Nest Bank - finanse po partnersku
Informacje o systemie partnerskim
Nest Bank to bezpieczna bankowość dla rodzin i małych firm. Naszym Klientom oferujemy szeroką gamę bezpłatnych produktów, całodobowy dostęp do usług poprzez Bankowość Internetową i mobilną, a także przytulne placówki, urządzone w sposób, który sprzyja spokojnej rozmowie i planowaniu finansów z konsultantem.
Całą resztę powierzamy Wam – Franczyzobiorcom. Jeżeli cenicie jasne zasady współpracy i poczucie bezpieczeństwa, Nest Bank jest dla Was odpowiednim partnerem. Naszym celem jest, abyście razem z nami rozwinęli skrzydła.
Sieć Partnerska Nest Banku, jest młodą siecią, która wystartowała w lipcu 2016 r., uruchamiając jednego dnia 15 placówek partnerskich. Obecnie jest jedną z najszybciej rozwijających się franczyz bankowych, uruchamiając średnio 10 Placówek miesięcznie. Placówki partnerskie Nest Banku obecne są już w 85 miastach Polski.
Nasze największe atuty:
-
oferta produktowa skierowana do rodzin i mikroprzedsiębiorstw wyróżniająca się na tle konkurencji
-
jasny i atrakcyjny system prowizyjny
-
brak zakazu konkurencji - partnerzy Nest Banku mogą prowadzić inne franczyzy finansowe
-
pełny proces mobilny
-
najszybszy proces uruchomienia placówki – około 3-4 tyg.
-
możliwość uruchomienia placówek na terenie całego kraju
-
możliwość sprzedaży w placówce produktów nie będących w ofercie banku (np. ubezpieczeń, leasingu)
-
negocjowana opłata wstępna
-
profesjonalne szkolenia i wsparcie marketingowe
-
nieszablonowa wizualizacja.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
-
szkolenia wstępne, produktowe oraz stały dostęp do platformy e-learningowiej;
-
refundacja kosztów na lokalne działania marketingowe, zarządzane centralnie – budżet marketingowy;
-
wsparcie menadżera regionu;
-
instytucja Rady Partnerów, której rolą jest rekomendowanie i konsultowanie standardów współpracy;
-
bardzo atrakcyjne i wyróżniające na tle konkurencji, sprzedażowe programy motywacyjne dla Partnerów i ich pracowników.
Wymagania wobec kandydatów:
-
prowadzenie działalności gospodarczej (lub gotowość jej założenia);
-
dysponowanie lokalem (własnym lub wynajmowanym) o powierzchni minimum 35 m2 (sala sprzedażowa minimum 30 m2 + zaplecze);
-
posiadanie doświadczenia w prowadzeniu biznesu (doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych jest dodatkowym atutem);
-
predyspozycje do zarządzania personelem;
-
posiadanie umiejętności kierowniczych;
-
umiejętności budowania relacji z klientami;
-
posiadanie zaplecza finansowego umożliwiającego sprawne funkcjonowanie placówki przez początkowe miesiące po jej otwarciu.