Stawiają na galerie

Liczba wciąż rośnie / Moodo Urban Fashion Mode posiada sieć liczącą ponad 140 sklepów własnych oraz 137 franczyzowych w Polsce.
Czwartek
16.05.2019
Moodo zamierza otworzyć co najmniej 20 sklepów w tym roku. Ile franczyzobiorca musi mieć pieniędzy na inwestycję?
 

Moodo Urban Fashion Mode posiada sieć liczącą ponad 140 sklepów własnych oraz 137 franczyzowych w Polsce. Mimo to nadal szuka potencjalnych franczyzobiorców, głównie w miastach od 20 tys. do 80 tys. mieszkańców. Sklepy Moodo najlepiej otwierać w galeriach handlowych, optymalna powierzchnia lokalu to 70-80 m2. – Otwieramy sklepy również większych miastach, ale w mniej prestiżowych lokalizacjach. Właśnie tam nasz biznes sprawdza się najlepiej pod względem finansowym – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający siecią Moodo. 

Potencjalny franczyzobiorca musi mieć doświadczenie w handlu odzieżą oraz umieć zarządzać personelem. – Podejmujemy także współpracę z osobami z mniejszym doświadczeniem, ale wymagamy od nich pełnego zaangażowania w prowadzenie biznesu – zapewnia Kalejta.

Ile na start?

Franczyzodawca szacuje, że koszty wyposażenia nowego sklepu wynoszą 30-60 tys. zł netto, natomiast kwota przeznaczona na remont uzależniona jest od tego czy lokal jest nowy czy wymaga tylko adaptacji. W tym wypadku może się wahać od 20 do 50 tys. zł. Całkowita suma inwestycji wynosi od 50 do 110 tys. zł netto. Franczyzobiorca musi uiścić także opłatę licencyjna, która wynosi 1,2 tys. zł rocznie.

W ramach pakietu franczyzowego, franczyzobiorca ma zapewnioną m.in. opiekę kierownika regionalnego oraz specjalisty ds. visual merchandisingu. – Oferujemy szkolenie ze sprzedaży dla personelu, rozmieszczenia towarów w sklepie oraz z obsługi systemu komputerowego. W trakcie trwania współpracy zapewniamy również dodatkowe szkolenia dla personelu i franczyzobiorców, którzy chcą podnieść  kwalifikacje sprzedażowe i menedżerskie. Każdy franczyzobiorca Moodo otrzymuje też podręczniki dotyczące standardów obsługi sprzedaży,  zasad visual merchandisingu, obiegu dokumentów oraz dostęp do wewnętrznej platformy Moodo. Zamieszczamy tam wszelkie dokumenty i opis procedur, np. dotyczących reklamacji czy zwrotu towaru – wylicza Kalejta.


Ile na początek? / Franczyzodawca szacuje, że koszty wyposażenia nowego sklepu wynoszą 30-60 tys. zł netto.

POPULARNE NA FORUM

Aromanti opinie-otworzyć?

You make so many great points here that I read your article a couple of times. Your views are in accordance with my own for the most part. This is great content for your...

3 wypowiedzi
ostatnia 16.06.2019
Top Secret

No to fakt, tylko potem tragicznie wygląda jak są rozmiary od 34 do 46 i wieszaki ledwo mieszczą się ...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.05.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

jak masz na to fajny pomysł to warto

32 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2019
Moodo - czy warto inwestować?

w mieście 10 tys jakoś hula juz rok , jestem pracownikiem, i myślę o otwarciu w miescie 30 tys

86 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2019
GPoland

Dzień Dobry, Szukam właścicieli sklepów, które współpracują lub współpracowały z GPoland. Jakie doświadczenia ze współpracy? Czy możecie się podzielić?

1 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Również bardzo bym prosila o wiecej informacji na temat współpracy z firmą Esotiq, będę wdzieczna Mój e-mail martusia5465@gmail.com

26 wypowiedzi
ostatnia 04.02.2019
Emporio Armani czy Armani Exchange który sklep się opłaca?

Witam czy ktoś z Państwa już otworzył sklep z tą marka ? Która marka się opłaca i jak wyglada franczyzna z tą marka?

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019