaży.Na dobry początek: karta dań
Dobrze skonstruowane menu to połowa sukcesu. Druga połowa leży w umiejętnym przedstawieniu go klientom restauracji.Archiwum jak sejf
Informacje i dane to najcenniejsze aktywa współczesnych przedsiębiorstw. Są jednak narażone na wiele niebezpieczeństw.Mikołaj na półce przynętą na haczyku
Czas zbliżających się Świąt to dla kupców najlepszy moment, żeby podwoić obroty ze sprzedaży. Dlatego przygotowania do szczytu sprzedaży rozpoczynają kilka miesięcy wcześniej.Klinem w przedsiębiorcę
Klin podatkowy, czyli pozapłacowe koszty pracy, to zmora przedsiębiorców. Dlatego wielu zatrudnia pracowników na umowach cywilnoprawnych.Wynagrodzenia prześwietlone
Pensja w wysokości 2,5 tys. zł kosztuje pracodawcę dodatkowe 1,7 tys. zł. Podpowiadamy, jak przeliczać brutto na netto w umowie o pracę.Nagroda za dzieło
Osoba wykonująca pracę wyłącznie na podstawie umowy o dzieło, nie podlega ubezpieczeniom społecznym.Spieszmy się kochać pracowników, tak szybko odchodzą...
Powyższy tytuł, który jest parafrazą znanego cytatu księdza Twardowskiego dedykuję wszystkim zatwardziałym i niedowidzącym szefom.Bizneswoman z dzieckiem
Co powinna wiedzieć kobieta prowadząca działalność gospodarczą wybierająca się na zasiłek macierzyński?Jak być dobrym szefem
Dobre wykształcenie i bogate doświadczenie to za mało, żeby być dobrym prezesem. Dziś na równi z wiedzą liczą się umiejętności miękkie.Własny biznes na co dzień
Zarządzanie firmą oznacza opanowanie wielu umiejętności; musisz od dziś znać się na finansach, marketingu i zarządzaniu pracownikami. Z nami będzie ci łatwiej.
Własna firma to nie tylko przyjemność bycia prezesem czy właścicielem. To ogromna odpowiedzialność za biznes i zatrudnionych w nim ludzi. To również szereg wyzwań, od których zależy kondycja firmy oraz twoje przychody, dochód i zysk.
- Dowiedz się, jak być dobrym szefem, jak zatrudniać pracowników, motywować ludzi do pracy i rozliczać z wykonanych zadań.
- Sprzedaż to napęd każdej firmy. Sprawdź, jak zapewnić firmie dobrych sprzedawców, którzy zwiększą jej przychody. Przeczytaj artykuł o kreatywnych sprzedawcach i skuteczności sprzedaży.
- Reklamuj się i buduj markę swojej firmy. Dobrze przygotowana i przeprowadzona kampania reklamowa i działania Public Relations to perspektywa wyższych przychodów.
- Rosnąca grupa lojalnych klientów to jeden z filarów dobrze funkcjonującej firmy i gwarancja stałych przychodów przedsiębiorstwa. Przeczytaj, jak budować programy lojalnościowe dla klientów.
- Nie bój się zmiany, ale naucz się nią zarządzać. Przeczytaj artykuł o rebrandingu. Dowiedz się, jak z sukcesem zrobili to inni.
- Muzyka i zapach. Karmią zmysły klientów, dają zyski firmie. Sprawdź, czy potrzebujesz tych rozwiązań i jak z nich korzystać.