Liga Mistrzów na Targach Franczyza

Własny bank / Osoby zainteresowane otwarciem własnej placówki bankowej będą mogły porównać oferty m.in. takich sieci, jak Eurobank (stoiska 7.12, 7.14), Credit Agricole (stoisko 7.10), Getin Bank (stoiska 7.05, 7.07) czy Nest Bank (stoiska 7.11, 7.13).
Wtorek
09.10.2018
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.
 

Targi Franczyza to największe wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowej i Wschodniej, organizowane już od kilkunastu lat. Podczas tegorocznej edycji przedsiębiorcy będą mogli wybierać spośród około 200 marek franczyzowych, wystawiających się na dwóch poziomach Pałacu Kultury i Nauki. Wśród nich oczywiście nie zabraknie tych największych  gigantów polskiej i światowej franczyzy, z wielu różnych branż.

Restauracja a może sklep?

Tradycyjnie najliczniej reprezentowaną branżą jest gastronomia. Swoje stoiska na targach mają m.in. tak znane brandy, jak Subway (stoiska nr 6.10,6.12,6.14)  międzynarodowa sieć, licząca na całym świecie już ponad 40 tys. restauracji czy Domino’s Pizza (stoisko 5.11,5.13) – światowy lider w dostawie pizzy, która ma na koncie ponad 11 tys. lokali w 75 krajach. Także globalny zasięg ma sieć lodziarnio-kawiarni Cart d’Or Cafe (stoisko 6.23), która na polskim rynku rozwija się już od 1998 roku. W gastronomii nie zabraknie jednak także naszych krajowych konceptów. Wśród tych najbardziej rozpoznawalnych są chociażby pijalnie czekolady E. Wedel (stoisko 6.13), czy Lodolandia  największa polska sieć mobilnych lodziarni (stoiska 6.20, 6.22, 6.24). Na tych, którzy szukają pomysłów na niedrogi biznes, czeka np. stoisko Biesiadowa (6.04) – sieci, która może się pochwalić liczbą blisko 120 pizzerii w całej Polsce.
Wielkim nieobecnym tych targów będzie natomiast McDonald’s.
 Co roku jesteśmy obecni na Targach Franczyza i bardzo sobie cenimy udział w tej imprezie – podkreśla Monika Dabrowska, franchising menedżer McDonald’s Polska.  Niestety w tym roku  dokładnie w tym samym terminie, gdy odbywają się targi organizujemy spotkanie z naszymi franczyzobiorcami i w związku z tym nie możemy pojawić się w Pałacu Kultury i Nauki. Mam natomiast nadzieję, że na przyszłorocznych Targach Franczyza nas nie zabraknie.

Znane marki reprezentują w tym roku także branżę spożywczą. Osoby zainteresowane otwarciem własnego sklepu będą mogły wybierać między takimi szyldami, jak m.in. Carrefour (stoisko 1.01), Groszek (stoisko 1.12) czy Żabka (stoisko 1.02). Na kandydatów na franczyzobiorców będą też czekać przedstawiciele Grupy Muszkieterów, którzy mają do zaoferowania franczyzę supermarketów spożywczych Intermarche lub z branży dom i ogród czyli Bricomarche (stoisko 1.21). W tym ostatnim segmencie rynku działa też sieć PSB Mrówka (stoisko 1.35), która liczy już 285 placówek, ale ciągle ma apetyt na więcej.

Moda i uroda

Branża kosmetyczna oraz beauty przeżywają dobry okres – warto więc zastanowić się nad inwestycją w ten segment rynku. Może to być np. wyspa z lakierami i akcesoriami do manicure hybrydowego. W Pałacu Kultury i Nauki będzie okazja do rozmowy z franczyzodawcami, którzy w tej dziedzinie zdominowali polski rynek, czyli NeoNail (stoisko 1.13) oraz Semilac (stoisko 1.15). Dla tych, którzy myślą o szerszym zakresie działalności dobrą propozycją może być otwarcie sklepu kosmetycznego pod szyldem Kontigo (1.09), które właśnie szturmem wchodzi do dużych miast. Branżę beauty reprezentuje natomiast m.in. marka Yasumi, która w Polsce ma już ponad 100 gabinetów kosmetycznych. Franczyzobiorcom oferuje kilka możliwości współpracy i kilka brandów – o szczegóły będzie można zapytać osobiście przy stoisku 3.24. A jeśli o pięknie mowa, to na Targach Franczyza nie zabraknie też największej w Polsce sieci centrów dietetycznych, czyli Nature House (stoisko 3.01). Ci, którzy są gotowi na droższą inwestycję, będą mogli porozmawiać o otwarciu salonu z biżuterią z przedstawicielami marki W. Kruk (stoisko 1.20).

