Na start / Franczyzodawca wymaga jednorazowej wpłaty 1 tys. zł za wejście we współpracę.
Sobota
12.10.2019
Business Lantern Tax szuka partnerów wśród właścicieli biur rachunkowych. Jakie są koszty inwestycji?
 

Właściciele FPD Spółki Doradztwa Podatkowego - operatora marki Business Lantern Tax, prowadzą biuro rachunkowe już od 20 lat.  Dojrzeliśmy do tego, aby podzielić się swoją wiedzą. Na bazie naszych doświadczeń chcemy rozwijać i edukować właścicieli biur rachunkowych, którzy na co dzień walczą z rzeczywistością podatkową czyli brakami kadrowymi, rosnącymi kosztami pracy, nieefektywnym wykorzystaniem czasu pracy, ciągle zmieniającym się prawem, spadającym cenom usług rachunkowych, czy brakiem wystarczającej liczby klientów. Zdecydowaliśmy się przekazać sprawdzone rozwiązania i wzorce, które zwiększą rentowność biura rachunkowego – mówi Janusz Rynk, prezes zarządu spółki..

Jak podkreśla franczyzodawca, specjaliści od podatków, kadr, księgowości, sprzedaży, marketingu i IT Business Lantern Tax wypracowali standardy, które mają pomóc w prowadzenia biura rachunkowego. Potencjalnemu partnerowi franczyzodawca oferuje również dostęp do nowoczesnych narzędzi informatycznych pomocnych w zarządzaniu biurem. 

Przychylni zmianom

Na współpracę z Business Lantern Tax mają szansę właściciele biur rachunkowych z całej Polski. Franczyzodawca podkreśla, że wielkość miasta, w którym znajduje się placówka, nie ma tu większego znaczenia. – Nasza oferta jest skierowana głównie do tych właścicieli biur rachunkowych, którzy widzą spore niedociągnięcia w prowadzeniu swojej placówki. Ani region, ani wielkość miasta nie mają dla nas większego znaczenia. Ważne jest jedynie to, aby osoba, która prowadzi już biuro rachunkowe chciała popracować nad jego efektownością. Z doświadczenia wiemy, że brak czasu coraz częściej uniemożliwia zarządzanie firmą w sposób zadowalający. Doskonale wiemy, że właściciele biur to zwykle świetni księgowi, natomiast trochę gorzej im idzie z pozostałymi sektorami tj. marketingiem, sprzedażą, budowaniem relacji z klientami, czy organizacją pracy biura. To są elementy, na które najczęściej brakuje czasu, a my wiemy, jak sobie z tym poradzić – dodaje Janusz Rynk.

Jak dodaje franczyzodawca, pomysł automatyzacji biur rachunkowych mierzy się ze sporymi wyzwaniami wśród potencjalnych partnerów. Dla wielu hasło „ automatyzacja i nowe oprogramowanie” kojarzy się przede wszystkim ze zwolnieniami.  Automatyzacja procesów powoduje duży sprzeciw wśród pracowników. Właściciele biur mają wątpliwości  przed zmianami, bo obawiają się utraty pracowników. Tymczasem nie na tym nam zależy. Moveo - oprogramowanie, które udostępniamy, ma jedynie usprawnić prowadzenie biura. Choćby ze względu na  automatyzację, księgowi mają więcej czasu na spotkanie z klientem, doradzenie mi  itp. – tłumaczy Janusz Rynk.

Ile na start?

Franczyzodawca wymaga jednorazowej wpłaty 1 tys. zł za wejście we współpracę. Coroczna opłata wynosi 500 zł, natomiast koszt udostępnienia autorskich narzędzi takich jak Panel Klienta Online z możliwością wystawiania faktur oraz moduły do zarządzania biurem rachunkowym, mieści się w kwocie 900 zł netto miesięcznie.

Zanim jednak franczyzodawca podpisze umowę z partnerem, przeprowadza bezpłatny audyt, który dotyczy aktualnej sytuacji w biurze.  Po takim spotkaniu potencjalny franczyzobiorca dostaje pierwsze podstawowe wnioski, na podstawie których może poprawić funkcjonowanie placówki. Właśnie wtedy partner podejmuje decyzję czy chce z nami współpracować, czy nie. Jeśli się zdecyduje na współpracę, to pierwszym jej etapem jest nasza wizyta w jego biurze. Kiedy wdrażamy narzędzia, pokazujemy wszystkie moduły i szkolimy, jak z nich efektywnie korzystać. Drugie szkolenie odbywa się w naszej centrali i jest poświęcone omówieniu wniosków. Naszym partnerom gwarantujemy raz na kwartał wizytę opiekuna sieci w biurze i monitoring funkcjonowania placówki. Kolejny ważnym elementem jest recertyfikacja. Co roku organizujemy dwudniowe szkolenie dla naszych partnerów, w ramach którego omawiamy wszystkie kwestie od  IT po branżowe nowinki – zapewnia Janusz Rynk.

Obecnie pod szyldem marki działają trzy biura własne i trzy partnerskie. Rok 2020 marka chce zamknąć liczbą 20 biur partnerskich. 


Dla kogo oferta? / Oferta jest skierowana głównie do tych właścicieli biur rachunkowych, którzy widzą spore niedociągnięcia w prowadzeniu swojej placówki.

POPULARNE NA FORUM

Rejestracja firmy pod adresem zamieszkania?

Witam Chciałbym otworzyć firmę z branży e-commerce. Jako, że pracuje to zacząłbym to robić dodatkowo po godzinach. Czy jest możliwość aby zarejestrować firmę w...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.02.2023
Ubezpieczenie biznesu na wypadek upadłości

wypada sie ubezpieczac bo sytuacja z coronawirusem pokazala jak bardzo ZUS ma nas gdzieś

5 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2020
księgowość internetowa

O co chodzi z tymi pakietami w tax care? Rozważam współpracę z nimi, bo nie układa mi się z moją księgową, więc chyba czas na zmianę, jesteś zadowolona?

3 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2019
Księgowość online

Ja korzystam z tax care. To biuro rachunkowe działające całkowicie online. Ja sobie taką współpracę bardzo chwalę, oszczędzam czas i pieniądze.

2 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2019
Program do fakturowania

A jaki jest limit tego darmowego fakturowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 31.03.2019
Program do fakturowania

A słyszałeś może o Chmuerze Faktur? nie jest to program, a narzędzie online, więc dla mnie na plus, bo nie trzeba nigdzie niczego instalować. Dodatkowo, jest bezpłatne :)

3 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2019
Księgowość online

Od jakiegoś czasu biję się z myślami, czy nie zamienić swojego dotychczasowego biura księgowego, na to online. Nie ukrywam, że ważne są dla mnie oszczędności z tym...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2019
Jaki bank polecacie ?

ja mam mBank ale zachwcycony nie jestem, pewnie zmienię go na inny

3 wypowiedzi
ostatnia 14.01.2019