Każdy potencjalny franczyzobiorca oczekuje potwierdzenia, że jego działanie jakim jest przystąpienie do nowego konceptu biznesowego ma swoje racjonalne uzasadnienie.
 

Najlepiej znaleźć się w gronie osób, które już taką decyzję w przeszłości podjęły. Nikt bowiem nie chce być "tym pierwszym" na którym testuje się Nowy Koncept Biznesowy. Dlatego tak niełatwo przebić się na rynku początkującym firmom. Potrzeba lat pracy, aby zbudować solidną pozycję rynkową. 

Skoro koncept Studio Figura działa na rynku 14 lat i skupia ponad 300 jednostek partnerskich w Polsce, które z sukcesem działają, dla potencjalnego inwestora oznacza to, że "wchodzi" w dobry i prężny biznes.

Partner franczyzowy przystępując do współpracy ze Studio Figura wie, że "społeczny dowód słuszności" w jego przypadku jasno oznacza, że koncept jest sprawdzony przez lata, on nie jest pierwszym inwestorem i tym samym nie ponosi ryzyka.


Sprawdzony Biznes Studio Figura, to koncept oparty o IV Filary :

1) własną linię urządzeń treningowych, 

2) własną linię suplementów oraz kosmetyków, 

3) własny program psycho-dietetyczny, 

4) unikalny marketing.

Dziś skupimy się na Marketingu, jako skutecznym narzędziu promocji marki w kontekście "Społecznego Dowodu Słuszności".

Społeczny dowód słuszności w reklamie. Jak to działa ?

Zacznijmy od przykładu: 

Do przejścia dla pieszych zbliża się grupa ludzi i w tym momencie światło się nie zmienia się na czerwone. Kilka niecierpliwych osób rusza i przechodzi przez ulicę. Ci, którzy zostali na chodniku są skłonni do przejścia na drugą stronę. Dlaczego? Zakładają, że skoro pewna grupa osób coś robi - nawet jeśli kłóci się to z ogólnie przyjętymi zasadami, to musi oznaczać, że ta grupa posiada wiedzę, która "upoważnia" ją do przejścia. W ten sposób "rozgrzeszają" swoje zachowanie, a w uzasadnieniu pada słynne "przecież inni też tak robią", "przecież taka grupa nie może się mylić".

„Społeczny Dowód Słuszności" – w jaki sposób Studio Figura „wykorzystuje” go w reklamie?

W branży Modelowania Sylwetki, najważniejsze w kontekście tego biznesu są rezultaty. Każda potencjalna klientka, chcąca skorzystać z usług Studio Figura, zadaje sobie pytanie :

"Czy ktoś, już schudł stosując ten program treningowo-zabiegowy?", "Czy stosując te urządzenia, mogę rzeczywiście stracić kilogramy?", "Czy stosując suplementy oczyszczę organizm i poczuję się zdrowo?"

W takim razie jaki sposób będzie najlepszym na dostarczenie potencjalnej klientce odpowiedzi na takie i podobne pytania? Odpowiedź jest prosta i oczywista, należy przedstawić jej "Społeczny Dowód Słuszności". Najlepszą formą będzie pokazanie na wizji zmagań klientek – kobiet takich jak ona. Telewizja jest narzędziem, które ma ma największe i najszersze zasięgi oraz dostępność i ogromną łatwość dotarcia do klienta.

Program telewizyjny „Metamorfozy” Studio Figura (sezon drugi) emitowany jest w programie „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP 2. Po sukcesie cyklu "Twoja Nowa Figura" zdecydowaliśmy się na kolejny sezon 2020 z cyklem Metamorfozy. Jest najlepszą i najbardziej skuteczną reklamą, która bezpośrednio wywołuje napływ klientek do gabinetów w całej Polsce. 

Dlaczego tak jest? Bo każda z Pań przed telewizorem w uczestniczkach Metamorfoz odnajduje siebie samą, utożsamia się z bohaterkami, regularnie śledzi ich losy, drogę przemian, widzi ich postępy i uznaje, że sama również jest w stanie osiągnąć podobne rezultaty. 

5 kg, 10, 20, a może 50, albo i 60 kg w Studio Figura to po prostu jest możliwe. Taka właśnie jest nasza idea, przeprowadzić Panie przez proces zdrowego odchudzania w warunkach jak najbardziej dla nich przyjemnych, dyskretnych i przyjaznych. 

Anja Kwaśnica z Mikołowa - zwyciężczyni Metamorfoz w 2018 roku w 10 miesięcy zrzuciła 60,2 kg, a w obwodach ubyło jej 134 cm. Efekt imponujący, ale nie końcowy, bo co prawda sezon programu się zakończył, ale Anja dalej kontynuowała swoją, już nie publiczną metamorfozę. 

Anja dzięki uzyskanemu efektowi została też laureatką nagrody Wakacje Marzeń - ufundowanej przez Studio Figura i wyjechała wraz z mężem na wakacje marzeń na wybraną przez siebie Kubę.

W 2019 roku Studio Figura przewidziało już aż dwie nagrody, każda o wartości 10 tys zł, również na Wakacje Marzeń, i tak:

Agata Ogrodnik z Piotrkowa Trybunalskiego, której w 8 miesięcy na wadze ubyło 42 kg, a w obwodach 115 cm - otrzymała nagrodę za największą stratę kilogramów, a

Teresa Grabińska z Mikołowa otrzymała nagrodę za największy procentowy spadek masy ciała w stosunku do masy początkowej, bo w okresie 9 miesięcy zrzuciła 34,8 kg, a w obwodach 102 cm. 

Studio Figura jest konceptem, który przy zaangażowaniu wysokorozwiniętej technologii spełnia marzenia kobiet o ich idealnej sylwetce, a Partnerom biznesowym daje możliwość osiągania comiesięcznych przychodów w granicach 35 tys – 60 tys zł, co przekłada się na zyski w granicach 10 tys – 35 tys zł.

Studio Figura cały czas ewoluuje, rozwija się i ma globalne zasięgi. Rozwój jest zrównoważony i odbywa się z uwzględnieniem potrzeb i praw obecnych Partnerów. Zasady są jasne i czytelne. Zawsze zachowana jest odpowiednia odległość pomiędzy gabinetami, tak, aby na każdy z nich przypadała odpowiednia liczba klientek. Decyzje o otwarciach kolejnych gabinetów są dokładnie przeanalizowane i przemyślane.

Zainteresowanie Konceptem Studio Figura ma tendencję wzrostową, przybywa nowych gabinetów i jednocześnie ubywa wolnych lokalizacji, jednak są miejsca, które czekają na Inwestorów – dlatego zapraszamy do współpracy.

Dział Rozwoju Marki z przyjemnością opowie o możliwościach i warunkach współpracy oraz odpowie na Państwa pytania. 

Zapraszamy do Kontaktu :

Dyrektor Aneta Wolczyńska z Zespołem Doradców. 

tel : 577 559 007