Partnerzy przeważają / W tej chwili Lendi ma dziewięć placówek franczyzowych oraz 200 partnerskich.
Czwartek
04.04.2019
Lendi to koncept dla osób z doświadczeniem w branży finansowej. Franczyzobiorcom daje m.in. dostęp do szerokiej bazy klientów.
 

Lendi to sieć biur pośrednictwa finansowego. Do systemu franczyzowego marki mogą dołączyć już działające placówki z tej branży, ale też osoby, które dopiero chcą otworzyć biuro.
– W swojej ofercie mamy produkty ok. 20 różnych instytucji bankowych i pozabankowych – zachęca Paweł Podgórski, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży Lendi. – M.in. kredyty gotówkowe, hipoteczne, firmowe, leasingi. Dla każdego rodzaju klienta, o różnej zdolności kredytowej.
W przypadku już funkcjonującego biura koszt jego dostosowania do standardów sieci franczyzodawca szacuje na maksymalnie 10 tys. zł. Natomiast otwarcie placówki od podstaw to wydatek ok. 20 tys. zł. Nie ma opłat licencyjnych.
– Jesteśmy twórcą autorskiego programu, wykorzystywanego przez większość doradców finansowych na polskim rynku, który pozwala na szybką weryfikację zdolności kredytowej klienta i dobranie dla niego najkorzystniejszej oferty – dodaje Paweł Podgórski. – Co ważne, bez wchodzenia do systemu bankowego i tym samym bez obniżania tejże zdolności kredytowej. Nasz program jest też zintegrowany z instytucjami takimi jak BIG, BIK, ZBP. Dzięki temu zapewniamy pośrednikom maksymalną oszczędność czasu. Nasza technologia pozwala na szybką i sprawną weryfikację. Wnioski kredytowe klienta raz zarejestrowanego w naszym systemie można później wielokrotnie drukować, bez konieczności każdorazowego ich wypełniania. Kolejne innowacje wprowadzamy sukcesywnie na podstawie sugestii naszych partnerów franczyzowych.

Lendi jest częścią Grupy MZN Property, właściciela kilku serwisów nieruchomościowych w Polsce takich jak Morizon.pl, z którego korzysta ok. 1,5 mln odbiorców.
– To potencjalni kredytobiorcy, szukający finansowania na zakup nieruchomości. Dla naszych licencjobiorców stanowią bardzo dużą bazę klientów, do której bezpośrednio dajemy im dostęp, w ramach współpracy z nami. Nasza centrala umawia też klientów na spotkania z poszczególnymi biurami franczyzowymi – podkreśla Paweł Podgórski. – Planujemy w najbliższym czasie poszerzenie oferty biur o możliwość sprzedaży nieruchomości.

Franczyzodawca zapewnia licencjobiorcom także m.in. regularne szkolenia, stałą opiekę dyrektora regionalnego, wsparcie w zakresie marketingu.
W tej chwili Lendi ma dziewięć placówek franczyzowych oraz 200 partnerskich.


Paweł Podgórski, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży Lendi / "W swojej ofercie mamy produkty ok. 20 różnych instytucji bankowych i pozabankowych. M.in. kredyty gotówkowe, hipoteczne, firmowe, leasingi. Dla każdego rodzaju klienta, o różnej zdolności kredytowej".