Mocną reprezentację ma także w tym roku branża modowa. Wystarczy wspomnieć chociażby o jednej z najsłynniejszych światowych marek, jaką jest Pierre Cardin (stoisko 1.28). Krajowych franczyzodawców reprezentują m.in. firmy z tak długą tradycją, jak Vistula i Wólczanka (stoisko 1.14) czy najbardziej znana polska marka pończosznicza, czyli Gatta (stoisko 1.31).

Na Targach Franczyza nie zabraknie również mody dziecięcej. O warunki otwarcia sklepu pod szyldem 5.10.15 będzie można zapytać na stoisku 1.07. Biznesy, które kierują swoją ofertę do dzieci mają zresztą o wiele szerszą reprezentację, zwłaszcza w branży edukacyjnej. Jedną z najmocniejszych światowych marek jest tu na pewno Helen Doron (stoisko 3.41) – sieć szkół języka angielskiego, która na świecie ma już 1 tys. placówek.

Zarobić na finansach

Będzie w czym wybierać także w branży finansowej. Ofertę współpracy przedstawi PZU (stoisko 3.13) – najbardziej rozpoznawalną polską marką ubezpieczeniową. Nie zawiodą się także osoby zainteresowane otwarciem własnej placówki bankowej. Na Targach Franczyza będą mogły porównać oferty m.in. takich sieci, jak Eurobank (stoiska 7.12, 7.14), Credit Agricole (stoisko 7.10), Getin Bank (stoiska 7.05, 7.07) czy Nest Bank (stoiska 7.11, 7.13).

Targi Franczyza 2018 potrwają od 18 do 20 października. Kandydaci na franczyzobiorców mają więc trzy dni, by dokładnie zapoznać się z ofertą wszystkich wystawców.


Dni pełne możliwości / Targi Franczyza 2018 potrwają od 18 do 20 października. Kandydaci na franczyzobiorców mają więc trzy dni, by dokładnie zapoznać się z ofertą wszystkich wystawców.

POPULARNE NA FORUM

Witam

Witam wszystkich użytkowników. Właśnie dołączyłem do waszego grona.

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Ubezpieczenie samochodu

Orientujecie sie moze gdzie najlepiej bedzie je wykupic?

1 wypowiedzi
ostatnia 15.11.2018
Sklep z odżywkami w Poznaniu

Olimp trzyma poziom, znam ich suple od lat i zawsze się po nich dobrze czuję, czy buduję masę, czy spalam, to zawsze te efekty są przyśpieszone, zdrowe, naturalne....

9 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018
Jaka reklama się opłaca?

Teraz wszyscy stawiają na reklamę internetową, profil na FB/Instagramie, a moim zdaniem ważna jest też reklama lokalna, jakaś reklama w gazecie, ulotki czy baner. Moja...

82 wypowiedzi
ostatnia 01.10.2018
Agencja Tłumaczeń Przysięgłych

Ja korzystam z biura tłumaczeń w Białymstoku, ProLingua. Pan Bagiński to tłumacz przysięgły, bardzo fachowy i solidny. Wykonuje tłumaczenia specjalistyczne ( w tym...

5 wypowiedzi
ostatnia 17.09.2018
Pozycjonowanie

A czy nie lepiej zaangażować się po prostu w promowanie firmy w social mediach?

1 wypowiedzi
ostatnia 03.09.2018
Zakładamy własną firmę - procedury krok po kroku

Racja na początku warto uzyskać pewną wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności, otwarcia jej. Między innymi taką wiedzę uzyskałam dzięki tym ekspertom z...

30 wypowiedzi
ostatnia 31.08.2018
Zakładamy własną firmę - procedury krok po kroku

Własna firma to mega wyzwanie i odpowiedzialność. Ja bym nie ryzykowała i nie strzelała w ciemno w razie wątpliwości tylko pierw, trzeba się wszystkiego dowiedzieć. ...

30 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018