Pierwszy dzień życia salonu / Franczyzodawca organizuje otwarcie nowego Body Evolution. Przygotowuje scenariusz i uczestniczy w wydarzeniu. Zapewnia także ulotki, karnety i karty klienta.
Piątek
25.01.2019
Franczyzobiorca Body Evolution nie musi samodzielnie nadzorować salonu. Ale tylko jeśli spełni jeden warunek.
 

Pierwszy salon studio modelowania sylwetki Body Evolution powstał trzy lata temu w Legionowie pod Warszawą i należy do franczyzodawcy. W sieci działa obecnie jeszcze osiem placówek zarządzanych przez franczyzobiorców, wszystkie położone w województwie mazowieckim. Każde Body Evolution posiada urządzenia do wyszczuplania i modelowania sylwetki. Klienci mogą także skorzystać z zabiegu na twarz, masażu, porady dietetyka oraz kriolipolizy. Firma w ostatnim roku intensywnie rozwinęła swoją sieć franczyzową. – Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie – mówi Beata Wituń, właścicielka Body Evolution.

Franczyzodawca nawiązuje i zaprasza do współpracy kontrahentów, którzy prowadzili już własny biznes, ale nie wyklucza podjęcia współpracy z osobami bez doświadczenia. – Zależy nam, aby franczyzobiorca był odpowiedzialny za salon, dlatego preferujemy udzielanie licencji jednej osobie lub małżeństwu. Odradzamy prowadzić ten biznes w spółkach – dodaje Beata Wituń. Franczyzobiorca może zaangażować się osobiście w prowadzenie salonu modelowania sylwetki lub pozostać inwestorem, jednak wtedy trzeba zatrudnić osobę na stanowisko menedżera. Poza tym w salonie powinien pracować kosmetolog oraz masażysta.

Najlepsza lokalizacja dla salonu Body Evolution to miejsca przy ulicy, z wygodnym dojazdem, parkingiem i dużą witryną. Lokal powinien mieć od 75 do 150 m2. Im większy, tym lepiej. Franczyzodawca odradza wynajem lokalu w centrach handlowych. – Galerie funkcjonują według ściśle określonych godzin, zwykle od 9 do 21. Klienci często korzystają z naszych usług wieczorami, po pracy. Zabiegi trwające nawet 70 minut na ciało, czasem się przedłużają, gdyż klient potrzebuje konsultacji lub zdecydował się na dodatkową usługę. Centra handlowe ograniczały nasze salony – tłumaczy właścicielka. Znalezienie miejsca na Body Evolution oraz jego ewentualny remont i przystosowanie do standardów marki należy do obowiązków franczyzobiorcy.

Franczyzobiorca wynajmuje lokal oraz ponosi wszystkie wydatki związane z jego odnowieniem i wyposażeniem zgodnie ze standardami Body Evolution. Koszt zakupu urządzeń wynosi kilkanaście tysięcy złotych, ale można je wziąć również w leasing.

Franczyzodawca zapewnia właścicielom salonów trzydniowe szkolenie. – Każdy dzień poświęcamy na omówienie innego tematu. Pierwszego dnia skupiamy się na marketingu, kurs prowadzi szkoleniowiec z zewnątrz na temat działania w mediach społecznościowych i prowadzenia strony WWW. Drugiego dnia odbywa się część praktyczna, spotkania z dostawcami sprzętu oraz instrukcje dotyczące obsługi urządzeń. Natomiast trzeciego dnia tłumaczymy zasady obsługi klienta mówi  Beata Wituń.

Pierwszego dnia działania nowego Body Evolution, franczyzodawca organizuje i uczestniczy w otwarciu salonu, przygotowuje scenariusz wydarzenia, zapewnia ulotki, karnety i karty klienta. Kolejne materiały promocyjne franczyzobiorca zamawia sam, lecz otrzymuje preferencyjne ceny od zaprzyjaźnionych firm. Franczyzodawca zapewnia gwarancyjne serwisowanie sprzętu w gabinetach oraz pogwarancyjne, odpłatnie. Ponadto marka mocno stawia na reklamę w internecie. – Dbamy o marketing w mediach społecznościowych. Prowadzimy fanpage i regularnie odpowiadamy na zapytania. Docieramy w ten sposób do większej liczby osób i zdobywamy nowych klientów – dodaje Beata Wituń.


Beata Wituń, właścicielka Body Evolution / "Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie".

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019