Uroda w cenie

W Kosmetycznych Instytutach Dr Irena Eris wykonywane są zabiegi kosmetyczne, konsultacje i zabiegi z zakresu dermatologii estetycznej oraz manikiur i pedikiur. Pierwszy Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris powstał w 1997 roku. Obecnie sieć liczy 20 placówek franczyzowych, w tym trzy znajdujące się w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz trzy placówki partnerskie – Dr Irena Eris Beauty Partner.
– Chcemy nadal powiększać sieć partnerską zarówno Kosmetycznych Instytutów, jak i gabinetów Beauty Partner. Skupiamy się na pozyskiwaniu nowych franczyzobiorców, ale bardzo selektywnie, dbając o zachowanie standardów sieci – mówi Donata Zawisza, kierownik ds. kluczowych klientów Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris.
Idealny partner marki powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu oraz rozumieć specyfikę oferowanych usług, a także orientować się w branży kosmetycznej. Dodatkowo powinien dysponować lokalem o powierzchni od 150 do 200 m2, najlepiej usytuowanym w centrum miasta, na parterze. Atutem będą duże witryny i dostępne miejsca parkingowe. Lokal może się też mieścić w prestiżowym centrum handlowym w mieście zamieszkałym przez co najmniej 150 tys. mieszkańców.
Kandydaci na franczyzobiorców mogą liczyć m.in. na bezpłatne szkolenia dla siebie i pracowników przez cały okres trwania umowy, centralne działania marketingowe i PR. Franczyzodawca zapewnia też jednolitą politykę cenową i spójną ofertę zabiegową. Gwarantuje także wyłączność terytorialną
Minimalny koszt inwestycji to ok. 200 tys. zł przeznaczony na profesjonalne wyposażenie gabinetów. Całość inwestycji uzależniona jest od projektów i aranżacji wnętrza w określonym standardzie lokalu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Tylko 9 proc. firm ma opracowany plan sukcesji. Jak sprawnie przekazać władzę młodemu pokoleniu w biznesie rodzinnym?
Dr Irena Eris wprowadza specjalną ofertę dla hoteli o wysokim standardzie.
– Korzystam z kosmetyków także innych firm niż moja – mówi Irena Eris, właścicielka spółki Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.
Leszek Czarnecki, Sylwester Cacek, Dariusz Miłek, Irena Eris – to tylko niektórzy z najbogatszych Polaków, którzy w biznesie wykorzystali franczyzę.
O nowej formie współpracy opowiada Jolanta Łapińska, dyrektor zarządzająca spółką Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.
Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.
Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Mini Melts chce w tym roku rozbudować sieć do ponad 400 punktów. Ma dla chętnych kilka propozycji współpracy.
Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.
POPULARNE NA FORUM
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.
Manicure "pod ręką"
bez przesady
Franczyza Beautifulskin - fotoepilacja
Oferując samą depilację nie zarobisz za wiele, a żeby oferować wiele innych zabiegów kosmetycznych jak botox czy też korzystanie z silniejszych laserów trzeba mieć...
Manicure "pod ręką"
Też tego nie rozumiem. Moim zdaniem to mało higieniczne.
Trening z maszyną
To dzisiaj dobra branża. Wiele osób szuka trenerów.
Gabinet kosmetyczny
Moja siostra chce założyć salon. Mam nadzieję, że jej się uda.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jasne, że to dobry pomysł.
Zamiast etatu, własny salon urody
Słuchajcie najważniejsze to mieć sprawdzoną hurtownię, gdzie można zamówić dobrej jakości sprzęt i kosmetyki. W końcu to na tym pracujemy a klienci zwracają uwagę...