Ubrania w sieci / Pod szyldem Vistuli działa 139 salonów (w tym 50 franczyzowych) oraz 134 butiki Wólczanki (w tym 42 franczyzowe).
Wtorek
23.10.2018
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
 

Obie modowe marki należą do Grupy Vistula (oprócz nich grupa jest też właścicielem brandu Deni Cler oraz marki jubilerskiej W.Kruk; obecnie jest w ostatniej fazie fuzji z firmą Bytom). Pod szyldem Vistuli działa 139 salonów (w tym 50 franczyzowych) oraz 134 butiki Wólczanki (w tym 42 franczyzowe).
 W tym roku otworzyliśmy dziewięć salonów Vistuli oraz sześć butików Wólczanki, do końca 2018 planujemy jeszcze kolejnych 10 otwarć – mówi Ewa Piwowarczyk, menedżer ds. franczyzy Vistula Group. – Obecnie poszukujemy partnerów biznesowych, którzy gotowi są do prowadzenia własnego salonu w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Placówki franczyzowe obu marek otwierane są w miastach, gdzie dotąd nie było sklepów pod tymi szyldami. Preferowaną lokalizacją są centra handlowe.
Przede wszystkim ze względu na wygodę naszych klientów, łatwy dojazd i dostęp do szerokiego asortymentu, jaki oferują galerie – wyjaśnia Ewa Piwowarczyk.  Nasi klienci, wybierając jeden z produktów z naszej oferty, czy jest nim garnitur czy też koszula, często poszukują jeszcze produktów uzupełniających ich out fit.

Przewidywana suma inwestycji dla salonu Vistuli wynosi maksymalnie 2,9 tys. zł za 1 m2. W przypadku butiku Wólczanki to o 1 tys. zł więcej, czyli 3,9 tys. zł za 1 m2. Na salon Vistuli potrzebny jest lokal o metrażu 90-130 m2. Dla sklepu Wólczanki wymagany metraż to 25-40 m2.
Największym i jednym z najbardziej istotnych wyzwań podczas uruchamiania salonu jest negocjacja odpowiedniej stawki czynszowej w centrach handlowych – nie ukrywa Ewa Piwowarczyk. – W tym zakresie przyszły franczyzobiorca może liczyć na wsparcie ze strony spółki.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia pomoc w znalezieniu lokalizacji i gotowy project aranżacji wnętrza. Oprócz tego także m.in. sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, system szkoleń, wsparcie marketingowe, dostęp do narzedzi sprzedażowych, opiekę regionalnego menedżera sprzedaży.
– Franczyzobiorcy zobowiązani są do prowadzenia salonów oraz butików zgodnie z naszymi standardami. Zależy nam, aby punkty franczyzowe nie odbiegały profesjonalizmem od naszych salonów firmowych – podkreśla Ewa Piwowarczyk. W zamian za współpracę partnerowi oferujemy prowizję od sprzedaży, w wysokości nie mniej niż 30 proc. od obrotu miesięcznego.


Sklep w galerii / Placówki franczyzowe obu marek otwierane są w miastach, gdzie dotąd nie było sklepów pod tymi szyldami. Preferowaną lokalizacją są centra handlowe.

POPULARNE NA FORUM

Hurtownik - opinie

Most amazing words you have added. Visit https://www.webhostingonedollar.com/1-euro-web-hosting-godaddy.html for best hosting service.

6 wypowiedzi
ostatnia 23.01.2019
Hurtownik - opinie

Game of Thrones is going to telecast its last final season on April 2019.There are many great characters in this season like jon snow he is world wide famous due to his best...

6 wypowiedzi
ostatnia 23.01.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Ja otworzyłem sklep z gadzętami podobny do tego http://ideadoggy.com/

32 wypowiedzi
ostatnia 21.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

25 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019
Diverse - kto ma (miał) problemy z tą franczyzą ?

Proszę o kontakt osoby, które prowadziły sklep franczyzowy DIVERSE i napotkały problemy we współpracy. Np. były zmuszone prowadzić sklep pomimo jego nierentowności,...

1 wypowiedzi
ostatnia 29.12.2018
Top Secret

Jak dla mnie zadziałało także to że marka zaczęła z powrotem oferować ubrania w większych rozmiarach niż 40 bo nie oszukujmy się polki nie są najmniejszymi...

1 wypowiedzi
ostatnia 04.12.2018
Aromanti opinie-otworzyć?

Co takiego?

2 wypowiedzi
ostatnia 18.11.2018